Citat:
Ursprungligen postat av
exexexex
Och vad händer med hans uploads? Har han blivit hotad av en anis-maffia som krävt att kanalen ska dö?
Och direkt måste rask ladda upp en video på sina barn och använda det som sköld. Inte kan man väl göra en hårt arbetande familjefar någonting ont liksom...
Det kommer säkert en video snart med en förklaring och där han mår jättebra. Han brukar alltid göra en sådan video när han har varit borta en vecka. Då kommer en uthängning av någon, en storytime eller att han förklarar sig.
Jag tror att han inom ett år kommer att få hitta sig ett vanligt knegarjobb. Det var som någon annan skrev - både magmys och Lennarth Blad är borta från internet och då finns det ingenting för rask att prata om - det finns inget kontent för honom.
Den som lever får se. Som sagt, jag tror att han inom en snart framtid kommer att vara tvungen att finna sig ett vanligt 7-16 arbete. Kanalen kommer inte hålla honom flytande länge till. Det är mycket pengar som försvinner i inkomst för honom när han inte gör en video på en vecka. Då måste han i sådana fall göra en video som på några dagar ger 50-60k visningar som tex (Therese & jag skiljer oss).