Halkade in på Rasks video om ett hot han råkat ut för när han fick en patron skickad på posten. Har väl aldrig riktigt trott att han ljugit om det men jag tyckte bara inte han framstod som övertygande efter han frågar "om jag gjorde det här själv, tror ni jag skulle skicka in det på analys till polisen?" följt av ett nervöst skratt.
Länk:
https://youtu.be/iB8uiIzz9wk
Tänker inte påstå att det är så men det slog mig bara nyss när jag hamnade på klippet av en slump att han börjar flacka med blicken och skrattar till lite nervöst efter frågan. Varför sitta och upprepa om hur folk spekulerar på FB liksom? Vet man att det är sant behöver man inte lägga energi på skitsnacket. Hans videoserie om hotelserna och trakasserierna genererade trots allt en hel del visningar till honom och det här klippet är från efter killarna som var med i trolljägarna blivit avslöjade.
Vad hände egentligen med dom? Det var en självsäker Rask som pratade om saftiga skadestånd efter han hittat dom men det börjar väl vara två år sedan utredningen startade?