2024-12-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
En sak som jag kom och tänka på. När Rask träffade Anjo och co, då hostade inte Rask en enda gång! Eller Ticks Eller vad sjutton det nu är, men märkligt vilket som.

Kan vara en kronisk hosta, eller fejk host.
Mycket möjligt att han har kronisk hosta då det inte låter uppgjort.

Säger det direkt innan en dum svartskalle ska kommentera….Kronisk hosta innebär inte att man hostar 24/7.
Citera
2024-12-10, 17:21
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Kan vara en kronisk hosta, eller fejk host.
Mycket möjligt att han har kronisk hosta då det inte låter uppgjort.

Säger det direkt innan en dum svartskalle ska kommentera….Kronisk hosta innebär inte att man hostar 24/7.

Tics eller bara en ful ovana. När han var hos Anjo så var han väl starstruck så han glömde bort hostandet.
Citera
2024-12-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Många missförstår intresset för Rask.

Vad gäller mig själv är han den enda faktor som är utbytbar.

Jag är intresserad av psykologi, gruppdynamik, byfånar, politik, samhälle, antropologi, beteende, moral, ekonomi, kärlek, avundsjuka, hat, svek och sociala medier.

Han är perfekt för han själv dokumenterar och publicerar allt. Han är så extrovert, så lätt att läsa av från vilket perspektiv jag än känner för att se något från. Från hur många han blockat och hur det resulterat i denna tråd, till rubbet då han är något så unikt som "inte galen".

Rask är inte Bumbi, han är inte Magmysmicke, han är inte uppenbart extrem. Det gör honom väldigt unik.

Jag är inte beredd att hålla med dig om att Rask inte är uppenbart extrem. Det märks omgående bara genom att ta sig en titt på honom att han är extrem.

Han är precis som du skriver däremot tämligen unik, unik på att vara sämst på allt. Han är en extremt dålig person på nästan samtliga fronter som livet har att erbjuda.
Citera
2024-12-10, 17:27
Medlem
Nej nu måste runkbaronen köra fram sitt tatuerade tryne igen.. Vi måste få skratta lite igen..

Vad blir kreatörens nya projekt?
Är det hans missbruks farsa som ska förnedras igen?
Gapa lite om Chrippa?
Kanske Magmysmicke en utvecklingsstörd som bor på ett LSS boende?
Eller blir det en påtvingad film med barnen & Tessan, julmys med runknisse & familjen?

Ser verkligen fram mot Rask's resumé av året 2024..
Citera
2024-12-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Tics eller bara en ful ovana. När han var hos Anjo så var han väl starstruck så han glömde bort hostandet.

Kan vara fejkat som jag skrev. Men det låter ju som riktig hosta. Så då kan det vara kroniskt. Med tanke på hur många år han levt under svartmögel + otränad + rökare.
Citera
2024-12-10, 17:41
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Kan vara fejkat som jag skrev. Men det låter ju som riktig hosta. Så då kan det vara kroniskt. Med tanke på hur många år han levt under svartmögel + otränad + rökare.

Jag tycker inte det låter som riktig hosta.
Det är ngn grej han gör bara.

Tänkte även på denna flyttstress han har..
Jocke har flyttat. Let's Feast har flyttat. Anjo.. och Chrippa flyttar (mer än ofta.. Jacke har väl flyttat även han.
Men inte Rask. Han sitter fast i sin skokartong.
Så detta snack om att han gör sin grej och inte bryr sig vad andra gör tror jag inte stämmer.

Hur gamla är hans grabbar?
När dom sedan flyttar ut behöver dom större då?
Citera
2024-12-10, 18:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag tycker inte det låter som riktig hosta.
Det är ngn grej han gör bara.

Tänkte även på denna flyttstress han har..
Jocke har flyttat. Let's Feast har flyttat. Anjo.. och Chrippa flyttar (mer än ofta.. Jacke har väl flyttat även han.
Men inte Rask. Han sitter fast i sin skokartong.
Så detta snack om att han gör sin grej och inte bryr sig vad andra gör tror jag inte stämmer.

