2025-04-08, 12:42
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
En av få svenska Youtubers jag faktiskt tittar på, han gör ju fel och så ibland också men då säger han de också och gör rätt senare.
Rask vet att han gör fel, fortsätter göra fel och har sen en 20min rant om varför det är rätt att göra fel 😁

Haha, sant!

Grejen med Rask är ju att han har skapat en persona som inte går att bryta för då får han inga views. Han är säkert trött på drama men han kommer inte tjäna några pengar på sluta med det. De som tittar på hans kanal vill se honom svära, rapa, förtala osv. De som är trogna kommer sluta titta och han kommer inte locka några nya följare för de förstår inte den "tokige" Rask eller varför han beter sig som ett jävla miffo som lägger ut hushållspapper på golvet när han ska måla. Om de söker efter en renoverings/vloggkanal så lär de alla dagar i veckan välja t.ex. ovan nämnda Let's Feast. Det är gemytligt, lärorikt och intressant, både som renoveringsserie och kanal i sig.

Det är renoveringsaspekten. Om han sen tror att han kommer locka nya följare med sig själv som the main attraction tror jag inte så många är sugna på att se en 35-årig, arbetslös 3-barnsfar som gör allting fel. Som är utklädd till bordellmamma med leopardblus, tomtebyxor, kajal och nagellack och vräker ur sig könsord i tid och otid. Det blir bara lose-lose i slutändan.

Lägg därtill att det här hans levebröd. Det här ska betala uppehälle, pension, sparpengar till semester osv. Att han försöker byta inrikting är att lägga alla sina sköra ägg i en jävligt trasig korg.

Det är som att Dr. Disrespect skulle sadla om och bli pumpaodlare. Ingen vill se honom lugnt prata om vikten av gödsel och alla nya kommer undra vad fan det är för pajas som står utklädd i ett trädgårdsland.
Citera
2025-04-08, 13:30
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Totalt obegåvad.
Som smart, fast tvärtom om.

Pardans avhopp från sociala medier ställer jah mig frågandes till.

För det första, exakt vad är fet hon tar paus ifrån? Att stå framför för speglen med samma min och samma position varje dag?

Eller är det sneseglar baronen som visat kuken för en följare igen? Sist han gjorde så, började hon hota med stt lägga ner sina SM.
Men denna gången är hon ett steg före.

Sen vidare undrar jag om det att hon blir gjort till åtlöje, VARJE gång hon ska sälja något. Fast det klingar dåligt, eftersom hon också, likt rask. Är rätt låg begåvad.

Eller det kanske rent av är ett PR tricks, att hon vill hennes 5 följare ska böna och be henne stanna kvar?
Senast redigerad av Crabby88 2025-04-08 kl. 13:35.
Citera
2025-04-08, 14:04
Medlem
Miys avatar
Det är något nästan poetiskt med hur musikbaronen står där och marknadsför sina kiss- och bajslåtar.

Hela grejen: "Mitt album ute nu!" som om han kämpat i månader i studion, när sanningen är att han bara bett ChatGPT skriva en text med rim på "bajs" och sen matat in det i Suno.

Det är den mörka baksidan av AI, plötsligt tror varenda retard att de är kreativa genier.
Citera
2025-04-08, 14:21
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Det är något nästan poetiskt med hur musikbaronen står där och marknadsför sina kiss- och bajslåtar.

Hela grejen: "Mitt album ute nu!" som om han kämpat i månader i studion, när sanningen är att han bara bett ChatGPT skriva en text med rim på "bajs" och sen matat in det i Suno.

Det är den mörka baksidan av AI, plötsligt tror varenda retard att de är kreativa genier.

Han hade ju en AI-hit med 30°C i Marbella med 114 000 spelningar, men det var i augusti 2024.

