Citat:
Ursprungligen postat av
enGOATSE
Det är helt klart fel och förjävligt att han blir mordhotad, men fan vad idiotiskt det är att lägga ut hela sitt privatliv på internet som han gör. För vad? Uppmärksamhet och inte behöva ha ett 9-17 jobb? För det är ju sen länge uppenbart att han inte kommer lyckas som YouTuber. Om 10 år kommer hans barn skämmas ögonen ur sig när deras polare hittar alla pinsamma videos.
Att använda sina barn på det sättet, som inte ens fattar vad det innebär och kan ta ett informerat beslut är bara fel. Och då är Rask långt ifrån den enda..
Ja, jag delar med mig utav mitt privatliv på nätet, det är mitt val och inget du behöver göra, ser inte hur det påverkar sig och sitt liv eller vsrför du ens skall lägga ned onödig energi på att bry dig om det inte passar dig?
Det är ju mitt liv jag filmar, inte ditt.
Vad är det som avgör om man lyckats på youtube eller inte då?
Jag har 1.300.000 - 2.000.000 visningar i månaden och tjänar mer varje månad än vad jag på tidigare arbeten gjort på ett halvår.
Mina barn behöver inte skämmas, de är stolta över sin pappa och blir väldigt populära bland andra kids som gillar min kanal.
Känner mig hedrad att ni tycker att mitt liv är värt att diskuteras i en egen flashbacktråd.
Lägg energi på något som ger er något i stället som jag har gjort, kanske är därför jag njuter av livet medans ni sitter här och buttrar ❤️❤️