2020-03-31, 14:06
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Han är ju på väg till botten nu där hans merca, förhållande och fejksubs ligger.

Han känns som en fet bipolär narcissist utan content och sponsorer

Precis och utan att ha sett liven igår så tror jag nog han kan ”skådespela rätt bra” för att hålla skenet uppe om att allt är bra och han är den hårt arbetande familje fadern som gör feta pengar på youtube. Men verkligheten är ju uppenbart en annan

Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Varti ligger intresset att följa en loser av denna magnitud? Är det av skadeglädje ni kikar på det?

Ja jag kan tycka det är intressant ja och kan se en vis skadeglädje på rask då han har sett skadeglädjen i andra och ”livnärt sig” på det.
Omoget av mig? Ja kanske det är, men har man för mycket fritid ibland så...
Citera
2020-03-31, 14:08
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Precis och utan att ha sett liven igår så tror jag nog han kan ”skådespela rätt bra” för att hålla skenet uppe om att allt är bra och han är den hårt arbetande familje fadern som gör feta pengar på youtube. Men verkligheten är ju uppenbart en annan

Ja jag kan tycka det är intressant ja och kan se en vis skadeglädje på rask då han har sett skadeglädjen i andra och ”livnärt sig” på det.
Omoget av mig? Ja kanske det är, men har man för mycket fritid ibland så...

Jag dömer absolut ingen, jag hade en svaghet som jag i efterhand skäms för att följa Lennart Bladh när han var igång För mig personligen känns Rask så meningslös dock, så var mest nyfiken på hur fölket som kikar på honom resonerar.
Citera
2020-03-31, 14:22
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Jag dömer absolut ingen, jag hade en svaghet som jag i efterhand skäms för att följa Lennart Bladh när han var igång För mig personligen känns Rask så meningslös dock, så var mest nyfiken på hur fölket som kikar på honom resonerar.
En narcissist må vara ett egoistiskt svin men kan även vara väldigt underhållande emellanåt Det är ju alltid på någon annans bekostnad så jag följer bara på avstånd numera, pallar inte ha med dom att göra IRL.
Citera
2020-03-31, 14:35
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Varti ligger intresset att följa en loser av denna magnitud? Är det av skadeglädje ni kikar på det?

Jag följde rask och tyckte om han i början och tyckte han var okej, i början var han ärlig och hängde egentligen bara ut sin egen far vilket jag inte tyckte då eller nu är okej. Men det var lite halvkul att följa idiotens vardag, men med tiden som kanalen växte och lögnerna ökade och besattheten av att hänga ut folk och sparka på svaga individer, så har jag ägna min överblivna tid åt att syna hans lögner och hänga ut han precis så som han hänger ut andra som inte vill ha den besatta julegrisen efter sig. Lite då och då så kom det folk till denna tråd och slängde in osanningar och fick oss alla att se ut som hittepåare men efter skärpta regler för denna tråd så är det för de mesta sanningar som skrivs, exempelvis hans ekonomi som är offentliga uppgifter har vi tagit fram och det har visat sig att det han säger i videos inte stämmer. Vi har tagit fram videos där han ibland säger en sak men i en annan video säger helt emot sig själv. Sen är det jävligt kul att följa han för att se han göra bort sig själv gång på gång. Sen samlas vi här och diskuterar saken eftersom att i rask kommentarsfält får vi inte skriva de minsta lilla som ifrågasätter baronen oavsett om det är sant, lögn eller kritik.
Citera
2020-04-01, 00:06
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Det är väl enda anledningen. Innehållet är ju helt värdelöst.
Citera
2020-04-01, 13:59
Medlem
exexexexs avatar
Två personer som passar in i Rasks tema som han försöker trycka på oss, "missbruk och och barn i kläm" är ju Sindy nicklasson och hennes snubbar.

Men dom är väl för läskiga för tuffa Rask som kör in folk sittandes i vitrinskåpet...
Citera
2020-04-01, 18:44
Medlem
exexexexs avatar
Och vad händer med hans uploads? Har han blivit hotad av en anis-maffia som krävt att kanalen ska dö?
Och direkt måste rask ladda upp en video på sina barn och använda det som sköld. Inte kan man väl göra en hårt arbetande familjefar någonting ont liksom...
Citera
2020-04-02, 06:51
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Och vad händer med hans uploads? Har han blivit hotad av en anis-maffia som krävt att kanalen ska dö?
Och direkt måste rask ladda upp en video på sina barn och använda det som sköld. Inte kan man väl göra en hårt arbetande familjefar någonting ont liksom...

Det kommer säkert en video snart med en förklaring och där han mår jättebra. Han brukar alltid göra en sådan video när han har varit borta en vecka. Då kommer en uthängning av någon, en storytime eller att han förklarar sig.

Jag tror att han inom ett år kommer att få hitta sig ett vanligt knegarjobb. Det var som någon annan skrev - både magmys och Lennarth Blad är borta från internet och då finns det ingenting för rask att prata om - det finns inget kontent för honom.

Den som lever får se. Som sagt, jag tror att han inom en snart framtid kommer att vara tvungen att finna sig ett vanligt 7-16 arbete. Kanalen kommer inte hålla honom flytande länge till. Det är mycket pengar som försvinner i inkomst för honom när han inte gör en video på en vecka. Då måste han i sådana fall göra en video som på några dagar ger 50-60k visningar som tex (Therese & jag skiljer oss).
Citera
2020-04-02, 12:30
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Ja det sa han och han sa även att han inte hade tjänat en krona på magmysaren och sedan när videon fortlöpte så wips så redovisade han att han hade tjänat ca 10000 på magmysaren.

Aaah okej... missade då den biten där han sa att han inte tjänade en krona.
Citera
2020-04-02, 14:34
Medlem
Citat:

Kollade bara ett tag, och lyssnade inte speciellt bra, men jag fick intrycket på liven som att han saknar content att göra någon video av. Han vill jättegärna, men kan inte. Han borde köpa sig en husvagn, och "raska" den.
Citera
2020-04-02, 14:49
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Tips på content, "JAG ERKÄNNER ALLT, BILEN, HUNDEN, FÖRTALSANMÄLNINGARNA, RELATIONEN MED THESSAN!"

Skulle kunna rendera i en videoserie på 10 delar, en av dom ska ju självklart vara dokumentären av Verz.
Citera
2020-04-02, 14:55
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Tips på content, "JAG ERKÄNNER ALLT, BILEN, HUNDEN, FÖRTALSANMÄLNINGARNA, RELATIONEN MED THESSAN!"

Skulle kunna rendera i en videoserie på 10 delar, en av dom ska ju självklart vara dokumentären av Verz.
Och "FÖLJ MED MIG TILL PSYKOLOGEN"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in