2020-04-04, 12:49
Medlem
Viper08s avatar
Vill ni se dubbelmoralens ansikte? Vill ni se hur en riktig kappvändare ser ut?

I denna video säker han emot ALLT han säger i videon om Pontus, han lägger allt ansvar på föräldrar säger att dom får skylla sig själva att vanskliga knegare inte förstår hur företag fungerar. Allt för att skydda Joakim, men när de gäller att hänga på en trend då säger han emot sig själv om allt han har sagt, de blir riktigt komisk att se denna video efter man sett mjölkningen av Pontus.

”JOCKE OCH JONNA LURAR BARN PÅ PENGAR!?”
Uppladdad 16 oktober 2018
https://youtu.be/pO53jpryow0
Citera
2020-04-04, 12:55
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Halkade in på Rasks video om ett hot han råkat ut för när han fick en patron skickad på posten. Har väl aldrig riktigt trott att han ljugit om det men jag tyckte bara inte han framstod som övertygande efter han frågar "om jag gjorde det här själv, tror ni jag skulle skicka in det på analys till polisen?" följt av ett nervöst skratt.

Länk: https://youtu.be/iB8uiIzz9wk

Tänker inte påstå att det är så men det slog mig bara nyss när jag hamnade på klippet av en slump att han börjar flacka med blicken och skrattar till lite nervöst efter frågan. Varför sitta och upprepa om hur folk spekulerar på FB liksom? Vet man att det är sant behöver man inte lägga energi på skitsnacket. Hans videoserie om hotelserna och trakasserierna genererade trots allt en hel del visningar till honom och det här klippet är från efter killarna som var med i trolljägarna blivit avslöjade.

Vad hände egentligen med dom? Det var en självsäker Rask som pratade om saftiga skadestånd efter han hittat dom men det börjar väl vara två år sedan utredningen startade?

Jag har sedan dessa händelser mjölkades som mest av Raskens, anat att mycket av det var fejkat av baronen himself. Bla kulorna som skickades, sannolikheten att Rask fejkade den prylen är större än att den verkligen har hänt. Hans klassiska ljugtics avslöjar honom bla.

Hittade en väldigt rolig svarsvideo av Rask vs Verz, detta var i lindan av deras beef, daterat till 2018
https://www.youtube.com/watch?v=macAIW0roNY&t=23s

Ett väldigt humoristiskt klipp där Rask dels inte fattar verz dissar eller omedelbart bevisar att gliringarna från verz stämmer. Kolla även verz orginalvideo som är riktigt underhållande satir mot bajsbaronen. Förstår inte hur jag har kunnat missa detta guldet.

I ovan nämnda skämskudde-klipp erkänner Rask återigen att han är en nykter alkoholist och INTE kan hantera alkohol, därav har han slutat

Senaste årens fylle-fadäser borde kanske få Rask att omvärdera sin relation till alkohol återigen. En gång alkis alltid alkis.
Senast redigerad av Mikkka 2020-04-04 kl. 13:12.
Citera
2020-04-04, 14:00
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Hittade en väldigt rolig svarsvideo av Rask vs Verz, detta var i lindan av deras beef, daterat till 2018
Ja det var faktiskt ganska kul, i början får Baronen det att låta som att han vill träffas som två vuxna människor och "prata ut", jag antar att detta är inspelat innan Bajsbaronen körde runt i bilen i timmar för att han skulle "slå sönder Verz", tyvvär hittade inte GPS:en till hotellet eller vad det var för lam ursäkt, att skeppet läker och tar in vatten medans Kapten-Bajs förmedlar bilden av att allt är bättre än någonsin, jag kommer förmodligen sakna honom och hans upptåg litegrann när han tvingas fixa ett riktigt jobb när Thessan är less på att försörja jättebebisen, tur för oss är att internets aldrig glömmer och allt finns sparat

Najs flex runt halsen, han måste köpt den kedjan när han tjänade 140k/månad.

Edit: Alla vet att Baronen gör Youtube pga sitt brinnande engagemang för utsatta människor i samhället, att det skulle handla om egoistiska skäl är ju fullkomligt skrattretande Han har själv sagt att han får hundratals DM's i veckan där folk tackar honom för all hjälp efter alla år han hängt ut farsan.

Hur blir det förresten med förtalsanmälningen från Lennart Bladh när han nu är avliden (jadu Rask, du hjälpte ju knappast den här människan som du själv intalar dig att du gör när du hänger ut människor).
Senast redigerad av Anus.Dos.Deminos 2020-04-04 kl. 14:13.
Citera
2020-04-04, 16:44
Medlem
Citat:
Jag har sedan dessa händelser mjölkades som mest av Raskens, anat att mycket av det var fejkat av baronen himself. Bla kulorna som skickades, sannolikheten att Rask fejkade den prylen är större än att den verkligen har hänt. Hans klassiska ljugtics avslöjar honom bla.

