2021-07-12, 23:50
Medlem
Ogillar rask lika mycket som jag ogillar alkisen micro.
Men kändes helt ärligt som BB var rätt ärlig i dagens video?
Citera
2021-07-13, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Ogillar rask lika mycket som jag ogillar alkisen micro.
Men kändes helt ärligt som BB var rätt ärlig i dagens video?

Han är ”ärlig” för att han inte kan ljuga längre, men han ljög ändå i videon om hur mycket kronis hade tagit från skatteåterbäringen.
Han brukar säga att hans pappa ljuger fast han inte behöver ljuga, det är precis det han gör själv hela tiden, även fast siffrorna är offentliga och sanningen om hur mycket kronis har tagit finns ute, så ljuger han.
Citera
2021-07-13, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Han är ”ärlig” för att han inte kan ljuga längre, men han ljög ändå i videon om hur mycket kronis hade tagit från skatteåterbäringen.
Han brukar säga att hans pappa ljuger fast han inte behöver ljuga, det är precis det han gör själv hela tiden, även fast siffrorna är offentliga och sanningen om hur mycket kronis har tagit finns ute, så ljuger han.
Vad sa han och vad var sanningen då?
Citera
2021-07-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Vad sa han och vad var sanningen då?

Jag ska lyssna igen, hade på i bakrunden när jag höll på med annat men vet att jag reagera. Tror han sa att kronis dragit 8-9 tusen men det i verkligheten är 3-4 tusen.
Citera
2021-07-13, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
för så usel företagare kan han inte vara, för det handlar om ett arbete som på sin höjd tar två timmar.
.
Så vitt jag förstår så kan han mycket väl vara en usel företagare om det är så att han aldrig har drivit ett företag?
Citera
2021-07-13, 00:36
Medlem
Citat:

Ja, han verkar vara lite av en notoriskt lögnare.
Citera
2021-07-13, 02:18
Medlem
Hahahaha micro får sig en peak i vloggen
https://youtu.be/-3-z00Y3iL8
" Vem haru köpt vin till? Min gamle grannd" HHhahaha
Citera
2021-07-13, 02:21
Medlem
I dagens vlogg ser man nästan vilken typ av man farfarn är. Kan förstå att han blivit unyttjad av BB och bb senior.. hemskr
Citera
2021-07-13, 02:34
Medlem
Shit vad arg jag blir. Måste återkomma 3 ggr på en på en 9 min vlogg.. "Vi går ner på stan för therese och barnen är helr slut" klart bajsbaronen passar på att äta burgare med ALKOHOLFRI ÖL sen till lekparken där det blir en till ALKOHOLFRI ipa.
Rasken kommer hem till en uppnbarligen gråtfärdig therese, "jag mår illa och kallavettas" Rask i sitt maniska esse tvärleker med den minsta. Sen kommer det som jag förstod skulle hända, uppenbarligen manus så måste therese förklara att hon blev erbjuden att följa med!!
Tror faktiskt Therese skulle uppskatta om BB tog barnen och lät henne göra någonting..
Nog suger therese en annan kuk inom ett halvå..
Citera
2021-07-13, 03:22
Medlem
Bajsbaronens avatar
Har Skatteverket koll på att han har sin privata TV på firman? Mycket svårt att se hur han motiverar att familjens TV behövs för hans affärsverksamhet. Här gör han enligt min lekmannamässiga bedömning en fuling då den antagligen inte är avdragsgill.

Kul för övrigt att Kronofogden knackat på. Fick han behålla Festina-klockan för 10 (eller var det 15) tusen? Känns som att en kvalitetsklocka av den kalibern vore hett på Kronofogdens auktionssajt.
Citera
2021-07-13, 05:47
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Jag ska lyssna igen, hade på i bakrunden när jag höll på med annat men vet att jag reagera. Tror han sa att kronis dragit 8-9 tusen men det i verkligheten är 3-4 tusen.

https://ibb.co/PYJh7w6
https://ibb.co/KXMXRmz
Kalla inte honom för lögnare, när lögnaren här är du 😇
/En närstående till Rask.
Senast redigerad av AlexxHooker 2021-07-13 kl. 05:50.
Citera
2021-07-13, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Från dagens Q&A så säger han att det har varit en hel del jobb med skäggkletet och att det har tagit tid.
Det är tur att han inte arbetar som inköpare på ett vanligt företag för då hade det gått åt helvete och hyllorna hade ekat tomma.
Som jag visade tidigare så är det ju en färdig produkt baronen beställer, företaget i England fixar allt det enda Rask har gjort är att välja vilka tre dofter han ska ha och sen har han skickat en egen logotyp, fö. samma tråkiga logga som han använder på youtube och insta.
Resten har britterna fixat, han har alltså beställt en helt färdig produkt med en nästintill färdig förpackning.

Det är något som inte står rätt till, för så usel företagare kan han inte vara, för det handlar om ett arbete som på sin höjd tar två timmar.
Jag tror att det är en stor charad för att lura Tess och de mindre intelligenta följarna att han arbetar hårt och att det krävs mycket jobb för att fixa detta.
Han försöker köpa tid för att kunna fortsätta såsa. Han förstår att det inte kommer att lyfta om han hade trott på idén och att det ska generera pengar så hade han förstås arbetat snabbare.

Jag som är väldigt investerad i mitt eget utseende med stort välansat skägg hade
ALDRIG, ABSOLUT ALDRIG köpt någon skäggolja av den mannen.

Han har ju inte skägg! Det är en grabbnäva under hakan liksom. Ingenting på kinderna.

Jag undrar om det är allt knarkande som gett han lågt testosteron, att vara skägglös på kinderna är tecken på lågt testosteron.

Och barnen är snart gamla nog att hitta den här tråden eller förstå vilken looser pappa är. I deras ålder åkte hela familjen på charter på sommaren och vintersemester i Trysil på vintern. Varje år. Det med föräldrar som inte hade världens bästa jobb liksom.

Stackars Rask, han har helt hamnat fel i tillvaron. Han skulle aldrig gett sig ut på Youtube.

Hoppas han skaffar ett riktigt jobb. Om han jobbar dubbelt kan han betala av skulderna på under 1 år, jag har själv gjort det. Det är möjligt om man vill. Han är bara skyldig 300.000, det är inte ett helt liv i skuld.

Dessvärre kommer han säkert inte göra något alls. Bara fortsätta med samma skit och låta skulder växa mer och mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in