Nu blir man bara trött om någon tycker man ska lyssna på AI-låtar. Den senaste (tror jag iaf), Dödskallekalle är värdelös dagisrock och Baron von Bergen-Belsen borde skämmas. 4 000 spelningar på spotify?

micro113-låten var en rätt så rolig diss däremot.
Senast redigerad av PigChampion 2025-04-08 kl. 14:28.
Citera
2025-04-08, 14:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy

Rask är den första vad jag vet som redan fixat en robot som gör jobbet åt honom. Eller är det tvärtom?

Bajs i fittan, ute nu, finns där låtar finns

Undrar vad ungarnas lärare tycker om hans musik? Gissar att dom är mer väluppfostrade än farsan deras, dom får ju ändå trots allt mänsklig kontakt utanför skärmen.
Citera
2025-04-08, 15:28
Medlem
Knappt 25 k visningar på senaste 2 videos!
Makalöst dåligt ju.
Drama snart?
Men hur?
Inte enkelt skapa drama rrån ingenstans heller.
Citera
2025-04-08, 15:48
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Rask är den första vad jag vet som redan fixat en robot som gör jobbet åt honom. Eller är det tvärtom?

Bajs i fittan, ute nu, finns där låtar finns

Undrar vad ungarnas lärare tycker om hans musik? Gissar att dom är mer väluppfostrade än farsan deras, dom får ju ändå trots allt mänsklig kontakt utanför skärmen.

Ungarna är kanske lite mer uppfostrade än sin helt värdelösa och misslyckade pappa.
Undrar hur pass hårt deras söner blir mobbade i skolan. Det måste vara rejält med ångest för dom 2 killarna att vakna, och det första dom tänker på är, på vilket sätt deras pappa har skämt ut dom ny igen och hur mycket mobbing det blir idag.
Tänk en föraktet dom gör gentemot sin värdelösa och misslyckade pappa. Det kan inte vara ett nådigt sådant. Inte en ända gång tänker han på dom. Utan det handlar bara om honom.
1 dag på gröna lund. Och någon av sönerna och dottern fick åka till hässleholm. Det är deras sommar det
Istället för ge sina barn en sommar dom kommer ihåg, så har deras pappa gjort allt I sin makt för att förstöra livet för sina 3 barn.

Läkta porrfilmer, otrohet, lögner, trångt boende, en resa till Gröna Lund som deras pappa förpestade genom att klaga exakt hela tiden. Sen åka enätt jävla tåg med sin mamma och sin syster. Det e sommar det.

På tal om systern.... Varför ser han så jävla obehaglig ut när han snackar med henne. Och varför får han den där motbjudande rösten? Får riktigt pedofil-varning när jag ser hur inställtsam han blir med henne. Det e fan sjukt.

På tal henne. Tror han kommer väga över 100 kg innan hon blir 15 med tanke på hur onyttig mat hos konstant blir matad med.
Barnmisshandel!

Skulle så gärna vilja sitta öga llt öga med den misslyckade och värdelösa baronen och bara ställa han lite mot väggen. Alla lögnen han far med. Som han sen raderar och blockerar när någon undrar.

Men tänkte lite mer på detta med hans 3 ungar.
Är bara en tidsfråga tills dottern också börjar bli gravt mobbad. Och det. Enbart för hennes föräldrar är, dels värdelösa, meningslösa och värdelösa. Men sen så otroligt fula. Tessans näsa är sjukt grov. Kolla in den. Riktigt grisnäsa ,korsad med potatis. Sen lägg till att hon är rätt korkad, att hennes fitta agerat utgrävning till allmänheten beskådan. Sen lägg till att hon säljer utspädd parfym. Ja, hon är som sagt. Fullkomligt värdelös. Och en tjockis, och dum i huvudet.

Tänk vilken värdering dottern får från sitt hem. Barn gör inte som föräldrar säger. Dom gör vad föräldrarna gör. Det bästa vore om dom får ett LVU och blir placerade. Precis var som helst. Alla i Sverige skulle vara bättre för dom, men att bo kvar och ha dom 2 spm föräldrar är inte bra för någon.

