2019-10-10, 20:39
Medlem
Håller med. Förstår man inte varför det är fel att ta med bilder på familjen i ett sådant sammanhang så är man nog empatistörd själv.

Det handlar om att visa respekt. Visst att någon lagt upp det innan, det spelar ingen roll. Rask har valt att avsluta sin video med film på Lennarts familj. Hans fucking barn. Det hade varit OK om Rask valt att visa upp delar där fru och barn inte var med. Men detta? Riktigt jävla lågt.

F.ö. får vi i dag reda på att baronens farsa fortsätter ringa porrsamtal för flera K varje månad, något som baronen får betala.
Citera
2019-10-10, 23:24
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
En liten sammanfattning av den senaste videon.

Pundarfarsan är igång igen, och har varit igång i över en vecka, har enligt vittnesuppgifter setts på Trosa torg där han frågat förbipasserande om dom vill köpa narkotika.

Farsan har också sålt datorn, paddan och telefonen som Baronen har tagit på avbetalning på företaget, Baronen måste därav också betala för pappans hor-samtal för flera tusen kronor.

Farsan drog även paralleller till sin egen sons drickande, något som Baronen avfärdade med "Jag sitter och smuttar på 2cl whisky i tre timmar varannan vecka sen häller jag ut resten", ja vi har nog alla sett hur bra du är på att smutta Rask, det finns ju en drös med filmbevis.

TLDR: Farsan lever livet med knark, sprit och hor-samtal och låter 17-åringar sova över, Baronen tar ALLT på företaget.
Citera
2019-10-11, 12:04
Medlem
123....s avatar
Det finns inte en chans i hela världen att Bajsbaronen betalar flera tusen i månaden för sin pappas porrsamtal som han vill göra gällande. Jag tror det är betydliga överdrifter och om någon får ta notan i slutändan så är det hans farfar...

En sak till kolla senaste videon; Lades upp 191010 kolla från 21:22 in i videon:
https://www.youtube.com/watch?v=K1CXU5OPcMw

Kolla snoken på baronen här får ni se. Tanken föll direkt på Banarne i Trazan & Banarne, men Banarnes näsa lyste mer i rött.
Har han gjort en underfundig manifestation och smetat in näsan med bajs tror ni? ….
Citera
2019-10-11, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det finns inte en chans i hela världen att Bajsbaronen betalar flera tusen i månaden för sin pappas porrsamtal som han vill göra gällande. Jag tror det är betydliga överdrifter och om någon får ta notan i slutändan så är det hans farfar...

En sak till kolla senaste videon; Lades upp 191010 kolla från 21:22 in i videon:
https://www.youtube.com/watch?v=K1CXU5OPcMw

Kolla snoken på baronen här får ni se. Tanken föll direkt på Banarne i Trazan & Banarne, men Banarnes näsa lyste mer i rött.
Har han gjort en underfundig manifestation och smetat in näsan med bajs tror ni? ….

Om abonnemanget inte står på fadern är det väl bara spärra abonnemanget?
Tror också överdrivet som fan. Dessutom är det ju farfarn som betalar och inte baronen. Kanske är baronen sur för att han inte får ta del av farfars pengar då han måste betala för sonens snusksamtal?
Citera
2019-10-11, 14:13
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Kan det vara så att baronen försöker (omvedvetet) förneka sitt eget alkoholmissbruk och cannabis (oljan han tjatar om som gjort han mår så mycket bättre) genom att vara på sin far för hans missbruk? Smutta på whiskey 2 cl , jo visst, vi har ju sett hur han bara smuttat lite på videos där han uppenbarligen är väldigt påverkad av alkohol, det är inga 2 cl 40 % whiskey etanol i såfall utan kanske butanol 2 cl?
Detta är intressant, för jag tror inte Baronen själv är medveten om detta för i hans värld är det väldigt dåligt att vara beroende av andra människor och eller substanser, hans illusion av att vara perfekt utan brister klarar inte av att se verkligheten för vad den är, många gånger lyckas han nog tom lura sig själv. Det är ju därför han tycker att alla här i tråden bara snackar en massa skit om honom när det i själva verket är tvärtom, han ljuger och är inte ärlig mot sig själv eller andra och då blir vi som ser sanningen för vad den är förövare ( när det är precis tvärtom), jag avskyr verkligen narcissister, dom ska sitta inlåsta och inte vara ute och härja och det absolut sista dom ska göra är att skaffa barn och sprida sina gener och sitt sociala arv(avfall) vidare.

Tessan kör en av många tbt's med kollegorna från båten, hon drömmer sig förmodligen iväg till en helg med människor som inte beter sig som mansbebisar, jag ger dom Max 3 månader till innan Tessan får nog och tar ungarna och sticker, kvar blir Baronen med skulderna på bilen och problem-farsan, vart ska det här sluta.
Citera
2019-10-11, 19:18
Medlem
Jimmie83s avatar
När Lennart Bladh (må han villa i frid) var mest aktiv så var det mycket av sexuell karaktär hit och dit och Bajsbaronen gjorde en låt om Lennart Bladh där han "varnar" och driver med Lennart Bladh
Låten är återuppladdad av ett annat youtubekonto den 2017-07-09 och kan ses här:
https://www.youtube.com/watch?v=PxvbRVqXMiA

I Raskens senaste videor framgår det att hans pappa skriver med minderåriga kvinnor av sexuell karaktär.

