2024-04-01, 08:52
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Haha, bara kolla på hans insta QnA's, konstant skryt om sin groteska kuk och hur han kan hjälpa andra genom att prata om sina egna upplevelser.

Tack men nej tack
Jag använder alla tre som varnande exempel för alla ungdomar jag stöter på i vardagen
Citera
2024-04-01, 19:41
Avstängd
Nollan är snabbt ute med en ny video, sedan Jacke kritiserat hur han målade ut hans mor i gårdagens. Det går inte att hitta på det här längre, Baronen 2019 är tillbaka och ägnar sig åt grova förtal och grovt integritetsintrång återigen. Det är slående likt, hur han sitter och gottar sig i en mammas sociala problem och målar ut henne som skit i en video.

Sedan är det tydligt att han aldrig är borta från sociala medier. För 4 timmar sedan går Jacke ut med en story där han kritiserar Bajsmannen, Bajsmannen är som ett brev på posten ute med en svarsvideo på hela grejen. Han lever för notiserna. Han kopplar aldrig bort, och ser han något han måste värja sig mot släpper han allt och ger sig in i kojan för att göra ifrån sig läten framför kameran. Han har verkligen ingenting annat för sig, det är Instagram och Youtube, Instagram och Youtube, om vartannat till han somnar på natten, och sedan vaknar han och repeterar det.

Han är en väldigt sjuk man.
Citera
2024-04-01, 20:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nollan är snabbt ute med en ny video, sedan Jacke kritiserat hur han målade ut hans mor i gårdagens. Det går inte att hitta på det här längre, Baronen 2019 är tillbaka och ägnar sig åt grova förtal och grovt integritetsintrång återigen. Det är slående likt, hur han sitter och gottar sig i en mammas sociala problem och målar ut henne som skit i en video.

Sedan är det tydligt att han aldrig är borta från sociala medier. För 4 timmar sedan går Jacke ut med en story där han kritiserar Bajsmannen, Bajsmannen är som ett brev på posten ute med en svarsvideo på hela grejen. Han lever för notiserna. Han kopplar aldrig bort, och ser han något han måste värja sig mot släpper han allt och ger sig in i kojan för att göra ifrån sig läten framför kameran. Han har verkligen ingenting annat för sig, det är Instagram och Youtube, Instagram och Youtube, om vartannat till han somnar på natten, och sedan vaknar han och repeterar det.

Inte sett dom två senaste men verkar som han trampat rejält i klaveret nu, en mamma är ett skyddsobjekt, nu har han gjort sig ovän med den sista människan som faktiskt tålde Rask i den där familjen.

Ja visst är det patetiskt hur han håller på, man skulle kunna tro att han är inne på en månads långt tjackrace, manisk är bara förnamnet, detta drev visar verkligen hur sjuk i huvudet han är, hela hans blotta existens kretsar runt youtube. Seriöst skaffa dig ett liv Rask, du kommer åka dit igen sen kommer du sitta där och grina ännu en gång

Återkommer troligen om jag orkar traggla mig igenom dom två senaste, ser ut som det kan vara lite skillnad jämfört med dom 33 andra.
Citera
2024-04-01, 20:10
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Nu har jag inte lyssnat på denna än men på den där han berättade om Mamman. Jag har inte läst Jockes bok eller lyssnat på hans podd så jag visste inget om hans uppväxt. Men detta är ju Jockes sanning. Precis som Linnea har sin egen sanning och Chrippa sin sanning. Alla har dom olika sanningar.
Och det ska man kunna få ha enl Linnea..
Citera
2024-04-01, 20:25
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Inte sett dom två senaste men verkar som han trampat rejält i klaveret nu, en mamma är ett skyddsobjekt, nu har han gjort sig ovän med den sista människan som faktiskt tålde Rask i den där familjen.

Ja visst är det patetiskt hur han håller på, man skulle kunna tro att han är inne på en månads långt tjackrace, manisk är bara förnamnet, detta drev visar verkligen hur sjuk i huvudet han är, hela hans blotta existens kretsar runt youtube. Seriöst skaffa dig ett liv Rask, du kommer åka dit igen sen kommer du sitta där och grina ännu en gång

Återkommer troligen om jag orkar traggla mig igenom dom två senaste, ser ut som det kan vara lite skillnad jämfört med dom 33 andra.
Det känns som om Rasken vill åtalas igen.
Kolla hur skithögen värjer sig i kommentarsfältet under videon.
Ett efterfrågat segment från sina följare...ellerhur..

Rasken är otroligt störd.

Jag såg i hans Q/A att någon frågade om Jocke uttalat sig om hans analyser, Rask svarade ja.

Om nu Carl Fredrik Alexander Rask lyssnar på sina följare, så borde han veta att den där missbruksbloggen önskades, men den skulle aldrig komma tillbaka, sen var den tillochmed raderad, för att plötsligt återuppstå och lades upp på den stora satsningen på våjd, där det utlovades personliga videovlogguppdateringar, samt en dagsfärsk missbruksblogg 2.0...men det blev inte så stor utdelning av det mycket ansträngande arbetet, så nu har han gått tillbaks till att youtuba..

