2018-05-26, 23:09
Medlem
avagals avatar
Mycket med polisen i hans liv, anmäla hela världen, han kör tuben svart eller har åtminstånde inte något bolag, funkar kanske inte med bostadsbidraget och andra ersättningar.
Citera
2018-05-27, 16:47
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avagal
Mycket med polisen i hans liv, anmäla hela världen, han kör tuben svart eller har åtminstånde inte något bolag, funkar kanske inte med bostadsbidraget och andra ersättningar.

Jag har inga bolagsengagemang utan har förmånen att få köra allt genom min farfars aktiebolag.
Jag får inga andra ersättningar än min youtubelön.
Givetvis polisanmäler jag dödshot mot min familj, som Vrm som helst hade gjort. Ha en fin dag ❤️
Citera
2018-05-27, 16:50
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elinge
Hur kan folk va blåögda o tro på hans påståenden om mordhot???
Det märks att allt bara e ett jippo för få tittare o folk som Swishar

Detr inget jag har hittat på, har jag åkt till Umeå och postat kulorna till mig själv? Om en tid kommer ni och hela allmänheten få se belägg på att det inte alls är påhitt eller ”jippo”, ha en fortsatt härlig dag 😊
Citera
2018-05-27, 16:53
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
Skulle inte förvåna mig om Rask fejkar stora donationer för att uppmuntra andra till att ge honom pengar.

Rask verkar tro att bara man filmar liter här och där och slänger upp så är man ”YouTuber” och har rätt till vilken annan månadslön som helst..Det han inte fattar är att de som faktiskt gör bra content behöver inte tigga som han gör, de tjänar pengar ändå.

Senaste var att han bad om 15 tusen för en hund som givetvis hans trogna tittare skulle finansiera

Bara för att du inte tycker att det är bra content innebär det inte att det inte är det, jag har 1.300.000 - 2.000.000 visningar i månaden, hade jag inte varit intressant hade mina siffror varit lägre.
Vilka är det du menar som inte ”tigger” då?
ALLA youtubers som livestreamar tar emot swishdonationer, Vlad Reiser, Ben Mitkus, Let’s Feast osv, men dom kanske inte är youtubers med bra content?
Citera
2018-05-27, 16:59
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enGOATSE
Det är helt klart fel och förjävligt att han blir mordhotad, men fan vad idiotiskt det är att lägga ut hela sitt privatliv på internet som han gör. För vad? Uppmärksamhet och inte behöva ha ett 9-17 jobb? För det är ju sen länge uppenbart att han inte kommer lyckas som YouTuber. Om 10 år kommer hans barn skämmas ögonen ur sig när deras polare hittar alla pinsamma videos.

Att använda sina barn på det sättet, som inte ens fattar vad det innebär och kan ta ett informerat beslut är bara fel. Och då är Rask långt ifrån den enda..

Ja, jag delar med mig utav mitt privatliv på nätet, det är mitt val och inget du behöver göra, ser inte hur det påverkar sig och sitt liv eller vsrför du ens skall lägga ned onödig energi på att bry dig om det inte passar dig?
Det är ju mitt liv jag filmar, inte ditt.
Vad är det som avgör om man lyckats på youtube eller inte då?
Jag har 1.300.000 - 2.000.000 visningar i månaden och tjänar mer varje månad än vad jag på tidigare arbeten gjort på ett halvår.
Mina barn behöver inte skämmas, de är stolta över sin pappa och blir väldigt populära bland andra kids som gillar min kanal.
Känner mig hedrad att ni tycker att mitt liv är värt att diskuteras i en egen flashbacktråd.
Lägg energi på något som ger er något i stället som jag har gjort, kanske är därför jag njuter av livet medans ni sitter här och buttrar ❤️❤️
Citera
2018-05-27, 17:02
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dogeatingadog
Detta nya med att han blir mordhotad börjar gå lite till överdrift, frågar ofta ''om detta är något folk vill höra mer utav så gilla videon blabla'' , typ som om folk vill att han ska göra en teater utav hela skiten. Ist för att lägga fokus på att lösa processen med polisen, och göra videos av det när problemet är löst.

