2024-12-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Du är en tönt. Alla hör att han har såkallad allergisk hosta vilket gör att intensiteten i hostningar varierar kraftigt. Det är antingen allergisk astma, eller irriterade luftvägar pga allergi eller helt enkelt känsliga luftvägar som triggas av allergier.

Allergier kan ge symptom som tillfällig torrhosta eller slemhosta utan andra tecken på förkylning, och det förvärras av olika faktorer, tex om man blir utsatt för allergener, blir förkyld, andas in kall luft osv.
så att hostan varierar är då högst normal.

Du är inte ens med i matchen.

Knark-kungen är professor i Raskologi. Att komma in som gröngöling och tro sig veta bättre blir bara pinsamt. Sätt dig ner i skolbänken så kommer du förstå lite mer om några terminer. Du vill inte vara en besserwisser på samma nivå som Baroren i Trosa, det kommer inte gynna dig.
Citera
2024-12-10, 21:25
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Du har rätt men ändå fel.

Jag har rest hela livet i princip och avskyr det nu. Känner mig liksom klar med det.

Jag tror inte det är så de är rädda utan mer att de inte vill. De vet redan vad de vill göra.

Att jobba är inte för alla, jag ser hellre Rak som inte jobbar än en kollega som roterade mellan vara sjuk, ha ett sjukt barn, eller sambon är sjuk han behöver ha hand om barnet.

Jag tror den ”sociala fobin” handlar om att Rask inte kan påverka eller bestämma vad av allt HAN vill bemöta och engagera sig i med folk ”live” .
Han blir så oerhört sårbar och han blir lite liten när han tvingas blotta dem sidorna som han inte VALT SJÄLV att utstråla . Det GÅR inte vara en rockstjärna på lagret när du sitter i lunchrummet med grabbarna och Bettan. För då tvingas Rask att vara en HELT VANLIG människa - och det går inte för hans grandiosa självbild som är ”ämnad för något större.”
Så den sociala fobin = är egentligen Rasks rädsla för att blotta sitt ”sanna jag” för andra , vilket leder till självhat, tvivel och sammanbrott för Rasken.
..:: Därför är det lättare att ”göra en Rask”.
Fokusförflytta för att slippa ansvar, och kalla det ”social fobi” = för då blir det automatiskt andras fel och det är synd om honom.
Citera
2024-12-10, 21:29
Rask ska enbart hålla käft om LVU. Är det några ungar som riskerar LVU så är det hans ungar.
Citera
2024-12-10, 21:31
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Skäms för att säga det men jag ser fram mot när Baronen släpper nästa spadtag ned i gropen.
Tror nog inte det förens nu riktigt lossnat för mig hur otroligt oberäknelig Baronen är när han är stressad och följarna sviker. Nästa video kan vara allt från förlåt till en AI-låt om hur liten kuk chrippa har.

Skrattade rakt ut . Tack! Detta behövde jag. Så sant så det blev plågsamt 🤣
Citera
2024-12-10, 21:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Hahahahahaha. Dumhuvudet går full-on-retard och FORTSÄTTER ge sig på Chrippa.
”Jag vill aldrig såra henne så igen.”
Ändå ställer han sig näck och visar kuken ohämmat för en tant via internet.
”Det beror ju på nånting.”
Ja, du är universums största waste-of-space och tycker bara om en enda person; dig själv!
Sedan har du tillräcklig hjärnaktivitet att du förstår att du behöver ett värddjur som ger dig möjligheten att låtsas vara en jootoobkändis så därför drar du dig till svaga och sårbara offer som Therese.

Det viktigaste är dock:
DET ÄR INTE MITT FEL! DET ÄR ALLA ANDRA SOM INTE FÖRSTÅR ATT JAG ÄR EN KICKASS COOL KILLE!

Edit: givetvis är det följare som vill höra mer om Chrippa. Han tar inte emot några som helst kommentarer men ändå får han massvis av meddelanden om detta. Såklart!
”NI VILL HA DET!”.

