2020-07-04, 19:00
Medlem
Det verkar som att bajsmackekastningen mellan de två fullvuxna "nyhets"männen är i full gång. Ska man gå och köpa popcorn?
Citera
2020-07-05, 00:21
Medlem
Jag tror som Anjo att Lets feast har fått rask att börja med nyheter, dom promota precis hans kanal. Riktigt ogenomtänkt att gå på den typ av content.

Enda direkt kommentarerna Rask kan få exklusivt om händelser är enbart från Lets Feast medan Clue har kontakt med hela plattformen. Skillnaden på dessa två är enkel, Clue är en youtuber, Rask är en kille med ett konto som önskar att han var en youtuber.

Hela nyhetskanal-grejen får Lets feast och Rask att framstå som deras följare - dagisbarn.
Citera
2020-07-05, 01:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det verkar som att bajsmackekastningen mellan de två fullvuxna "nyhets"männen är i full gång. Ska man gå och köpa popcorn?
Det är rätt så orutinerat att inte ha popcorn hemma ...

Tror dock att det här är en grej som de kör för att dra tittare snarare än något allvarlig.
Citera
2020-07-05, 08:03
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Tror dock att det här är en grej som de kör för att dra tittare snarare än något allvarlig.
Hahaha..!

Jag tror och hoppas dock att det är "på riktigt", YT behöver verkligen mer drama!
Citera
2020-07-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Är inget jättefan av popcorn, men det smakar bra till drama

Är väl alltid såhär när Rask drar igång en ny kanal/koncept? Bang boom på stora trumman och sen ebbar det ut (i panikångest).
Citera
2020-07-05, 15:36
Medlem
JaG sKa SlUtA mEd DrAmA

JaG lEvEr FöR DrAmA, dEt Är DeT nI gIlLaR

JaG sKa SlUtA mEd DrAmA

Citera
2020-07-05, 21:20
Medlem
Citat:
Är inget jättefan av popcorn, men det smakar bra till drama

Är väl alltid såhär när Rask drar igång en ny kanal/koncept? Bang boom på stora trumman och sen ebbar det ut (i panikångest).

Det är bögigt med popcorn, det duger bara till att sitta i vitrinskåpet och lipa som en småbrud. Det har Pappa björn sagt (Rask). Riktiga alfahannar kör med oxfilé som snacks.

Men jo, Rasken är bra på det där med att dra igång saker. Lite värre är det att hålla ut. Gissar på max tio avsnitt innan han ger upp och kommer på en ny idé. Om inte Let's feast betalar lite muta, då kanske han orkar hålla ut.
Citera
2020-07-05, 21:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
JaG sKa SlUtA mEd DrAmA

JaG sKa SlUtA mEd DrAmA

Har det inte låtit så en längre tid nu?
Citera
2020-07-06, 15:23
Medlem
Viper08s avatar
Måste ha svidit för rask att inte blivit bjuden hem till jocke på kurragömma, han har ju suttit i varje live stream (som jag sett)och sagt att om han hade blivit tillfrågad hade han tackat ja direkt. Rask är ju enligt han själv en av sveriges största youtuber och blir ändå inte bjuden.

Rask verkar inte förstå att hans ''kollegor'' driver med han, som anjo cluee och verz som bara vill att han ska fortsätta så dem har något att driva med.
Tycker även när man ser han med lets feast att även dem driver med han, fast där finns det nog lite riktig vänskap.
Citera
2020-07-06, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Måste ha svidit för rask att inte blivit bjuden hem till jocke på kurragömma, han har ju suttit i varje live stream (som jag sett)och sagt att om han hade blivit tillfrågad hade han tackat ja direkt. Rask är ju enligt han själv en av sveriges största youtuber och blir ändå inte bjuden.

Rask verkar inte förstå att hans ''kollegor'' driver med han, som anjo cluee och verz som bara vill att han ska fortsätta så dem har något att driva med.
Tycker även när man ser han med lets feast att även dem driver med han, fast där finns det nog lite riktig vänskap.
Om jag inte missminner mig spårade han ur totalt senaste gången han var hemma hos Jocke & Jonna, det var den kvällen han körde 40minuters insta-rage-story, ett fullkomligt psykbryt kanske var det som fick bägaren att rinna över för deras vänskap? Skulle en människa i min kompiskrets bete sig så så skulle jag inte vilja ha personen i närheten av mina barn jag heller.

Tom en av Sveriges just nu fetaste rappare var bjuden, Elvis, aka Einars lillebror.
Citera
2020-07-06, 17:17
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Angående Rask bil. Bilslussen som köpte bilen har nu plockat bort annonsen och på bilder på andra bilar de säljer kan man se rask bil i bakgrunden och att det då på bilen ligger en skylt märkt "Såld". Dock så står Bilslussen fortfarande kvar som ägare på bilen.

Vad skall vi tro om detta? Känns inte riktigt som att man kanske sålt bilen och att den snart kommer komma upp igen på Blocket.

Facebook - Länk till exempel bild
Imgur - Backup Länk
Minfil.org - Backup Länk
Citera
2020-07-06, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det är bögigt med popcorn, det duger bara till att sitta i vitrinskåpet och lipa som en småbrud. Det har Pappa björn sagt (Rask). Riktiga alfahannar kör med oxfilé som snacks.

Men jo, Rasken är bra på det där med att dra igång saker. Lite värre är det att hålla ut. Gissar på max tio avsnitt innan han ger upp och kommer på en ny idé. Om inte Let's feast betalar lite muta, då kanske han orkar hålla ut.

Ja precis. Blev lite jobbigt nu när han ägde ut sig själv mot Klutten Cluee news.
Let's fistarna får väl sitta och leta nyheter till Rask när han är upptagen med att boffa CBD-olja och modella blommiga skjortor.

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har det inte låtit så en längre tid nu?

Jo, därav upprepningen som jag kortade ner för att undvika spam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här