2025-05-04, 21:42
Medlem
GreenBatterys avatar
9 av 19 kommentarer är av bottar. Snacka om att han köpt visningar!

”Det blir ingen Denniskorv idag. Pappa måste få upp sina views på kanalen.”

”Jag lovar Therese! Jag kommer få fler views! Jag vet det! Jag kan lova det!

…förresten vi har inte råd att gå på loppis på ett tag.”
Citera
2025-05-04, 21:50
Avstängd
granny-pantiess avatar
"Hjärnan bara går men jag tänker inte".

Citat av Rask ur den senare videon.
Citera
2025-05-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://old.bitchute.com/video/YIoRypOGFTuB/

Håll käften, Baronen.

Hur fan kan han fortfarande ha kvar fläsk/kvinnohöfterna då han är så mager? Jag orkade inte se hela videon, men det lilla jag såg var så jävla tråkigt så jag dog litegrann. Har han slutat fjutta eller är det slut pengar bara? Han skrek inte och ljög rätt in i kameran i denna videon.
Citera
2025-05-04, 21:58
Medlem
Varifrån kommer epitetet "baronen"? Föregås ofta av "bajs"- eller "runk"baronen.

"Bajs" och "runk" fattar jag. Men "baronen"?
Citera
2025-05-04, 22:12
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Varifrån kommer epitetet "baronen"? Föregås ofta av "bajs"- eller "runk"baronen.

Har för mig han titulerade
Citera
2025-05-04, 22:13
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt

Har för mig han titulerade sig själv som baronen, men jag är osäker.

Dagens video... Alltså... Vad ska man säga? Han är helt enkelt dum i huvet på alla plan.
Citera
2025-05-04, 22:16
Medlem
Så kommenterar motvikt på videon

Citat:
Jäklar vad obehagligt att höra om Astrid. Det gjorde verkligen ont. Underbart att allt gått väl

Det hände ju för fan 2023 och Rask har redan dragit upp det säkert 100 gånger
Citera
2025-05-04, 22:20
Medlem
knark-kungens avatar
Det är som man hyrt en komiker från temu.

Har så svårt att prata om det här.. står med ryggen mot kameran och spelar in sig själv..

Som många redan visste, det kommer bli en offerbaronen video, det är sådär han gör när någon konfronterar honom med alla hans lögner och äckliga beteende.

Han är så sjukt vidrig, hoppas socialen blir inblandad, utnyttja sin egna dotter (inte första gången) som en sköld för man varit en svinpäls på youtube.
Citera
2025-05-04, 22:20
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Snälla någon. Baronen är ingen bondskurk.

Han gör allt för att parera det han upplever som mest akut hot fär stunden Just nu är det cluee och skilleras krav på ursäkt eller bevis.

Han var lika fantasilös när han pga porrskadad och sexmissbrukare var otrogen. Då var det farfars död och dotters sjukdom.

Men han kommer ändå se sin värld brinna innan året är slut.

"Vem orkar bry sig om vad andra kreatörer tycker tänker och tror"
Fritt citerat från fittnyllets senaste video.
Så än en gång kan jag stoltsera med att min analys av baronen stämde.

Han använder sina dotters operationsskada och sin morfars stroke för att skydda det som står honom närmst. Hans egen självbild.

En normal person hade eventuellt postat en story om att oga sjukdom i släkten tar jag en paus. Baronen glr en video där han mjölkar content ur det stora traumat. Vidrig människa.
Citera
2025-05-04, 22:33
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Pratar han seriöst om Astrid än? Men herregud vad pinsamt, hans fru måste ju skämmas ihjäl sig, igen
Citera
2025-05-04, 22:34
Medlem
I såna här fall och efter kvällens video är det ju lite surt att han blockat hej vilt på youtube och jag orkar inte göra något nytt konto men om någon vill och har lust vore det ju nice om man kan upplysa Rask om hans tidigare uttalanden om stackars morfar och hur ofräsch denna offerkoftevideo är hur vidrig person han är.
Citera
2025-05-04, 22:37
Medlem
Åhhh så jävla tröttsamt att lyssna på, jag kan mer om hans jävla släktingars sjukhistorik än min egna släkt. ”Buhuhu så synd om mig hela tiden”.

Vi vill inte dela med oss av vårat privatliv, nej men de går bra att hänga ut varenda släkting.

Och varför i helvete står äggskallen och tejpar 20 cm i taget? Sätt tejpen på listen och dra ut rullen, så jävla misslyckad i allt. Fatta denna snubbe på ett bygge, jävla timtjuv.
Senast redigerad av razerdayzer 2025-05-04 kl. 22:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in