Tänk att dom blir mobbade pga sitt egna kött och blod. Hur många gånger tror ni inte grabbarna kommit hem från skolan, gråtandes och förtvivlade. Sitter där i soffan, bölandes, smutsiga kläder och ännu en dag som skolans mest mobbade barn. Enbart för deras värdelösa och misslyckade pappa, samt ut dom ännu en gång.
Hur många gånger tror ni inte dom bönat och bett att han ska sluta med sin kanal. Medans rask bara vägrar. Usch!
Ja. Det är inte kul att heta rask i efternamn.
Senast redigerad av Crabby88 2025-04-08 kl. 15:53.
Citera
2025-04-08, 15:54
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Knappt 25 k visningar på senaste 2 videos!
Makalöst dåligt ju.
Drama snart?
Men hur?
Inte enkelt skapa drama rrån ingenstans heller.

Känns som att Magmys Micke ligger nära till hands.
Ett perfekt offer för baronen.
Citera
2025-04-08, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Känns som att Magmys Micke ligger nära till hands.
Ett perfekt offer för baronen.
Tror inte han vågar längre. Micke ger svar på tal och plattar till baronen med lätthet. Eftersom micke är svagbegåvad på riktigt ser baronen extra jävla dum ut när han blir övertrumfad.
Men visst vore det kul om mickes syrra t.ex kunde polisanmäla trakasseri mot en förståndshandikappad och han åker dit på det.
Citera
2025-04-08, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Tror inte han vågar längre. Micke ger svar på tal och plattar till baronen med lätthet. Eftersom micke är svagbegåvad på riktigt ser baronen extra jävla dum ut när han blir övertrumfad.
Men visst vore det kul om mickes syrra t.ex kunde polisanmäla trakasseri mot en förståndshandikappad och han åker dit på det.

Alla situationer där Baronen af skit står åtalad hade varit extremt kul.
Hade rättsystemet haft tid och fungerat perfekt så hade herr Carl Fredrik haft ett flera sidor långt belastningsregister och haft minst fotboja idag som notorisk återfallsförbrytare.

Han håller sig i Trosa och förtalar på youtube för att han är medveten om att hade han gjort det ute i den läskiga riktiga världen så hade det kostat honom ett näsben ganska kvickt!

Carl Fredrik är samhällets fiende nummer 1 ur alla människors perspektiv som lever med handikapp etc. Jag säger som baronen ”Han måste informeras om och varnas gällande då han är farlig för människor” Carl Fredrik är direkt farlig för utsatta och försvarslösa. Han har samma beteende som dom men ser dumpen fångar med enda skillnaden att hans ”predator” beteende är inriktat på dom han notoriskt kan förtala och hänga ut.
Citera
2025-04-08, 16:36
Medlem
En tanke slog mig precis, StorTuffBiker har säkert koll på detta...

Undra om Rask tatuerar in häxa på skallen målar sig med nagellack efter liknar Elias Afven är pga Rask är så jävla värdelös och ska använda detta som ursäkt när han inte får jobb osv.

"Jag får inte jobb pga jag är värdelös utan för att jag ser ut som jag gör".
Barnen måste skämmas över att ha en pappa som ser ut så där.
Tänder Therese på det där, sjukt isf. Blir äcklad av uppsynen av honom helt ärligt. Men det är väl dels hans personlighet i samband antar jag.
Citera
2025-04-08, 17:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ungarna är kanske lite mer uppfostrade än sin helt värdelösa och misslyckade pappa.
Undrar hur pass hårt deras söner blir mobbade i skolan. Det måste vara rejält med ångest för dom 2 killarna att vakna, och det första dom tänker på är, på vilket sätt deras pappa har skämt ut dom ny igen och hur mycket mobbing det blir idag.
Tänk en föraktet dom gör gentemot sin värdelösa och misslyckade pappa. Det kan inte vara ett nådigt sådant. Inte en ända gång tänker han på dom. Utan det handlar bara om honom.
1 dag på gröna lund. Och någon av sönerna och dottern fick åka till hässleholm. Det är deras sommar det
Istället för ge sina barn en sommar dom kommer ihåg, så har deras pappa gjort allt I sin makt för att förstöra livet för sina 3 barn.

