2025-10-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Vad tror ni, är det Jocke som bett Rask ”ställa upp” och låta sig intervjuas av SVT? Kåter som en lögn att han plötsligt skulle ändra sig efter att flera gånger tidigare tackat nej. Jag tippar på att Jocke vill att så många som möjligt ska vittna om hur oskyldiga sektensidan är och har varit under hela 2024-nu.

Skulle inte förvåna ett dugg.

Rask kommer förmodligen enbart göra bort sig som vanligt om han drar igång ett försvarstal.
Citera
2025-10-11, 20:59
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Rask visade att han var på promenad idag. Tuff Nisse.
Antagligen ljuger han som vanligt. Inspelat igår eller så har han åkt till en annan stad. Det finns ingen fegare ursäkt till människa i hela Sverige.
”Det måste ju vara olagligt att de är i Trosa!!”

Sitt ner och håll käften din porrskadade FegisBaron!
Citera
2025-10-11, 21:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Vad tror ni, är det Jocke som bett Rask ”ställa upp” och låta sig intervjuas av SVT? Kåter som en lögn att han plötsligt skulle ändra sig efter att flera gånger tidigare tackat nej. Jag tippar på att Jocke vill att så många som möjligt ska vittna om hur oskyldiga sektensidan är och har varit under hela 2024-nu.

Ja. Ju fler som står mellan Jocke och Chrippa desto bättre tänker Jocke.
Citera
2025-10-11, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
En person på youtube
Jag gillar dig Rask...men den här introlåten tycker jag var det sämsta och det mest smaklösa du någonsin gjort!

CarlFredrikAlexanderRask
Man kan inte gilla allt, min musik tilltalar en väldigt liten minoritet

minoritet = enbart rask och ingen annan

Undrar i mitt stilla sinne vad motsatsen, en stor minoritet, skulle betyda?
Citera
2025-10-11, 23:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja, eller så ändrade han sig när Anjo berättade att han och Jocke har ställt upp. Att han på eget bevåg skulle ändra sig finns ju inte.
Citera
2025-10-12, 00:34
Medlem
Alla barn är på Jockes 40 årsfest, förutom Rask som är hemma och drar i sin medelstora task!

Gud vad han måste känna sig avundsjuk över att inte ens fått vara där som pausnummer (likt Motvikt). Eller som Anjos plus två sällskap.
Eller kommer det en riktig "banger" ifrån runkhörnan där Rask darrandes berättar om hur.jävla.cool.festen.var!
Citera
2025-10-12, 00:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alla barn är på Jockes 40 årsfest, förutom Rask som är hemma och drar i sin medelstora task!

Gud vad han måste känna sig avundsjuk över att inte ens fått vara där som pausnummer (likt Motvikt). Eller som Anjos plus två sällskap.
Eller kommer det en riktig "banger" ifrån runkhörnan där Rask darrandes berättar om hur.jävla.cool.festen.var!
Äh han har sin nya kompis att umgås med .. du vet han som ser ut som honom, klär sig som honom och gärna sitter på hallgolvet med sin fru/sambo och lyssnar på när Rask slår pinnar på ett semi-set av trummor.
Citera
2025-10-12, 00:41
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Jag har nyligen flyttat och inte hängt med värst bra, men tillräckligt mycket för att veta att skithögens flytt åter satt honom hos fogden. Det var en tröst i det olidliga sorterandet. Eller, att båda föräldrarna nu, eller snart, i princip är omyndiga är väl främst misär för dem och det önskar jag ju inte barnen eller Benny. Men att den anskrämliga lägenhetsbaronen inte klarar av att existera utan att förstöra för sig själv roar mig enormt.

Men än roligare är att Jockiboii verkar ha fest där alla är utom Carl-Lennart är. Motvikt lär ju passerat Trosa igen så varför inte åka med honom? Nej han får nöja sig med fienden utanför mataffären 😂😂 Hur kan man ha ett så värdelöst liv?
Citera
2025-10-12, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Äh han har sin nya kompis att umgås med .. du vet han som ser ut som honom, klär sig som honom och gärna sitter på hallgolvet med sin fru/sambo och lyssnar på när Rask slår pinnar på ett semi-set av trummor.

Har han satt upp en spegel eller vad för kompis har man missat bland alla hans miljontals minuter av rent pladder?
Citera
2025-10-12, 01:04
Medlem
GreenBatterys avatar
Måste vara extra jobbigt att veta att den lismande deltidsskoförsäljaren garanterat passerat den porrskadade ÄckelBaronen i hierarkin hos den allsmäktige Jocke.

Han är på dekis på alla fronter.
Citera
2025-10-12, 01:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Har han satt upp en spegel eller vad för kompis har man missat bland alla hans miljontals minuter av rent pladder?
Nej då, äkta ny kompis som delar hans intresse ..
https://www.instagram.com/p/DPb1Va5iOQm/

Jag lägger inte ut namnet eftersom han och hans fru/sambo inte gjort något utan bara känner samhörighet med allas vår tönt.
Citera
2025-10-12, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Jag har nyligen flyttat och inte hängt med värst bra, men tillräckligt mycket för att veta att skithögens flytt åter satt honom hos fogden. Det var en tröst i det olidliga sorterandet. Eller, att båda föräldrarna nu, eller snart, i princip är omyndiga är väl främst misär för dem och det önskar jag ju inte barnen eller Benny. Men att den anskrämliga lägenhetsbaronen inte klarar av att existera utan att förstöra för sig själv roar mig enormt.

Men än roligare är att Jockiboii verkar ha fest där alla är utom Carl-Lennart är. Motvikt lär ju passerat Trosa igen så varför inte åka med honom? Nej han får nöja sig med fienden utanför mataffären 😂😂 Hur kan man ha ett så värdelöst liv?
Herregud vad sorgligt. Han har verkligen bränt alla broar. Tänk er hur det ska bränna i bröstet då han inser att alla, och jag menar ALLA fattar att han inte är välkommen på "allra bästa vän här i världen" festen. Han har pladdrar i åratal och skrutit över att Jocke, hans vän och en man han verkligen respekterar och ser upp till, tar hand om sin vän såhär. Jocke som skulle betala hans böter, borga för ett hus och ge personliga lån till solvensbaronen. Jocke gapskrattar i detta nu, högt och ljudligt som så många andra gånger under kvällen när Rask kommer på tal.
Jag är aldrig avundsjuk på baronen, och absolut inte nu. Hela världen beskådar förnedringen när jocke pissar honom i ansiktet och säger tack. Dra åt hela helvete vilken ångest han har när han ser klipp och bilder på jåckeboy tillsammans med folk han verkligen gillar och respekterar.
Att Tessans polare har tvingat med sin riktiga "rocker boyfiend" bara för att visa upp vilka coola polare han har är ingen tröst. Innerst inne vet han att det är nån snubbe som har blivit utpressad att följa med dit. Typ, du får inge sex på hela jävla året om du inte hänger med till det här poserkräket och låtsas att du gillar honom. Du får en handfull oxascand och en gås innan vi åker dit, så du står ut.
Ikväll tycker jag fan synd om baronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in