Ett väldigt humoristiskt klipp där Rask dels inte fattar verz dissar eller omedelbart bevisar att gliringarna från verz stämmer. Kolla även verz orginalvideo som är riktigt underhållande satir mot bajsbaronen. Förstår inte hur jag har kunnat missa detta guldet.

I ovan nämnda skämskudde-klipp erkänner Rask återigen att han är en nykter alkoholist och INTE kan hantera alkohol, därav har han slutat

Senaste årens fylle-fadäser borde kanske få Rask att omvärdera sin relation till alkohol återigen. En gång alkis alltid alkis.

Det är en klassisk video med Verz. Den är on-point.

Gillar också Rasks snack om "klart jag sitter och viftar med en batong, för att visa vad som händer.". Varför inte visa batongen när det är farligt läge istället? Använda den mot en inkräktare. Samma med viftandet med försvarsspray, alla berättelser om när han tänkte spöa en person som körde om honom, när han tänkte spöa Verz på hotellet, när han tänkte spöa flashbackare på Trosa Skidbacke.

Han tänkte göra det ena och han tänkte göra det andra, men aldrig någonsin har det hänt. Rask har uppenbarligen ett behov av att hävda sig som en kille som inte drar sig för att ta till våld när det krävs. Men det stannar just där, för Rask skulle förstås aldrig ta till våld på riktigt. Men genom att säga det så kanske han framstår så för någon.
Citera
2020-04-04, 23:52
Bajsbaronen körde live för en halvtimme sedan. Ingen donerade till ""swishjournalisten". Efter 28 minuter la han av.
Citera
2020-04-05, 09:32
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Bajsbaronen körde live för en halvtimme sedan. Ingen donerade till ""swishjournalisten". Efter 28 minuter la han av.

I Coronatider lär det vara omöjligt för Youtubers att försörja sig.
Citera
2020-04-05, 11:17
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
I Coronatider lär det vara omöjligt för Youtubers att försörja sig.

Det är likadant med tiggarna utanför våra butiker, vissa branscher drabbas hårdare än andra..
Hårda tider för swishhororna i dag, men samtidigt kan det vara en ingång till ett värdigare och mera rättskaffens liv..
En del tiggare är så skadade att ett vanligt hederligt arbete inte längre finns i deras sinnesvärld, de ser muggen som deras öde och enda framtid..

Hoppas BB ser detta som en chans att låta sig knuffas i rätt riktning i livet och lämna lodis och tiggar-tillvaron....
Citera
2020-04-05, 12:38
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det är likadant med tiggarna utanför våra butiker, vissa branscher drabbas hårdare än andra..
Hårda tider för swishhororna i dag, men samtidigt kan det vara en ingång till ett värdigare och mera rättskaffens liv..
En del tiggare är så skadade att ett vanligt hederligt arbete inte längre finns i deras sinnesvärld, de ser muggen som deras öde och enda framtid..

Hoppas BB ser detta som en chans att låta sig knuffas i rätt riktning i livet och lämna lodis och tiggar-tillvaron....

Baronen hade en tre timmars lång trött live igår (av det lilla jag såg). Klippet ligger fortfarande uppe och swishludret fick 0 kr på 3 timmar. Blir inga 4 k's klockor på avbetalning i denna takten.
Citera
2020-04-05, 14:15
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Baronen hade en tre timmars lång trött live igår (av det lilla jag såg). Klippet ligger fortfarande uppe och swishludret fick 0 kr på 3 timmar. Blir inga 4 k's klockor på avbetalning i denna takten.

Fast liven var ju bara 28 min och ligger fortfarande kvar
Citera
2020-04-05, 14:19
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Fast liven var ju bara 28 min och ligger fortfarande kvar

Stämmer vet ej car jag fick tre timmar ifrån, trodde han hade kört mer än en live.
Citera
2020-04-05, 14:57
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
JAG RINGER TILL EN VÅLDTÄKTSMAN

https://youtu.be/RTSY1qIY6mI

Ännu en video där han beskriver sig själv på olika sätt och vis, fantastiskt underhållande för alla som ser igenom hyckleriet, lögnerna och projicerandet.
Citera
2020-04-05, 19:02
Medlem
Dr.Katis avatar
Nyheter på gång angående m....1.3
Kolla senaste videon, polisförhör bla väntar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in