Bad ni än säger så är jag inte dum i huvudet, alla timmar i telefon med berörda företag och polisen har gjort att jag förlorat inkomst av arbete, att du slå 2 flugor i en smäll och göra videos om det är väl ändå jävligt smart, pengarna jag förlorade är intjänade flera gånger om tack vare denna videoserie, det är det toutube handlar om, views, inga views inga pengar, inga pengar, inget kul. ❤️
Citera
2018-05-27, 17:03
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Han drar nog in en hyfsad slant på Live,häromdagen var det en kille som swishade 2000kr+dom övriga som skänker småsummor.

På dagens Live en som skänkte 1000kr+dom övriga småsummor.

Skulle vara intressant och fråga dom som skänker dom högre summorna varför dom gör det.

Dom gör det för att de känner att jag gjort något för dom, tack vare alla mina videos om psykisk ohälsa och missbruk känner de att de inte är ensamma, att de får ett annat sätt att se på det och att allt blir bättre tidslig, de är tacksamma och vill visa sin uppskattning.
❤️
Citera
2018-05-27, 17:05
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggning
Det enda jag sett är några videor på hans pappa och hans missbruksproblem. Oklart varför han använder honom som en tittarmagnet, lär ju inte förändra något. Ganska smutsigt tycker jag.

Sen att inleder alla sina videos med att kalla tittarna för fittor säger en del om hans smutsiga attityd till människor.

Det är tittarna själva dom valt att kallas det, jag sade det i en video och dagen efter sade jag något annat, men då insisterade tittarna på att kallas framstjärtar, det har inget med min människosyn att göra. ❤️
Citera
2018-05-27, 17:06
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Håller absolut med dig. Snubben har ett enormt uppmärksamhetsbehov och verkar göra allt i sin makt för att få mer uppmärksamhet. Tycker inte att han förtjänar en egen tråd här.

Det är väl klart att jag har ett uppmärksamhetsbehov, annars skulle jag väl inte ägna mig åt youtube ❤️
Citera
2018-05-27, 18:19
Medlem
lederkepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Ja, jag delar med mig utav mitt privatliv på nätet, det är mitt val och inget du behöver göra, ser inte hur det påverkar sig och sitt liv eller vsrför du ens skall lägga ned onödig energi på att bry dig om det inte passar dig?
Det är ju mitt liv jag filmar, inte ditt.
Vad är det som avgör om man lyckats på youtube eller inte då?
Jag har 1.300.000 - 2.000.000 visningar i månaden och tjänar mer varje månad än vad jag på tidigare arbeten gjort på ett halvår.
Mina barn behöver inte skämmas, de är stolta över sin pappa och blir väldigt populära bland andra kids som gillar min kanal.
Känner mig hedrad att ni tycker att mitt liv är värt att diskuteras i en egen flashbacktråd.
Lägg energi på något som ger er något i stället som jag har gjort, kanske är därför jag njuter av livet medans ni sitter här och buttrar ❤️❤️

Rena myten att du har 1.300.000 - 2.000.000 visningar i månaden. De gånger du haft de snittvisningar var när du tog vara på psyksjuke Lennart Bladh och när ett par kids mordhotat din familj.
Citera
2018-05-27, 18:28
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lederkeps
Rena myten att du har 1.300.000 - 2.000.000 visningar i månaden. De gånger du haft de snittvisningar var när du tog vara på psyksjuke Lennart Bladh och när ett par kids mordhotat din familj.

Här har du en screenshot från min statistik överpännande senaste perioden här: https://ibb.co/fQ1Fsd
Senast redigerad av AlexxHooker 2018-05-27 kl. 18:35.
Citera
2018-05-27, 19:27
Medlem
Alexander och papinik är Sveriges största mytomaner på youtube. Har fått ta del av information där en bekant till Alexander berättar att han övar in scripts till varje video. Sjukt att han utnyttjar sina unga tittar med dessa rövarhistorier. Money talks...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in