2019-09-04, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Rask följer regelboken, han följer också Youtubes riktlinjer i vad man får göra. Han är även snäll och ville tex inte att **** personen från trolljägarna, inte skulle få så mycket skit efteråt. Då personen vart hotad och fick ägg kastad på sin lägenhet. Så det är en rättvis man denna Rask, även om han kör med 100% klickbait.
Ja Rask är verkligen en ärlig och genuin människa som aldrig projicerar, hotar och förtalar.

Vissa skulle tom gå så långt som att kalla honom för ett helgon.
Citera
2019-09-04, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Detta kan vara det bästa som hänt flashback någonsin
Så skönt att se hur verkligheten kommer och biter folk i arslet till slut...

Tror nog jag ska stödfölja den här raskens bara för att!

Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Precis, har själv aldrig följt Alex, men i och med hela det här debaclet med flashbacktanten är det svårt att låta bli.

Håller med. Alla kan bevisligen göra nåt nyttigt förr eller senare om dom bara får hålla på.
Härligt att denna vidriga kärring får på tafsen.
Citera
2019-09-04, 13:57
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Förtal är ett brott - ja.

Hans mamma jobbar ju på TR i Södertälje så han kanske får stöd genom henne när han leker med rättsväsendet.

Joz fick inte säga upp sig och sin enskilda firma från Jockes aktiebolag som krävde svar.. och åkte därför till den enskilda firmans adress med ett helt tv-team och ett gäng våldsbenägna nazister som är nära släkt med Jocke.. för att "prata" med Joz som inte förstår varför han måste svara Jocke som inte ger sig.

Rask förstår inte varför Joz inte bara svarar när dom tror att man utan kontrakt kan kräva att nån besvarar frågor i ett annat företag, efter att man slutat samarbeta med företaget på ett jobb.

Att Rask sitter och slickar röv och hyllar ett aktiebolag som Jockes.. som blandar in både rättsväsendet och domstolar, fans och sina undersåtar som Rask.. i nån sorts mordförsök på en snickare, genom att döma han genom förtalsvideos istället för att vänta på odugliga domstolar som Raskens mamma vet allt om.. och har därför inte sagt ett ord till Rask om att domstolar och poliser inte är till för att folk som inte kan tjäna pengar, ska skapa draman och göra polisanmälningar för att skapa content till youtube.. genom hat mot nån som dom förtalar titt som tätt.

Finns nog inte så många aktiebolag som använder rätts-systemet på det viset och rapporterar om polisanmälningar som säkert är falska.. men vare sig polisanmälningarna är falska eller inte, så använder Jockes aktiebolag, och Rask.. polisens varumärkespatent som en del av sitt skådespel på youtube , baserat på hat mot en snickare som röker joint och drar snuskskämt som Jocke och Rask nu ska bevisa är olagligt gneom domstolar som får se vilka kontrakts som skrivit och om Joz fick sluta på jobbet i Jockes aktiebolag eller om kontraktet säger att Joz skulle stanna tills sista spiken är islagen för allt i hela huset, inklusive möbler.

Jocke kan inte bevisa att Joz har köpt dittan eller dattan när Jocke lånar ut kreditkort till Joz och låter joz köpa vad han vill under ett halvårs tid. Så dom anklagelserna kan man ju se som värdelösa, liksom alla andra anklagelser mot Joz.. totalt ologiska så man undrar ju vem som är snillet bakom logiken för hur det ska hålla i domstol att göra förtalsvideos för att man inte tror på att dömma brottslingar i domstol, när det går snabbare genom youtube och genom printscreens och rykten.

Det luktar lite rädsla från Rasken och Jocke nu när domstolen närmar sig.
Senast redigerad av KungPungPat 2019-09-04 kl. 14:00.
Citera
2019-09-04, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Ja Rask är verkligen en ärlig och genuin människa som aldrig projicerar, hotar och förtalar.

Vissa skulle tom gå så långt som att kalla honom för ett helgon.