Hur gamla är hans grabbar?
När dom sedan flyttar ut behöver dom större då?
Edward fyller tonåring nästa år.

Kan ta gift på att äldsta grabben kommer hinna flytta hemifrån innan den där familjen har tagit sig till en större lägenhet. Förmodligen kommer Rask bo kvar där hela livet, T kommer bryta ihop en vacker dag efter 15 års psykisk misshandel. Då blir hon inlagd och utbytt mot någon blendrökande kärring.

Medans hon är inlagd kommer Rask förfalska hennes signatur och skriva över kontraktet på honom.

Hostan är 100 fejk. Något han gör för att väcka sympati hos följarna, ett sätt att nära sig som äckliga narcissister behöver för att överleva svaga som dom.
Citera
2024-12-10, 18:26
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Edward fyller tonåring nästa år.

Kan ta gift på att äldsta grabben kommer hinna flytta hemifrån innan den där familjen har tagit sig till en större lägenhet. Förmodligen kommer Rask bo kvar där hela livet, T kommer bryta ihop en vacker dag efter 15 års psykisk misshandel. Då blir hon inlagd och utbytt mot någon blendrökande kärring.

Medans hon är inlagd kommer Rask förfalska hennes signatur och skriva över kontraktet på honom.

Hostan är 100 fejk. Något han gör för att väcka sympati hos följarna, ett sätt att nära sig som äckliga narcissister behöver för att överleva svaga som dom.

Rask har berättat i ett flertal videor att han är allergisk. För att snacka så mycket skit om honom så verkar det vara få här som vet nåt om honom på riktigt. Att han inte hostade i Anjos studio kan ju bero på att han inte utsattes för det han är allergisk mot.
Citera
2024-12-10, 18:28
Medlem
Krakatoas avatar
Mjaha, helt tyst från Mästerrunkaren från Trosa.
Många våldtäktsduschar lär det ha blivit sen senaste videon. Vad blir elräkningen på den här månaden?

Just elräkningen lär ju vara ytterligare en lögn. Han ville säkert få sympatier och drog till med tre lax. Men när så många bland kommentarerna uppmärksammade hur orimligt det kom det en massa svammel igen.
Citera
2024-12-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Tror han kör något ämne som förmedlar budskapet "tyck synd om mig" antagligen hur dålig pappa han har eller hur svår uppväxten var
Jag tippar på att den kommer att handla om något han menar på ha fått skickat till sig, vilket vi majoriteten fattar aldrig har hänt.
Citera
2024-12-10, 18:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Rask har berättat i ett flertal videor att han är allergisk. För att snacka så mycket skit om honom så verkar det vara få här som vet nåt om honom på riktigt. Att han inte hostade i Anjos studio kan ju bero på att han inte utsattes för det han är allergisk mot.
Jaha Rask har berättat, då måste ju historien om hans nyblivna allergi och hostningar vara sant

Man hör ju för fan på hosten att den är fake, kom in i matchen för fan, du sitter på bänken och tror du kan spelet
Citera
2024-12-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jaha Rask har berättat, då måste ju historien om hans nyblivna allergi och hostningar vara sant

Man hör ju för fan på hosten att den är fake, kom in i matchen för fan, du sitter på bänken och tror du kan spelet
Du är en tönt. Alla hör att han har såkallad allergisk hosta vilket gör att intensiteten i hostningar varierar kraftigt. Det är antingen allergisk astma, eller irriterade luftvägar pga allergi eller helt enkelt känsliga luftvägar som triggas av allergier.

Allergier kan ge symptom som tillfällig torrhosta eller slemhosta utan andra tecken på förkylning, och det förvärras av olika faktorer, tex om man blir utsatt för allergener, blir förkyld, andas in kall luft osv.
så att hostan varierar är då högst normal.

Du är inte ens med i matchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in