2024-12-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad ska jag göra, ska jag lägga mig ner och dö nu? Det är det här contenet jag gör på youtube. offerollen sitter som en smäck på äggskallen

Han kan börja med att läsa din manual för något inlägg sedan hur han ska ta sig fram här i livet, söka hjälp för sin personlighetsstörning är en jättebra början, aldrig filma sig själv är en till, skaffa en sysselsättning är en annan. Kom igen nu din jävla skinnbula, livet är inte så jävla svårt, det är du med dina val som gör det svårt.

Och du ska må dåligt, det är jesusbaronen som påminner dig om vad du behöver göra för att kunna må bra igen.

Är det såhär han hanterar motgångar i livet så är xanorburken och spritflaska väldigt nära tillhands.

Skulle vilja nominera Carl-Fredrik till årets loser 2024

Det är fascinerande faktiskt. Hur man kan bo i ett land som Sverige, där man erbjuds så många möjligheter. Man får tredje, fjärde och femte chanser. Man får gratis skolgång, betald utbildning om man så skulle vilja bli läkare. Men Rask tar ingen av möjligheterna. Det är faktiskt en bedrift. Hur man kan vara ett sånt fuck-up i det land i världen där det är lättast att lyckas. Då är man en sopa av särskild dignitet.
Citera
Medlem
ziejacools avatar
i sin senaste video så säger Rask något i stil med "mina hatare säger att du är bara ledsen för att du blev avslöjad", men Rask intygar att så är absolut inte fallet, för Therese har vissa gånger frågat Alex om han mår bra, varpå Alex svarar "nämendeäringet". ja men då var det debunkat då, Rask kan ej längre kritiseras för otroheten, för Therese har ju faktiskt frågat om något är fel.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag behöver fan köpa en boxningssäck alltså, man blir ju helt jävla galen av att höra idioten
Citera
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad ska jag göra, ska jag lägga mig ner och dö nu? Det är det här contenet jag gör på youtube. offerollen sitter som en smäck på äggskallen

Han kan börja med att läsa din manual för något inlägg sedan hur han ska ta sig fram här i livet, söka hjälp för sin personlighetsstörning är en jättebra början, aldrig filma sig själv är en till, skaffa en sysselsättning är en annan. Kom igen nu din jävla skinnbula, livet är inte så jävla svårt, det är du med dina val som gör det svårt.

Och du ska må dåligt, det är jesusbaronen som påminner dig om vad du behöver göra för att kunna må bra igen.

Är det såhär han hanterar motgångar i livet så är xanorburken och spritflaska väldigt nära tillhands.

Skulle vilja nominera Carl-Fredrik till årets loser 2024

Och 1990-2030
Citera
2024-12-10, 22:02
Medlem
kanblikuls avatar
Jag har bara sett titeln på hans senaste men vad har lilla c framtid med tittarna att göra? Rask ÄR helt sjuk. Jag hoppas alla massrapporterar den videon för lilla c's skull. Tog 2 dagar sen outar han ut 3 åringar. SJUKT!
Citera
2024-12-10, 22:03
Medlem
Herregud kan inte socialtjänsten hämta runknisses barn NU!

Han är ju riktigt sjuk I huvudet blandar in farmor i sitt perversa runkade. Släkten på farmors sida är osams.. "Men jag är ju en bra människa"

Alf den store efterlämmnade sig fastigheter.. Som i själva verket var en fuktskadad sommarstuga med renoveringsbehov som stod på arrendetomt & en bostadsrätt som behövde renoveras.. Han målar upp allt som vanligt....
"Jag & min bror har en fin relation efter delningen av arvet" "Målar en bild igen"

Sen lite Chrippa som vanligt, pratar om LVU om ett försvarslöst barn.. Hoppas Chrippa anmäler runknisse nu...
När inte runknisse själv är kapabel till att försörja sina egna barn eller framförallt ta hand om sina barn.... " Lägga fokus på andras problem "

Som vanligt är alla problem som runknisse Rask skapar, alla andras fel..
Allt från farmor till Chrippa..
Citera
2024-12-10, 22:06
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ännu en dag utan att Carl-Fredrik sökt professionell hjälp för sina allvarliga problem. Istället fortsätter han pumpa ut förtalscontent som om ingenting hade hänt, trots att han är mindre uppskattad än han någonsin har varit.