Det är väl ingen som påstår det. Jag ser honom som en degenerad idiot. Han tycks dock ha trampat på en öm tå eller två i och med Flashbackvideon. Och det har i min lilla värld ett högt underhållningsvärde
Citera
2019-09-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det är väl ingen som påstår det. Jag ser honom som en degenerad idiot. Han tycks dock ha trampat på en öm tå eller två i och med Flashbackvideon. Och det har i min lilla värld ett högt underhållningsvärde
Jo, det händer faktiskt emellanåt, personen som skrev inlägg #4993 tycker nämligen att Rasken är ärlig, eller så har personen blivit hjärntvättad, eller så är personen likt jag själv, ironiskt lagd och framför gärna humor på så vis.
Citera
2019-09-04, 18:46
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Oj oj du låter nervös du, varit uppe hela natten du misstänker jag. Varför surrar du om förtal? Rask följer regelboken, han följer också Youtubes riktlinjer i vad man får göra. Han är även snäll och ville tex inte att **** personen från trolljägarna, inte skulle få så mycket skit efteråt. Då personen vart hotad och fick ägg kastad på sin lägenhet. Så det är en rättvis man denna Rask, även om han kör med 100% klickbait.

Rask begår förtal och kanske även grovt förtal på löpande band. Oavsett vad man tycker om hans uthängning av en viss användare på FB.
Att påstå något annat gör en enbart till en lika korkad individ som Rask och hans p12or till fans.
Citera
2019-09-04, 22:29
Medlem
Baronens Insta verkar vara nedstängd. Kanske bannlyst pga förtal?
Citera
2019-09-04, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Baronens Insta verkar vara nedstängd. Kanske bannlyst pga förtal?

Det vore underbart men det tror jag inte.
baronen har vind i seglen just nu.
Fokus har flyttats från rask till hans nemesis "fyllekärringen", i baronens egna tråd.
Han sitter nog och myser åt det i soffan med en kasse extrastarka sofiero.
Citera
2019-09-04, 23:30
Bannlyst
Bra för baronen och hans familj att det lilla hembesöket är dokumenterat

För jag tror att det handlar om en mycket psykiskt sjuk kvinna som mycket väl skulle kunna ta till våld och diverse trakasserier.
Vem vet vad hon är kapabel till när hon blir manisk.

Vad tror du micro? du har ju en historik av psykiskt ohälsa har jag läst. Tror du liksom jag att hon kan utgöra en fara?

(wow, ett helt inlägg utan att bryta någon regel. Eloge till mig.)
Citera
2019-09-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Bra för baronen och hans familj att det lilla hembesöket är dokumenterat

För jag tror att det handlar om en mycket psykiskt sjuk kvinna som mycket väl skulle kunna ta till våld och diverse trakasserier.
Vem vet vad hon är kapabel till när hon blir manisk.

Vad tror du micro? du har ju en historik av psykiskt ohälsa har jag läst. Tror du liksom jag att hon kan utgöra en fara?

(wow, ett helt inlägg utan att bryta någon regel. Eloge till mig.)

Vilken patetisk kärring. Går hem till en barnfamilj och härjar på fyllan.

Måste vara första gången jag står på raskens sida.
Citera
2019-09-05, 00:24
Medlem
JaredLetos avatar
Jävla dårar som swishar 600:- till den där grisen. Förstår fan inte vad man får ut av det.
Citera
2019-09-05, 00:30
Medlem
Bajsbaronens avatar
Tragiskt när baronen får trumfa och återigen lyckas framställa en bild av oss i tråden som socialfall. Att baronen ljög och betedde sig som ett svin i vanlig ordning tar inte ifrån honom det faktum att han framstod som betydligt mer seriös än någon alkad kärring som kommer på hembesök för att tigga öl från den självutnämnde alkoholisten. Bilden av Trosa som en välmående förort utan kriminalitet och diverse skräpmänniskor suddas snabbt ut. Av baronens liv att döma och de han så väl frivilligt som ofrivilligt rör sig med framstår det snarare som diverse avfolkningsbygd i Värmland där hembränd sprit flödar.

Noterar även att det verkar ha dykt upp lite nya märkeskläder i garderoben nu när youtube går bra igen (för tillfället). Han klär sig som diverse fjortis från höstadiet/gymnasiet med Lyle & Scott t-shirt med den största logotypen jag sett och en morris-jacka med något emblem i guld som återigen enbart ett barn hade kunnat bära med stolthet. Att jackan satt som ett korvskinn runt oxfilébuken är inte heller något som talar för vår käre baron.

Även om jag så klart tycker det är tragiskt att han är tillbaka i exakt samma spår som tidigare trots lovan om bot och bättring ser jag ändå viss glädje över att han är tillbaka på swish-spåret. När väl Skatteverket tar tag i det så blir det inga andra chanser utan spiken i kistan för baronen. Då lär han så småningom stå där och visa upp sin bleka lekamen med byxorna längs med fotlederna för kronokalle lär plocka med sig så väl t-shirt som guccibälte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in