2018-06-29, 14:15
Medlem
DR-Drunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Gillar hans moderator "Älva Lindström" en tjej på 10-11 år typ lolol

Haha du är mer underhållande än Rask =)
Citera
2018-06-29, 14:36
Medlem
elinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DR-Drunk
Haha du är mer underhållande än Rask =)

Dom som har swishat får väl lite uppdrag
Men håller med underhållande o smågulligt...
Typ lilla Sportspegeln
Citera
2018-06-29, 16:53
Medlem
cnbizzzs avatar
sjukt svårt person o sätta diagnos på jag skulle gissa på att han någon eller några av dessa .

1.narcissist
2.borderline
3.sociopat/psykopat
4.adhd
Citera
2018-06-29, 17:04
Medlem
elinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
sjukt svårt person o sätta diagnos på jag skulle gissa på att han någon eller några av dessa .

1.narcissist
2.borderline
3.sociopat/psykopat
4.adhd

Absolut klart grav ADHD kan tänka mej han va den där flängiga struliga killen som ständigt vart utkastad och skolka mkt.....
Det är synd att man fick upp ögonen på dessa diagnoser så sent idag märker man redan på förskolan om ett barn har diagnos och kan avhjälpa på tidigt stadium....

Hoppet e inte ute för Rasken han kan söka och få hjälp i vuxen ålder också, är väldigt säker på att han skulle dra nytta sv det
Citera
2018-06-29, 18:19
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinge
Absolut klart grav ADHD kan tänka mej han va den där flängiga struliga killen som ständigt vart utkastad och skolka mkt.....
Det är synd att man fick upp ögonen på dessa diagnoser så sent idag märker man redan på förskolan om ett barn har diagnos och kan avhjälpa på tidigt stadium....

Hoppet e inte ute för Rasken han kan söka och få hjälp i vuxen ålder också, är väldigt säker på att han skulle dra nytta sv det

klart hoppet är uppe men som sagt han kan lika bra vara en smyg narcissist o inte vill bli avslöjad riktigt svårt med narcissister livet är ett spel för dom o är väldigt bra på o dölja det.
Citera
2018-06-29, 19:07
Medlem
elinges avatar
Citat:
klart hoppet är uppe men som sagt han kan lika bra vara en smyg narcissist o inte vill bli avslöjad riktigt svårt med narcissister livet är ett spel för dom o är väldigt bra på o dölja det.

Han e fruktansvärt falsk allaf.
Skryter ena dagen att han tjänar 3-4 gr så mkt som Tessan, hon jobbar dom Uska misstänker jag och borde tjäna 26k drygt
Sen när barnen frågar vad swish går till börjar han skruva på sej och svamla om att det går till blandannat drönaren han köpte för 6000kr och lite lampor jag menar med den inkomsten skulle väl han ha råd köpa det ändo??

Är ganska säker skulle Rasken ha live utan denna swishhysteri och köra live ändo skulle det faktiskt kunna vara mera seriöst...
Men han är så rädd om där småkronorna från alla barn så köra utan swish kan inte han för då svider det i plånboken
Citera
2018-06-29, 19:16
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinge
Han e fruktansvärt falsk allaf.
Skryter ena dagen att han tjänar 3-4 gr så mkt som Tessan, hon jobbar dom Uska misstänker jag och borde tjäna 26k drygt
Sen när barnen frågar vad swish går till börjar han skruva på sej och svamla om att det går till blandannat drönaren han köpte för 6000kr och lite lampor jag menar med den inkomsten skulle väl han ha råd köpa det ändo??

Är ganska säker skulle Rasken ha live utan denna swishhysteri och köra live ändo skulle det faktiskt kunna vara mera seriöst...
Men han är så rädd om där småkronorna från alla barn så köra utan swish kan inte han för då svider det i plånboken

aa han skryter extremt mycket precis som en narc,visst att han har köpt grejer för swish donationerna, men han säger allt går till bolaget o utrustning troligt tror han lägger undan 99% av allt,eller hur han vet vilken extra inkomst det är men vart fan är moralen,han ser det som sitter jag o svarar på frågor då är jag värd o ska ha varenda jäkla krona.+ att det är en sak o livestreama 1-4 ggr i månaden mot rasken som kör 4ggr i veckan klart snubben har en agenda o vilseleda små barn.
Senast redigerad av cnbizzz 2018-06-29 kl. 19:19.
Citera
2018-06-29, 22:28
Medlem
BadMFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Nja, många har fel angående Lennart Bladhs storlek, han är 1,79, fullt normal längd, och han var faktiskt riktigt vältränad och ungdomlig i kroppen innan han började äta kaninmat, tror han skulle kunnat ge lönnfete herr Rask en bra omgång om han hade velat.

Men ja det märks ju hur rädd han är i videon, varför kunde han inte stannat och pratat med honom bara, det hade ju varit skitkul att få se rask och bladh hänga lite och bladh hade nog inte haft något emot det, nej jävla fegis är han

Ja, Lennart hade smiskat upp Rasket rejält, ingen tvekan om den saken.
Fysiskt förfall är bara förnamnet om man säger så.
Citera
2018-06-29, 22:39
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadMF
Ja, Lennart hade smiskat upp Rasket rejält, ingen tvekan om den saken.
Fysiskt förfall är bara förnamnet om man säger så.

rasken tror att storleken bara spelar roll om någon är tränad en en otränad med storleksskillnad så vinner inte den största jämt,han vet inget om sånt!
Citera
2018-06-29, 23:56
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:

1.narcissist
2.borderline
3.sociopat/psykopat
4.adhd
Nummer 3 är inte en diagnos. Inte i samma mening som de övriga du listade iaf. Tror de flesta är överens om att ADHD stämmer bäst in på honom.

Jag har ett svagt minne av att han har erkänt det i någon video. Men att han senare i någon live förnekade det.
Citera
2018-06-30, 01:03
Bannlyst
Citat:

1.narcissist
2.borderline
3.sociopat/psykopat
4.adhd

2an är väl när man är nere djupt i dipp och sen när man är uppåt är man som en kung? Asså berg och dalbana bokstavligt talat 24/7??
Citera
2018-06-30, 09:50
Medlem
BadMFs avatar
Citat:

1.narcissist
2.borderline
3.sociopat/psykopat
4.adhd

Säkert stämmer en del av det du räknade upp på Rask.
Han har mycket av den där jobbiga pundarenergin man ofta finner på behandlingshem och ansiktstatuerade människor över lag.
Men hur mycket som är image och hur mycket som är diagnos är svårt att svara på.
Introt är ett bra exempel, på den hetsiga energi som blir så enerverande i längden för omgivningen.
Har ni märkt sen hans sätt att ständigt hetsigt gå mot kameran när han vloggar?
Han backar upp hela tiden för att klippa videon på ett sånt sätt att han hela tiden levererar sina lines med en stressig och forcerad gång emot kameran.
Energin blir den samma som man får av en pundare som tjurrusar mot en för att ge en en dansk skalle.
Oavsett diagnoser behöver han tagga ner lite.
Han kan ju för fasiken börja en video som handlar om hot och annat tråkigt mot sin familj på exakt samma ”framstjärtstjäcka”, dampade sätt som en video där han berättar om när han välter bajamajor med kvinnor i pensionsåldern i, eller hur han mobbat och trakaserat sin farsa genom åren.

Image eller diagnos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in