2020-07-06, 17:35
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Om jag inte missminner mig spårade han ur totalt senaste gången han var hemma hos Jocke & Jonna, det var den kvällen han körde 40minuters insta-rage-story, ett fullkomligt psykbryt kanske var det som fick bägaren att rinna över för deras vänskap? Skulle en människa i min kompiskrets bete sig så så skulle jag inte vilja ha personen i närheten av mina barn jag heller.

Tom en av Sveriges just nu fetaste rappare var bjuden, Elvis, aka Einars lillebror.

Har du några ytterligare detaljer kring hans spårande under festen och vad handlade hans 40 minuters insta-rage om? Finns denna insta-rage sparad, kan vara ett roligt måndagsnöje.

Undrar lite när polletten ska trilla ner för Rövskägget att han bara blir utnyttjad av Joakim för att hetsas mot olika problem som Joakim själv inte kan ta tag i. Så som fuskbyggaren och hans brors förra flickvän.

Till sist: Blir jag tillfrågad, tackar jag ja direkt!!

Till sist, Till sist: Kommer såklart en analys av dagens RövNytt när tid finnes.
Senast redigerad av Borka88 2020-07-06 kl. 18:12.
Citera
2020-07-06, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Har du några ytterligare detaljer kring hans spårande under festen och vad handlade hans 40 minuters insta-rage om? Finns denna insta-rage sparad, kan vara ett roligt måndagsnöje.

Undrar lite när polletten ska trilla ner för Rövskägget att han bara blir utnyttjad av Joakim för att hetsas mot olika problem som Joakim själv inte kan ta tag i. Så som fuskbyggaren och hans brors förra flickvän.

Till sist, Till sist: Kommer såklart en analys av dagens RövNytt när tid finnes.
Har sökt frenetiskt men hittar inte, har dock kontaktat en användare på fb som har haft den sparad, vi får hålla tummarna att den dyker upp snart i tråden.

Några specifika händelser jag kommer ihåg:

*Full som en kastrull, röker och pratar högt, skriker också flera gånger

*Pendlar mellan känslolägen som ilska, förtvivlan, skam, sorg, galenskap

*Hotar oss användare att komma och möta upp honom i en skidbacke i Trosa för att "göra upp"

Bonusklipp i väntan på riktig klassiker, han har hotat förut på insta-story, här uttrycker han sitt missnöje mot Hoffa Kaos genom att skalla telefonen tre hela gånger, börjar vid 50 sek, enjoy.

https://youtu.be/1uPDeO6EHc0
Senast redigerad av AndersJohanssen 2020-07-06 kl. 18:23.
Citera
2020-07-06, 18:44
Medlem
50 min svarsvideo till Klutten. Vi ser vartåt det barkar Raskis. Ses i skidbacken?
Citera
2020-07-06, 19:02
Medlem
Viper08s avatar
Citat:

Citat:
Har sökt frenetiskt men hittar inte, har dock kontaktat en användare på fb som har haft den sparad, vi får hålla tummarna att den dyker upp snart i tråden.

Några specifika händelser jag kommer ihåg:

*Full som en kastrull, röker och pratar högt, skriker också flera gånger

*Pendlar mellan känslolägen som ilska, förtvivlan, skam, sorg, galenskap

*Hotar oss användare att komma och möta upp honom i en skidbacke i Trosa för att "göra upp"

Bonusklipp i väntan på riktig klassiker, han har hotat förut på insta-story, här uttrycker han sitt missnöje mot Hoffa Kaos genom att skalla telefonen tre hela gånger, börjar vid 50 sek, enjoy.

https://youtu.be/1uPDeO6EHc0

Jag har den på datorn, både från jocke o jonna och den när han utmanar FB användare i trosa skidbacke. vet dock inte vart jag ska ladda upp den, sist jag ladda upp den på youtube så plocka rask nätverk ner den. de strider även mot FB regler att göra ''reklam'' för sin youtube kanal, blev varnad för det också.
Citera
2020-07-06, 19:12
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Jag har den på datorn, både från jocke o jonna och den när han utmanar FB användare i trosa skidbacke. vet dock inte vart jag ska ladda upp den, sist jag ladda upp den på youtube så plocka rask nätverk ner den. de strider även mot FB regler att göra ''reklam'' för sin youtube kanal, blev varnad för det också.

