Igår, 20:46
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Inte längre, men under tiden, jo.
Minns du inte hur mycket han ältade och försvarade sig själv? Du om någon borde ju ha koll. Vilka var det som strikade honom? Det borde du definitivt minnas kan man ju tycka.
Svt, sen nått annat.

Han kan absolut ha ljugit om det precis som han ljuger om allt annat från morgon till kväll. I rättegången berättade han om köpta följare, han kan ha ljugit där med. Saken är att hans följarantal aldrig stämt ens i närheten med hans visningar, därav är din tes mindre trolig.
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Citat:
Inte längre, men under tiden, jo.
Minns du inte hur mycket han ältade och försvarade sig själv? Du om någon borde ju ha koll. Vilka var det som strikade honom? Det borde du definitivt minnas kan man ju tycka.
Svt, sen nått annat.
Som att SVT skulle bry sig om Rask? Jag är säker på att dom har bättre saker för sig.
Citera
Igår, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Som att SVT skulle bry sig om Rask? Jag är säker på att dom har bättre saker för sig.

Jaaaa det är klart du är. Då har väl Rask den oduglige latmasken lyckats fejka till allt. Ditt minne kanske inte är så bra, vad vet jag…
Citera
Igår, 22:42
Medlem
Krakatoas avatar
CHRIPPA HÄNGER UT JOCKES DOM!

https://www.bitchute.com/video/X3RbO29yCaxE

Refresha, den har snart processat klart.
Citera
Igår, 23:11
Medlem
Citat:
Jaaaa det är klart du är. Då har väl Rask den oduglige latmasken lyckats fejka till allt. Ditt minne kanske inte är så bra, vad vet jag…
Det är väl inte utan orsak han är landets odugligaste latmask?
Citera
Igår, 23:42
Medlem
knark-kungens avatar
Så väntat med dagens video.

Nu har sektledaren aka peddo-jocke släppt lös hundarna.

Anjo och Rask gör allt för Jockeboy, även om det innebär att deras barn kommer behöva överleva på potatis och krossadd tomater nästkommande år.

Snart 40 och fortfarande slickar dom Jockeboy i arschlet, att dom inte skäms, dom har suttit för länge bakom datorn och glömt bort hur det fungerar irl som töntarna säger.

Har det kommit något nytt om dokumentären? Eller väntar man till Karls födelsddagsvecka?

Kul att se hur hela temu träffats, dom verkar ha en riktigt bra relation, när träffade Rask Jockeboy och Anjo senast?
Senast redigerad av knark-kungen Igår kl. 23:45.
Citera
Idag, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Dessutom så är inte problemet om han monetiserar som jag ser det. Problemet är att han lägger ut socialporr som inte borde läggas ut överhuvudtaget.

Så jävla äckligt = (porrskadad) ÄckelBaron

Det hela sker ju också för att Baronen ska kickstarta sin "karriär" på youtube igen (efter den legendariska förlustaffären med att sälja och sen köpa tillbaka kanalen).

Efter att han blev dömd lyfte aldrig youtube igen. Då startade han podden som aldrig heller lyfte. Sen blev han desperat och valde att exploatera sin dotters utsatthet på internet.

44:50 om timestamp inte funkar https://youtu.be/tJzv02w9E8s?si=SpsHs6DT4RpySfkU&t=2689

"lyssna gamla avsnitt, dela podden eller kanske sponsra med en swish"

Talar Baronen verkligen sanning när han säger att han inte tjänat en krona på exploateringen av sin dotter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in