Citat:
Ursprungligen postat av
Daym-Krytj
Jag har nyligen flyttat och inte hängt med värst bra, men tillräckligt mycket för att veta att skithögens flytt åter satt honom hos fogden. Det var en tröst i det olidliga sorterandet. Eller, att båda föräldrarna nu, eller snart, i princip är omyndiga är väl främst misär för dem och det önskar jag ju inte barnen eller Benny. Men att den anskrämliga lägenhetsbaronen inte klarar av att existera utan att förstöra för sig själv roar mig enormt.
Men än roligare är att Jockiboii verkar ha fest där alla är utom Carl-Lennart är. Motvikt lär ju passerat Trosa igen så varför inte åka med honom? Nej han får nöja sig med fienden utanför mataffären 😂😂 Hur kan man ha ett så värdelöst liv?
Herregud vad sorgligt. Han har verkligen bränt alla broar. Tänk er hur det ska bränna i bröstet då han inser att alla, och jag menar ALLA fattar att han inte är välkommen på "allra bästa vän här i världen" festen. Han har pladdrar i åratal och skrutit över att Jocke, hans vän och en man han verkligen respekterar och ser upp till, tar hand om sin vän såhär. Jocke som skulle betala hans böter, borga för ett hus och ge personliga lån till solvensbaronen. Jocke gapskrattar i detta nu, högt och ljudligt som så många andra gånger under kvällen när Rask kommer på tal.
Jag är aldrig avundsjuk på baronen, och absolut inte nu. Hela världen beskådar förnedringen när jocke pissar honom i ansiktet och säger tack. Dra åt hela helvete vilken ångest han har när han ser klipp och bilder på jåckeboy tillsammans med folk han verkligen gillar och respekterar.
Att Tessans polare har tvingat med sin riktiga "rocker boyfiend" bara för att visa upp vilka coola polare han har är ingen tröst. Innerst inne vet han att det är nån snubbe som har blivit utpressad att följa med dit. Typ, du får inge sex på hela jävla året om du inte hänger med till det här poserkräket och låtsas att du gillar honom. Du får en handfull oxascand och en gås innan vi åker dit, så du står ut.
Ikväll tycker jag fan synd om baronen.