Citat:
Ursprungligen postat av
Viper08
Måste ha svidit för rask att inte blivit bjuden hem till jocke på kurragömma, han har ju suttit i varje live stream (som jag sett)och sagt att om han hade blivit tillfrågad hade han tackat ja direkt. Rask är ju enligt han själv en av sveriges största youtuber och blir ändå inte bjuden.
Rask verkar inte förstå att hans ''kollegor'' driver med han, som anjo cluee och verz som bara vill att han ska fortsätta så dem har något att driva med.
Tycker även när man ser han med lets feast att även dem driver med han, fast där finns det nog lite riktig vänskap.
Om jag inte missminner mig spårade han ur totalt senaste gången han var hemma hos Jocke & Jonna, det var den kvällen han körde 40minuters insta-rage-story, ett fullkomligt psykbryt kanske var det som fick bägaren att rinna över för deras vänskap? Skulle en människa i min kompiskrets bete sig så så skulle jag inte vilja ha personen i närheten av mina barn jag heller.
Tom en av Sveriges just nu fetaste rappare var bjuden, Elvis, aka Einars lillebror.