Citat:
Ursprungligen postat av
Spritnota
Klimpens nya tjej (lägg 2 min på hitta henne, jag tänker inte outa) är en av få som postar positiv support under nästan varje video och spammar kärlek på Instagram och han följer tillbaka (såvitt jag vet har de gjort i flera år innan hon blev ihop med Klimpen) så detta är lyckat av Rask, exakt vad hans målgrupp älskar.
Fast Tupac... nej.
Rask är aktivt totalt ointresserad av musik som inte är Glam/Sleaze/Power/Hair metal. Rask tycker seriöst att Crashdïet är viktigare och bättre än alla svenska band från 220 Volt till Bathory till Opeth till Entombed till Dissection till Candlemass osv. In Flames, Hammerfall, Europe - genre är irrelevant. Rask vet INTE vem Pelle i Mayhem var, för han tuperade inte sitt hår. Rask avskyr musik som kräver sinne för smak, skicklighet, originalitet, musikalitet osv. Går texten inte ut på att skyta om att många brudar särat på fittan för att pojkarna sminkar sig mer än tjejer så är han 100% ointresserad.
Det syftas nog mer på att NegerBaronen har samma typ av huvudbonad som 2-pac hade. Sen att Baronen har noll koll på vad bra musik är, rår ju äggskallen ieg inte för. Något han däremot är högst ansvarig för är hans totalt värdelösa och ytterst pinsamma ai-låtar.
Tror för övrigt att Musik-Baronen är en sån där dryg jävel att diskutera musik med. En sådan som alltid vet bättre om vad kvalitativ punk/rock är och som fnyser eller hånskrattar åt en annans favoritband om de inte faller Baronen i smaken.
Tror inte heller att Baronen vet vem Pelle Ohlin var, men vi kan ju hoppas på att de går samma öde till mötes.