Lägg upp den på reddit.com

Hur kunde hans nätverk få den nerplockad? Känner inte till Youtubes regelverk.

Nu har tydligen den allvetande skräphögen känt av pungsparken han fick utav Clueebaby och tagit ner sitt senaste alster på den rövstinkande huvudkanalen då han ljög sig blå om den kommande shitstormen. Pinsamt är ordet!

Till sist: CBS, CNN, FOX alla heter något med NEWS!!
Senast redigerad av Borka88 2020-07-06 kl. 19:16.
Citera
2020-07-06, 19:18
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Lägg upp den på reddit.com

Hur kunde hans nätverk få den nerplockad? Känner inte till Youtubes regelverk.

Till sist: CBS, CNN, FOX alla heter något med NEWS!!

Dem plocka ner dem med anledning av upphovsrättsintrång, hans rant på instagram tillhörde tydligen hans nätverk
Citera
2020-07-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
50 min svarsvideo till Klutten. Vi ser vartåt det barkar Raskis. Ses i skidbacken?
Det var en mycket känslosam Baron i bilen, Cluee fick honom precis dit han ville, sitter nog och garvar gott åt detta drama just nu.

Och hur är det här inte en drama video? Baronen borde investera i ett youtube-lås så att han inte spottar ur sig en massa impulsiva grejer han senare ångrar.
Citera
2020-07-06, 19:20
Medlem
Någon som såg 50 min videon som försvann fortare än man kan säga SKIDBACKEN KLOCKAN TOLV?
Citera
2020-07-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Någon som såg 50 min videon som försvann fortare än man kan säga SKIDBACKEN KLOCKAN TOLV?
Haha vad kul att han plocka ner den, jag hann trycka upp den och verkar kunna se klart den fast han tagit ner den *njuter*, Bajsbaronen sitter självgod i bilen och spelar upp en massa ljudklipp från telefonen, lägger in veto med hög röst emellan, en lätt irriterad Baron idag.
Citera
2020-07-06, 19:25
Medlem
Kollade på Clueless video där han svarar på Rask och han spelar upp lite av det Rask säger.

Vad är det för genomskinligt försök som Rask gör med att leka vuxen. Han försöker få sista ordet och skriver "jag tycker att vi släpper detta och håller oss till olika håll som två vuxna män"

Skulle Cluee nu svara på det så kan Rask alltid säga "jag slutade dramat, jag sa exakt det här och att vi skulle sluta som två vuxna män!"

Som när man var liten och lärarna bad en sluta bråka med en skolkamrat och man sa "okej förlåt bög" för att få sista ordet eller när man bråkade med ett syskon och la en diskret sista örfil i bakhuvudet och springer därifrån efter att man fått skäll.

Kort o gott, Rask bör inte svara på något och säga "vi är vuxna nu och slutar tjafsa" när han sitter på bollen. Det är barnmentalitet.
Citera
2020-07-06, 19:32
Medlem
Citat:
Haha vad kul att han plocka ner den, jag hann trycka upp den och verkar kunna se klart den fast han tagit ner den *njuter*, Bajsbaronen sitter självgod i bilen och spelar upp en massa ljudklipp från telefonen, lägger in veto med hög röst emellan, en lätt irriterad Baron idag.

Vad var det för ljudklipp?
Citera
2020-07-06, 19:35
Medlem
Borka88s avatar
Citat:

Stäng inte ner videon och ladda ner den.

Hahaha, nu verkar rövnyhetsankaret bytt till "Rasks nyheter" hur menar han då? Är det hans nyheter? Är nyheterna bara om han eller hur menar han, blir lite konfunderad.. Med snus fulla munnen och sina bajsstekande händer har han försvarat sitt val av namn till sista snussmulan, till att nu ändra till "Rasks Nyheter" Det här är fan det roligaste soppan på Youtube sedan starten 14 Februari 2005.

Allt som kommit ur munnen på rövskägget kan motbevisas och han fortsätter bomba grodor, Amazing!

Till sist: Mohahahah..
Senast redigerad av Borka88 2020-07-06 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in