2020-04-02, 17:07
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Tips på content, "JAG ERKÄNNER ALLT, BILEN, HUNDEN, FÖRTALSANMÄLNINGARNA, RELATIONEN MED THESSAN!"

Skulle kunna rendera i en videoserie på 10 delar, en av dom ska ju självklart vara dokumentären av Verz.
Ja just det, vad hände/händer där?
Citera
2020-04-02, 17:32
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ja just det, vad hände/händer där?
Jag tror Verz trollade lite, sen är nog en dokumentär det sista Baronen vill vara med i just nu även om han älskar uppmärksamheten tror jag det bara var ett skämt från Verz sida.

Kan det bli live ikväll eller en svarsvideo till Jim där han bestämt hävdat att han och Rask bögat i timmar.
Citera
2020-04-02, 18:10
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Jag tror Verz trollade lite, sen är nog en dokumentär det sista Baronen vill vara med i just nu även om han älskar uppmärksamheten tror jag det bara var ett skämt från Verz sida.

Kan det bli live ikväll eller en svarsvideo till Jim där han bestämt hävdat att han och Rask bögat i timmar.
Vad har Jim påstått?
Citera
2020-04-02, 18:51
Medlem
Viper08s avatar
Citat:

Citat:
Vad har Jim påstått?

Det var ett första april skämt, finns på tjackisen youtubekanal, rask har även kommenterat videon
Citera
2020-04-02, 18:55
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Det var ett första april skämt, finns på tjackisen youtubekanal, rask har även kommenterat videon
Aha ok, förväntade mig lite gammalt hederligt YT-drama!
Citera
2020-04-02, 20:13
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Vad har Jim påstått?

Nej det var 1 april. En dag man skojar på.
Detta är bara ett tecken på att ni är mer efterblivna än dom ni pratar om..
När ni letar efter minsta lilla halmstrå att gnälla på
Citera
2020-04-02, 20:18
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Vad har Jim påstått?

Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Nej det var 1 april. En dag man skojar på.
Detta är bara ett tecken på att ni är mer efterblivna än dom ni pratar om..
När ni letar efter minsta lilla halmstrå att gnälla på
Haha, vem är den efterblivne här?!
Citera
2020-04-03, 01:14
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Väljer den allsmäktiga Baronen att inte ladda upp något får vi använda gammal skåpmat, här kommer en video där han basunerar ut regler som gäller alla förutom han själv, hyckleriet är ett faktum.

https://youtu.be/L8uNrNzhz_k

Börjar fundera på om sociala nätverk verkligen är så positivt för människor som tillhör den mörka triaden.
Citera
2020-04-03, 16:54
Medlem
123....s avatar
Jag börjar oroa mig över Baronens framtida försörjning, tuben är inte överbelamrad av funktionshandikappade att ge sig på, och hans pappa har väl antagligen sagt upp kontakten så det blir svårt att hitta kontent till kanalen..
Baltmercan han köpte för dyra pengar är osäljbar och förtals-stämningarna i tingsrätten haglar tätt, det är en fråga "När" och inte "Om" frugan tröttnar på lodisen och ser sig om efter annat vilket kommer att fördyra omkostnaderna för honom betänkligt..

Tror ni han skulle klara av att sköta nått enklare arbete som att sälja korv eller gå med varselväst på återvinningsrampen och peka vart det brännbara ska kastas?
Skulle någon arbetsgivare ge honom förtroende för något större ansvar eller blir det socialbidrag tills arv och andra allmosor kommer till gagn?

Framtiden ser inte så ljus ut och kompetensen är starkt begränsad om man säger så....
Citera
2020-04-03, 20:14
Medlem
Halkade in på Rasks video om ett hot han råkat ut för när han fick en patron skickad på posten. Har väl aldrig riktigt trott att han ljugit om det men jag tyckte bara inte han framstod som övertygande efter han frågar "om jag gjorde det här själv, tror ni jag skulle skicka in det på analys till polisen?" följt av ett nervöst skratt.

Länk: https://youtu.be/iB8uiIzz9wk

Tänker inte påstå att det är så men det slog mig bara nyss när jag hamnade på klippet av en slump att han börjar flacka med blicken och skrattar till lite nervöst efter frågan. Varför sitta och upprepa om hur folk spekulerar på FB liksom? Vet man att det är sant behöver man inte lägga energi på skitsnacket. Hans videoserie om hotelserna och trakasserierna genererade trots allt en hel del visningar till honom och det här klippet är från efter killarna som var med i trolljägarna blivit avslöjade.

Vad hände egentligen med dom? Det var en självsäker Rask som pratade om saftiga skadestånd efter han hittat dom men det börjar väl vara två år sedan utredningen startade?
Citera
2020-04-04, 00:05
Medlem
Viper08s avatar
Vart är patrasket, såg en snap nyss som var inspelad någon gång under dagen. Han blir tydligen översvämmad av förfrågningar på sin snap om videohälsningar. Han slängde ur sig att han kan göra Corona hälsningar och då fullkomligt explodera förfrågningarna och alla vill köpa en hälsning, nu har han så många förfrågningar att han inte hinner med, eller det finns inte tid, så han stänger försäljningen tills på måndag. Då undrar jag varför finns det inte tid? Dem senaste 2 veckorna har han producerat ca 30 min youtube klipp, och det är väl hans jobb? Då har han bara varit på jobbet ca 30 min de senaste 2 veckorna, och kom inte o säg att det tar tid att redigera för redigering i rask klipp är nästintill obefintlig. De roliga är att i hans snap klipp så flackar han bort med blicken så som han gör när han ljuger och sitt nervösa garv.

Hur kommer de sig att han inte lägger ut klipp? Är det för jobbig? Lättare och tigga på lives och sälja meningslösa videohälsningar? Har han inget content? Är de fel på frugan och barnen så han inte får arbetsro? Kommer det komma en video att familjen rask har suttit i karantän och skapandet har varit omöjligt från han?

Frågorna är många och svaren är få.
Rask betala din telefonräkning så du kommer in på Instagram igen och kan ladda upp fyllerants!
Citera
2020-04-04, 12:35
Bannlyst
Verkar som skeppet Rask tar in vatten. Det var roligt så länge det varade. Han gjorde video med sin vänner ifrån Norrköping att han skulle hålla på med tuben livet ut. Naiviteten hos baronen är skrämmande. Tyvärr hittar inte klippet, troligtvis har baronen deletat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in