2025-04-25, 14:09
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Nu har det varit ovanligt tyst från Trosas starke man 18 timmar utan ett livstecken. Man börjar nästan tro att dåren till sist kvävdes av sin egen självgodhet. Eller så ligger han i fosterställning efter en hård vecka där verkligheten hann ikapp hans grandiosa vanföreställningar.

Hahaha, man kan ju alltid hoppas på att det är fosterställning som gäller.
Citera
2025-04-25, 14:13
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Tappar verkligen hopp om mänskligheten när man ser rasken berätta om sexleksaker o samarbete med sexshopar deras kärleksliv måste ha varit så tråkigt,man behöver inte dom där skitsexleksakerna man klarar sig utan dom,värsta perverslåten jag hört i hela mitt liv,snacka om att rask är desperat både på samarbeten o sitt sexliv riktigt tragisk haha
Detta var för ca fem år sedan.

Ridå.
Citera
2025-04-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hur tror ni Rask kommer att reagera på att Chrippa är släppt på fri fot?
Det är forhoppningsvis rask som ska krypa in och byta plats med honom.
Citera
2025-04-25, 15:14
Avstängd
granny-pantiess avatar
Brott och blandat reagerar på Rasks senaste video:

https://www.youtube.com/live/ANM771O...u32O5OnS6gXT7y
Citera
2025-04-25, 15:20
Medlem
Faltas avatar
Kan vi misstänka en analys video angående att Chrippa är försatt på fri fot? Bajsmannen vet att det är säkra tittarsiffror och kanske i detta nu jobbar på kvällens video..

Jag bara väntar på en analys video angående alla dumma flashbackare som är dumma mot bajsis..
Citera
2025-04-25, 15:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Tror att det är lite jobbigt innanför lögn baronens dörrar nu, eller rättare sagt, innan för svärfars dörrar. För det är inte hans som står på kontraktet 🤣
Citera
2025-04-25, 16:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Sry boys, då jag är en rättskaffens karl måste jag tyvärr meddela att det blir ett litet dröjsmål gällande inkomstuppgifterna 2024, var över två veckor sedan jag begärde hemskickat och har ringt ett flertal gånger idag, går inte ens att komma fram, jävla skitmyndighet.

Men nu ska vi vara glada då det är lönehelg och det skiter sig mer och mer för Baronen för var dag som går

Ngn som hunnit kolla brott och blandat och medvikts senaste som ids skriva en kort sammanfattning?
Citera
2025-04-25, 16:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sry boys, då jag är en rättskaffens karl måste jag tyvärr meddela att det blir ett litet dröjsmål gällande inkomstuppgifterna 2024, var över två veckor sedan jag begärde hemskickat och har ringt ett flertal gånger idag, går inte ens att komma fram, jävla skitmyndighet.

Men nu ska vi vara glada då det är lönehelg och det skiter sig mer och mer för Baronen för var dag som går

Ngn som hunnit kolla brott och blandat och medvikts senaste som ids skriva en kort sammanfattning?

Har han deklarerat? Funkar det att ta via Ratsit?
Citera
2025-04-25, 16:23
Fan vad nice att chrippa är släppt, hoppas det gör ont i baronen
Citera
2025-04-25, 16:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Har han deklarerat? Funkar det att ta via Ratsit?
Han sa han skulle få tillbaka pengar så gissar han gjort det pronto.

Testade rätsit men osäker på om det är 2024 lr 2023, siffran för den stora entreprenören är iaf 93.000 eller 7750 i månaden.

Det är Therese som drar in baconen i den där familjen, 202k, riktiga skitlöner, en driven student tjänar mer på sitt extrajobb.

https://i.postimg.cc/0jB8y7wr/Screen...2418-Drive.jpg
Citera
2025-04-25, 16:28
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Fan vad nice att chrippa är släppt, hoppas det gör ont i baronen

Det kan du ge dig på att det gör.

Dessutom är han under utredning för förtal mot Chrippa och Linnea vilket bakbinder honom från att gå all in.

Ovanpå det så är hans anmälan mot Chrippa nedlagd.

Så gissa om det svider.
Citera
2025-04-25, 16:43
Medlem
Dr.mjaos avatar
Han har gjort ett uttalande vad han skulle göra OM Chrippa blev släppt.
Vad var det han skulle göra kommer jag dock inte ihåg? Någon med stenkoll på detta?

Gissar Rask, Anjo och Jocke ligger hemma och tänker på all skit dom har förtalat Chrippa för under tiden han suttit inne.
Tex att han har beställt av dödlig misshandel av familje försörjande fäder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in