Ridå.
Senast redigerad av GreenBattery 2024-12-10 kl. 21:43.
Citera
2024-12-10, 21:41
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
Rask ska enbart hålla käft om LVU. Är det några ungar som riskerar LVU så är det hans ungar.

Större risk han åker på en LPT.
Den otroligt sjuka sjuka människa. Hela hans personlighet är så genomruten!

Han missunnar exakt varenda en i sin familj någon som helst form av nöje. Enbart för HAN får inte ut något av det.

Som en manlig kopia av min föredetta.
Citera
2024-12-10, 21:42
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han är ett förlorat fall.

https://old.bitchute.com/video/eeaJmGXhl4cX/

Detta är alltså på riktigt . Man blir spyfärdig. Han är så otroligt verklighetsfrånvänd att han får detta till att vara chrippas fel nu. Jag har fortf inte helt insett , för jag häpnas över det tragikomiska om att han följer skolboken och varje punkt av det som förutspås av de mest kunniga på ämnet Rasksson här.
Hur kan han inte förstå hur mycket han gör bort sig när han inte bara drar sladden ur dator , skallar något hårt och gör rätt ist ?
Citera
2024-12-10, 21:42
Medlem
Luftiss avatar
"HÖRNI, min mormor dog, så jag behövde därmed skicka nakenbilder till brudar på nätet, men det har ni inte med att göra, så nu ska vi tala om Chrippas liv" *HOST*
Citera
2024-12-10, 21:47
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Och här kommer en ärlig analys från ChatGPT. Varsågod, Chrippa:

EDIT: Kul att han kan äta köttfärs igen, eller var det lögn att han inte gillar det?
Citera
2024-12-10, 21:48
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Knark-kungen är professor i Raskologi. Att komma in som gröngöling och tro sig veta bättre blir bara pinsamt. Sätt dig ner i skolbänken så kommer du förstå lite mer om några terminer. Du vill inte vara en besserwisser på samma nivå som Baroren i Trosa, det kommer inte gynna dig.

En typisk människa som hade gått i "obsan" i skolan. Haha

Idiot
Citera
2024-12-10, 21:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ännu en dag utan att Carl-Fredrik sökt professionell hjälp för sina allvarliga problem. Istället fortsätter han pumpa ut förtalscontent som om ingenting hade hänt, trots att han är mindre uppskattad än han någonsin har varit.

Om han var en gnutta normal hade han provat att skämmas lite. Men det finns uppenbarligen inte några friskhetstecken hos dåren. Han är ett förlorat fall.

Vad ska jag göra, ska jag lägga mig ner och dö nu? Det är det här contenet jag gör på youtube. offerollen sitter som en smäck på äggskallen

Han kan börja med att läsa din manual för något inlägg sedan hur han ska ta sig fram här i livet, söka hjälp för sin personlighetsstörning är en jättebra början, aldrig filma sig själv är en till, skaffa en sysselsättning är en annan. Kom igen nu din jävla skinnbula, livet är inte så jävla svårt, det är du med dina val som gör det svårt.

Och du ska må dåligt, det är jesusbaronen som påminner dig om vad du behöver göra för att kunna må bra igen.

Är det såhär han hanterar motgångar i livet så är xanorburken och spritflaska väldigt nära tillhands.

Skulle vilja nominera Carl-Fredrik till årets loser 2024
Citera
2024-12-10, 21:56
Medlem
Vilket totalt magplask kvällens video o blev. Han märker ju det själv med men ändå släpper den.
Inte för att vara nedvärderande utan för att jag genuint undrar, är han förståndshandikappad?
"Chrippa gjorde videos om mig så nu gör jag videos om honom" är alla dessa "kreatörer" lättkränkta dagisbarn?
Att säga att hans o Therese privatliv är inget som skall tas offentligt och sen i samma video prata om någons LVU där det automatiskt är barn inblandade.
Nä du Rask det här återhämtar du dig aldrig ifrån, ingen idé att dra ut på lidandet med vilsna desperatvideos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in