Citat:
Ursprungligen postat av
123....
Visst är han Fullblods-Narcissist, han visar alla tecken på en sådan diagnos..
Han spelar på sin Fru Therese om en fiol där han dikterar Vad hon känner och Varför hon känner som hon gör.
Hon tillåts inte tänka och känna själv, det är så fruktansvärt tydligt att se genom det man sett från deras liv!
Rask är en Mindfucker av guds nåde, och Therese är extremt mottaglig för en sådan behandling!
Sen hänger människan ut SIN EGEN SON på sin Youtube kanal som att vara en stor anledning till att familjesituationen ser ut som den gör!
Vilken normalt funtad Pappa utan starka narcissistiska drag gör nått sånt!?
FY FAN!! ….
Håller med dig fullständigt!
Han väljer ut sina offer med precision, skaffa barn och gifta sig så fort som möjligt är viktigt då han med detta gör det svårare att bryta upp, men sanningen kommer alltid fram och jag kan med Therese handlingar förstå att detta nu är påväg att hända/händer.
Man undrar ju om någon utomstående gjort en soc-anmälan, med tanke på allt som spelats in för allmänheten vore väl konstigt annars, det är ju såklart ingen bra miljö för ett par småbarn, detta går ju Rask i god för själv med tanke på sin egna barndom.
Som han säger själv: "Ni känner inte mig genom 15 minuters långa klipp där jag väljer själv vad jag delar, "BITCH PLEASE"
Hans empatistörda personlighet lyser igenom så tydligt, det är som om en 5 åring försöker ljuga och övertyga oss, för det är i den åldern nånstans han fastnat i sin känslomässiga utveckling. Svårt att se igenom en 5 årings lögner för en normalt utvecklad vuxen? Not so much.