Läkta porrfilmer, otrohet, lögner, trångt boende, en resa till Gröna Lund som deras pappa förpestade genom att klaga exakt hela tiden. Sen åka enätt jävla tåg med sin mamma och sin syster. Det e sommar det.

På tal om systern.... Varför ser han så jävla obehaglig ut när han snackar med henne. Och varför får han den där motbjudande rösten? Får riktigt pedofil-varning när jag ser hur inställtsam han blir med henne. Det e fan sjukt.

På tal henne. Tror han kommer väga över 100 kg innan hon blir 15 med tanke på hur onyttig mat hos konstant blir matad med.
Barnmisshandel!

Skulle så gärna vilja sitta öga llt öga med den misslyckade och värdelösa baronen och bara ställa han lite mot väggen. Alla lögnen han far med. Som han sen raderar och blockerar när någon undrar.

Men tänkte lite mer på detta med hans 3 ungar.
Är bara en tidsfråga tills dottern också börjar bli gravt mobbad. Och det. Enbart för hennes föräldrar är, dels värdelösa, meningslösa och värdelösa. Men sen så otroligt fula. Tessans näsa är sjukt grov. Kolla in den. Riktigt grisnäsa ,korsad med potatis. Sen lägg till att hon är rätt korkad, att hennes fitta agerat utgrävning till allmänheten beskådan. Sen lägg till att hon säljer utspädd parfym. Ja, hon är som sagt. Fullkomligt värdelös. Och en tjockis, och dum i huvudet.

Tänk vilken värdering dottern får från sitt hem. Barn gör inte som föräldrar säger. Dom gör vad föräldrarna gör. Det bästa vore om dom får ett LVU och blir placerade. Precis var som helst. Alla i Sverige skulle vara bättre för dom, men att bo kvar och ha dom 2 spm föräldrar är inte bra för någon.

Tänk att dom blir mobbade pga sitt egna kött och blod. Hur många gånger tror ni inte grabbarna kommit hem från skolan, gråtandes och förtvivlade. Sitter där i soffan, bölandes, smutsiga kläder och ännu en dag som skolans mest mobbade barn. Enbart för deras värdelösa och misslyckade pappa, samt ut dom ännu en gång.
Hur många gånger tror ni inte dom bönat och bett att han ska sluta med sin kanal. Medans rask bara vägrar. Usch!
Ja. Det är inte kul att heta rask i efternamn.
Det värsta är när dom kommer hem gråtandes och skrikandes efter att fått höra glåpord om sin loserfarsa hela dagen.

Sedan kollar dom på deras mamma som stöd och hon vräker ur sig? Vadå töntig pappa? Vet ni hur Cool han är?! Det där är min bästis

Vågar inte ens föreställa mig hur besvikna, ensamma och förtvivlade dom där ungarna måste känna sig. Hoppas dom får rätt stöd på skolan för hemma får dom inte det mest grundläggande, soc skulle gjort en ordentlig utredning när första soc anmälan kom, nu är det alldeles försent, möjligt att det fortfarande finns ett litet hopp för lillen...

Usch, så hemskt man blir helt rörd när man pratar om misären, ibland glömmer man liksom bort vilket helvete vissa barn tvingas gå igenom pga deras muppar till föräldrar.

Han skulle fö aldrig kunna bli konfronterad sådär, antingen skulle han börja lipa så hårt att han får andningssvårigheter eller så skulle han göra som han alltid gör när livet blir svårt, skyller ifrån sig och springer därifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in