Om han var en gnutta normal hade han provat att skämmas lite. Men det finns uppenbarligen inte några friskhetstecken hos dåren. Han är ett förlorat fall.

https://old.bitchute.com/video/eeaJmGXhl4cX/
Tack!

Fan vad störd jäveln är, skyller ifrån sig fullständigt och ljuger som vanligt. Kul att han säger "Chrippa och Jock..." i början också
Citera
2024-12-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Herregud kan inte socialtjänsten hämta runknisses barn NU!

Han är ju riktigt sjuk I huvudet blandar in farmor i sitt perversa runkade. Släkten på farmors sida är osams.. "Men jag är ju en bra människa"

Alf den store efterlämmnade sig fastigheter.. Som i själva verket var en fuktskadad sommarstuga med renoveringsbehov som stod på arrendetomt & en bostadsrätt som behövde renoveras.. Han målar upp allt som vanligt....
"Jag & min bror har en fin relation efter delningen av arvet" "Målar en bild igen"

Sen lite Chrippa som vanligt, pratar om LVU om ett försvarslöst barn.. Hoppas Chrippa anmäler runknisse nu...
När inte runknisse själv är kapabel till att försörja sina egna barn eller framförallt ta hand om sina barn.... " Lägga fokus på andras problem "

Som vanligt är alla problem som runknisse Rask skapar, alla andras fel..
Allt från farmor till Chrippa..
Lek med tanken om Therese skulle lämna o sen ha barnen varannan vecka, han skulle aldrig klara av det inte ens ekonomiskt nu när han är cancelled.
Han skulle förlora ALLT!
Citera
2024-12-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Jag har bara sett titeln på hans senaste men vad har lilla c framtid med tittarna att göra? Rask ÄR helt sjuk. Jag hoppas alla massrapporterar den videon för lilla c's skull. Tog 2 dagar sen outar han ut 3 åringar. SJUKT!

Om det vore lagligt med avrättningar i Sverige fortfarande, så hade Rask varit borta för längesen...

Han är riktigt jävla sjuk men uppenbarligen så stoppar ingen idioten.. Han hänger ut en 3årings liv, finns det inget som kan få honom att sluta med sina dumheter?

Men senast fredag så är nog videon nere, tror nog att både socialtjänsten & polisen fått nog efter denna..
Annars så finns det nog andra personer som löser detta....
Citera
2024-12-10, 22:10
Medlem
Telepatisks avatar
Tror ni Rasks hostningar är:
1. Lungcancer.
2. KOL.
3. Tvångsbeteende.
4. Manipulationsteknik.

(Inte menat att göra en list-tråd, jag skämtar bara..)
Citera
2024-12-10, 22:15
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
"HÖRNI, min mormor dog, så jag behövde därmed skicka nakenbilder till brudar på nätet, men det har ni inte med att göra, så nu ska vi tala om Chrippas liv" *HOST*
Otroligt provocerande!!
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
En typisk människa som hade gått i "obsan" i skolan. Haha
Haha, tänk dig lärarna som han hade i skolan: "Denna ungen kommer att bli ett trash.."
Citera
2024-12-10, 22:17
Medlem
Ville kvinnan som Rasken skickade bilder på sitt kön till, träffas på riktigt och visa sin särade fitta?

Men då fegade Rasken ur o bad kvinnan att dra åt helevete?

Kvinnan blev då sur och skickade bilderna till Chrippa som hämd?
Citera
2024-12-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Lek med tanken om Therese skulle lämna o sen ha barnen varannan vecka, han skulle aldrig klara av det inte ens ekonomiskt nu när han är cancelled.
Han skulle förlora ALLT!

Enda gången Therese kommer lämna är den dagen hon bärs ut på en bår eller i svartsäck..

Om hon skulle få hjälp & mod att lämna skithögen så kommer barnen aldrig mer behöva träffa honom.. De skulle inte vilja se skithögen för den delen heller.

Rask kommer hoppa runt bland massa kvinnor 40-50+ som har katter & hundar & massa trassel med barn.. Riktiga socialfall där relationerna kommer vara 3-6månader innan polisen. Kommer & kastar ut idioten... Han är en looser...

Sjuka jävel som blandar in en 3årig flicka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in