Jag ser ödets ironi i det hela. Rask tyckte det var roligt och driva och sparka på folk som ligger ner men när det kommer till hans egna familj av samma karaktär så skall det vara så synd om Rasken, raskens bror och Raskens Farfar.

Sen skiter han i vilket hur han hänger ut Lennarts Bladh fru och barn som inte själv valt livet i offentligheten när han skall "sympatisera" med Lennart Bladhs död, Videon laddades upp den 2019-10-08 och kan beskådas här: https://www.youtube.com/watch?v=aC5WpWA1Mm8

ödets ironi och Rasken har blivit mer eller mindre ett svin enligt mig och är inte karl för sin hatt och snackar för mycket skit och jag ser gärna att han gör en liknade låt om sin far som han gjorde på Lennart Bladh. Men det är väll för mycket begärt av Skitbaronen av Trosa

Min egna åsikt om missbruk och psykisk ohälsa: det är tragisk vem det än drabbar. Om det så är Sveriges kung eller invandraren till Sverige. Men man hycklar inte, sparkar på dom som ligger ner och snackar skit som skitbaronen Rask för att visa sitt egna komplex av mindervärdig
Senast redigerad av Jimmie83 2019-10-11 kl. 20:01.
Citera
2019-10-11, 23:17
Medlem
Jag börjar fundera på att flera i tråden nämner att Rask skulle vara beroende av sprit eller knark. Vissa nämner även att bildbevis finns. Vart finns dessa bildbevis? Visst, jag kollar inte jättemycket på Rask, och bara på YT när jag väl kollar, men tycker inte att jag sett någon jättestor konsumtion av alkohol.

Att han skulle vara beroende av sin CBE olja eller vad skiten heter, ger jag inte mycket för. Den lär knappast vara så stark, så är han beroende av det är det mer som jag är av energidryck, skulle lika gärna kunna skita i det, men gillar det lite, så jag måste ha det.
Citera
2019-10-11, 23:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jag börjar fundera på att flera i tråden nämner att Rask skulle vara beroende av sprit eller knark. Vissa nämner även att bildbevis finns. Vart finns dessa bildbevis? Visst, jag kollar inte jättemycket på Rask, och bara på YT när jag väl kollar, men tycker inte att jag sett någon jättestor konsumtion av alkohol.
Om du följt honom lite så bör du ju sett hans fyllerant ....

Citat:
Att han skulle vara beroende av sin CBE olja eller vad skiten heter, ger jag inte mycket för. Den lär knappast vara så stark, så är han beroende av det är det mer som jag är av energidryck, skulle lika gärna kunna skita i det, men gillar det lite, så jag måste ha det.
Det fetade .... det är det som kallas beroende.
Citera
2019-10-13, 15:17
Medlem
123....s avatar
Nu har den tunga baronen Diss Trackat såväl den nu hädangångna Lennart Bladh som den fruktade ”Fuskbyggaren”, man märker att det är en Tuffenjävel som törs ge sig på kreatörer av den här kalibern!

Vem tror ni han tar sig an härnäst?
Själv tror jag Magmysmicke eller Jewels n Issy står på tur att bli uppmärksammade i en fet rap ....
Senast redigerad av 123.... 2019-10-13 kl. 15:26.
Citera
2019-10-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Nu har den tunga baronen Diss Trackat såväl den nu hädangångna Lennart Bladh som den fruktade ”Fuskbyggaren”, man märker att det är en Tuffenjävel som törs ge sig på kreatörer av den här kalibern!

Vem tror ni han tar sig an härnäst?
Själv tror jag Magmysmicke eller Jewels n Issy står på tur att bli uppmärksammade i en fet rap ....

Hade varit kul, men tror inte han gör det om han får reda på Mickes lindriga diagnoser.
Enda anledningen till varför jag inte hoppas på det senare är Jewels självmordsuttalanden efter Rasks videor. Ungen ska inte behöva stå ut med det.

Tessan gillar tydligen gansterrapparpojken Einar, hoppas hon blastar hans musik hemma. Inte bara hon som ska stå ut med Frank Sinatra och tjat om höstmys.
Citera
2019-10-13, 16:43
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade varit kul, men tror inte han gör det om han får reda på Mickes lindriga diagnoser.
Enda anledningen till varför jag inte hoppas på det senare är Jewels självmordsuttalanden efter Rasks videor. Ungen ska inte behöva stå ut med det.

Tessan gillar tydligen gansterrapparpojken Einar, hoppas hon blastar hans musik hemma. Inte bara hon som ska stå ut med Frank Sinatra och tjat om höstmys.

Vore kul med Rask som vit riddare, det ligger honom närmast till hand. Så går trollen loss på honom i gengäld.
Citera
2019-10-16, 10:41
Medlem
patriss avatar
Baronen sa att han ville ha nya ämnen att rapdissa igår på liven. Så det kanske dyker upp en diss till Flashback. Det vet man aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in