2025-10-06, 13:54
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Tror inte hon sa det, men om hon faktiskt medicinerar sig med det och inte låter grismunnen sno det så verkar det som det senare.
Jag har för mig att hon sa att hon fått Elvanse (eller liknande) först, men slutade pga hon inte gillade den.
Då är det ju möjligt att hon frågat sin läkare om hon kan få någon annan medicin mot adhd. Jag har själv gjort så, hade Elvanse men bad om att få en med som inte var narkotikaklassad. Då fanns det bara Strattera (enligt min läkare iaf) och den påverkade inte hungern alls (den gjorde iofs inte mycket annat heller…)
Men det är ju fortfarande möjligt att hon hämtat ut en typ årsförbrukning som sedan legat hemma och skräpat, varpå Baronen har ”lämnat in den på apoteket”.
Men den borde ju vara slut vid det här laget, plus att jag inte tror medicinsk dos metylfenidat och liknande räcker för en äkta tjackis.

Det är så roligt att han verkligen tycker han gjort ”ett bra jobb” med viktnedgången (att svälta sig själv på tjack är ju så svårt ) och att hans kropp ser snygg ut.
Citera
2025-10-07, 11:12
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Jag har för mig att hon sa att hon fått Elvanse (eller liknande) först, men slutade pga hon inte gillade den.
Då är det ju möjligt att hon frågat sin läkare om hon kan få någon annan medicin mot adhd. Jag har själv gjort så, hade Elvanse men bad om att få en med som inte var narkotikaklassad. Då fanns det bara Strattera (enligt min läkare iaf) och den påverkade inte hungern alls (den gjorde iofs inte mycket annat heller…)
Men det är ju fortfarande möjligt att hon hämtat ut en typ årsförbrukning som sedan legat hemma och skräpat, varpå Baronen har ”lämnat in den på apoteket”.
Men den borde ju vara slut vid det här laget, plus att jag inte tror medicinsk dos metylfenidat och liknande räcker för en äkta tjackis.

Det är så roligt att han verkligen tycker han gjort ”ett bra jobb” med viktnedgången (att svälta sig själv på tjack är ju så svårt ) och att hans kropp ser snygg ut.
Elvanse är ett långtidsverkande medel med ganska mycket amfetamin, det är inte någon högoddsare att Baronen har nallat på Tessans medicin, säger inte att det är så men jag tror. Dessutom eftertraktade på black market. Glöm inte att det är Baronen vi pratar om, Allt är möjligt.
Citera
2025-10-07, 14:43
Medlem
0.1s avatar
Det var konstigt att frun gick ut förut och skrev att det var så fantastiskt att börja med damp medicin igen medan rask bestämt hävdade att INGEN i familjen käkade något. Dom kanske glömde bestämma vilken story dom skulle köra på...

En sak till. Rask 35e 'mäktigast på svenska youtube? Hahahaha
Senast redigerad av 0.1 2025-10-07 kl. 15:02.
Citera
2025-10-07, 16:34
Avstängd
Om Rask går upp i ringen mot Tojje B&B under ordnade former så betalar Tojje för en av Rasks utbildningar. Axel betalar isf den andra utbildningen.

Nu har Rask sin chans att tjäna ihop till utbildningen på ett ärligt vis.
Citera
2025-10-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Om Rask går upp i ringen mot Tojje B&B under ordnade former så betalar Tojje för en av Rasks utbildningar. Axel betalar isf den andra utbildningen.

Nu har Rask sin chans att tjäna ihop till utbildningen på ett ärligt vis.
Om det hade funnits en utbildning ja.
Citera
2025-10-07, 17:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Om det hade funnits en utbildning ja.

Ja, det såklart.

Då behöver det ju finnas en utbildning.
Citera
2025-10-07, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ja, det såklart.

Då behöver det ju finnas en utbildning.

Rätt så uppenbart att det inte är nån utbildning pengarna ska gå till utan en räkning.

"Jag saknar pengar till en utbildning men snälla donera inga pengar" haha
Citera
2025-10-07, 18:45
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Rätt så uppenbart att det inte är nån utbildning pengarna ska gå till utan en räkning.

"Jag saknar pengar till en utbildning men snälla donera inga pengar" haha

"Efter min senaste video så har många skrivit till mig privat och velat skicka pengar till mig, haha SNÄLLA gör inte det ", sen för att från ingenstans om att det är synd om honom, han fick så mycket skit från flashback för att de hoppade på honom för att Ulf betalade hans skuld, HAN SA FAKTISKT NEJ FLERA GÅNGER!
Citera
2025-10-07, 20:48
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Är inte det höjden av kärlek? Tänk själv om man hade en tjej som led av typ MS och åt 80mg oxycontin varje dag, men istället så gav hon medicinen till sin partner så att han blev skyhög och kunde flumma hela dagarna och tjejen fick klara sig utan och klara sig bäst själv... Eller nej vänta det låter sjukt jävla patetiskt... Baronen för fan
Hela familjen måste anpassa sig, att ungarna behöver livsnödviktig medicin skiter väl han i, hans knarkande och kukbilder är viktigare än familjens välmående!
Citera
2025-10-07, 22:12
Medlem
Krakatoas avatar
ÄR CHRIPPAN BORTA? VAR FAKTURAN FAKE?

https://www.bitchute.com/video/2wtg1TACYeZv

Spamma F5 tills den processat klart i vanlig ordning.
Citera
2025-10-08, 01:38
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
ÄR CHRIPPAN BORTA? VAR FAKTURAN FAKE?

https://www.bitchute.com/video/2wtg1TACYeZv

Spamma F5 tills den processat klart i vanlig ordning.
Verkar vara en väldigt öm punkt att Tojje nu slagit hål på manipuleringsbaronens tiggeriinsamling.

Det är så uppenbart att han är full av skit.

Flera har hört av sig och vill betala för utbildningen men jag säger nej

Hahaha, han underskattar verkligen intelligensen på sina följare.

Dagens video bjöd på många härliga garv, nu i veckan ska han träffa advokaten också gällande förtalsutredningen men har såklart inte orolig Man kunde fan ta på stressen i dagens video, det syntes långväga i ögonen trots att han maskerat dom.

Drivet och motivationen jag har nu om studierna har jag aldrig haft förut

Haha snälla, det här går fan inte ens att hitta på
Citera
2025-10-08, 06:46
Medlem
Wow vilken mysig och genuin familjevlogg. Rask om du läser här inne, fortsätt med sådana vloggar.

Måst vara p effekt för adhd-familjen att pappa sitter och slår på trummor i en lite för trångt hall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in