Citat:
Ursprungligen postat av
Viper08
Hitta en gammal goding här med vår käre baron där han uttrycker sitt hat mot cannabis/marijuana.
Lite komiskt att han nu älskar den drogen så mycket och vill att det ska bli lagligt, men det är väl för att hans största idol jocke tycker det är okej.
”Min åsikt om Donald Trump’s seger i presidentvalet”
Uppladdad 9 nov 2016
https://youtu.be/C3qqZZ-xLOk
7 min in i klippet
Kappvändaren gör det igen.
Känslor är fakta för våran kära Baron, det är därför han ändrar åsikt beroende på dagsform, cbd är något han hypat ganska länge (det här är inget samarbete lol)
Slagsmålsvideon tänker jag inte ens kommentera, det är för lätt. Han har dock redan tagit bort sin facebook uppdatering, han kanske laddade upp den fel tid på dygnet och fick för lite likes, eller så har han sprungit på sin överman igen likt bilhandlar-historian och blivit tystad av en 19 åring.
Undrar hur många videos han ska ha på sig den där jackan med tre olika typer av döda djur och hävda att det inte är något samarbete trots att han länkat butiken samt haft en intervju med självaste butiksägaren (kommer en till, som om den första inte var cringe nog.) Har Babar läst flashback tråden? All reklam är bra reklam sägs det men jag tror nog snarare att det kan skada hans varumärke att bli förknippad med Baronen.
Har sett att hans subs börjat dala nu igen, tur för Baronen är att han älskar hösten, tända ljus och mys, kan säkert få ett tillfälligt uppsving när dokumentären kommer (om kanalen överlever tills dess).
Idag börjar hans vlogg-år, hur många dagar tror ni Mr.Spontan håller upp detta?