Ständiga sjukdomar, nu ögoninflammation, självklart petas det i ansiktet...🤜🤛
Citera
2024-04-01, 21:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det känns som om Rasken vill åtalas igen.
Kolla hur skithögen värjer sig i kommentarsfältet under videon.
Ett efterfrågat segment från sina följare...ellerhur..

Rasken är otroligt störd.

Jag såg i hans Q/A att någon frågade om Jocke uttalat sig om hans analyser, Rask svarade ja.

Om nu Carl Fredrik Alexander Rask lyssnar på sina följare, så borde han veta att den där missbruksbloggen önskades, men den skulle aldrig komma tillbaka, sen var den tillochmed raderad, för att plötsligt återuppstå och lades upp på den stora satsningen på våjd, där det utlovades personliga videovlogguppdateringar, samt en dagsfärsk missbruksblogg 2.0...men det blev inte så stor utdelning av det mycket ansträngande arbetet, så nu har han gått tillbaks till att youtuba..

Ständiga sjukdomar, nu ögoninflammation, självklart petas det i ansiktet...🤜🤛
Mycket skitsnack från grismunnen, förstår inte varför bröderna blir arga? Snackar ju bara om eran gemensamma mamma och vad ni varit med om genom uppväxten

Det är för mycket begärt att Rask skulle ta ansvar för sina videos, han analyserar ju bara... Den enda person som kommer att ställas till svars för detta är du Rask. Ska du gömma dig under sängen då som du gjorde förra gången du blev åtalad? Förstår du inte hur utnyttjad du blir? Tio år av simpande och Jockeboy vill fortfarande inte ha något med dig att göra, ni har en chattgrupp, ni snackar varje dag.. Du måste söka dig till vården så att du kan få medicin mot din psykos.

Blir detta det som får bägaren att rinna över? Jockeboy bryr sig inte för att Rask håller upp narrativet om Jockeboys svåra barndom. Chrippa & Jacke tror jag är av en annan åsikt.
Citera
2024-04-01, 21:32
Medlem
Uslingen försvarar sig i kommentersfältet, mycket människor som ville säga sitt om senaste videon. Jag gör ju bara det NI vill ha menar analytikern. Detta är givetvis skitsnack, något han alltid använder för att snärja sig. Det är alltid någon annans fel.

Grisen vet inte ens vad en analys är, det han gör är inte att analysera, han kommenterar bara på videos och gapar och gormar vad han tycker. Enbart floskler kommer kommer från grismunnen.

Hela grisens kanal är ett lågvattensmärke av klyschor och självklarheter maskerat som profetia för hans WT halvhjärnor till följare som tycker han är så saklig, mogen och lugn. Dem betalar extra för att se grisen sitta och vlogga i kojan eller bilen och snacka strunt.

Höll på att sätta i halsen när jag läste en kommentar som tyckte att det var viktigt att se jockebois soc-papper från uslingens vinkel då han är så duktig på att analysera och ändra på sakers vinklar så det får en ny mening och därmed komma fram till nya sanningar.

Det ända han sitter och gör är att hålla med allt Jockeboi säger och klappa sig själv på axlarna.
Citera
2024-04-01, 22:19
Medlem
abvs avatar
Förresten, kan någon hjälpa mig att förstå hur 300 kakor hos kronofogden inte ingår i "det mest akuta"?
Citera
2024-04-01, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Förresten, kan någon hjälpa mig att förstå hur 300 kakor hos kronofogden inte ingår i "det mest akuta"?

Therese skulder är givetvis into prio för uslingen, det är nog långt ner på hans lista att betala av dem, och han kommer orma sig så länge det bara går för att slippa innan hon ställer ett ultimatum.

Många i kommenterarna på nya videon säger åt grisen att det räcker nu och att han mjölkar.

Så länge ni vill ha dem, så gör jag dem, om ni vill kommer jag analysera varenda sak som kommer ur Chrippas mun sa analytikern på riktigt i nya videon.

Så länge han ser några kommenterar om att just den personen vill ha det i all evighet kommer det att flyta på och då kan han peka på det och säga, "Men ni ville ju! Skyll inte på mig!".

Kommer ni ihåg historien om hunden? Grisen gormade alltid ut att om ens en person kan redovisa att de betalade över 500 spänn då ska de bevisa det. Synd bara att hans följare är så korkade att de inte kunde posta en print på flashback eller liknande hade velat se äcklet ställd mot en vägg.
Citera
2024-04-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Therese skulder är givetvis into prio för uslingen, det är nog långt ner på hans lista att betala av dem, och han kommer orma sig så länge det bara går för att slippa innan hon ställer ett ultimatum.

Många i kommenterarna på nya videon säger åt grisen att det räcker nu och att han mjölkar.

Så länge ni vill ha dem, så gör jag dem, om ni vill kommer jag analysera varenda sak som kommer ur Chrippas mun sa analytikern på riktigt i nya videon.

Så länge han ser några kommenterar om att just den personen vill ha det i all evighet kommer det att flyta på och då kan han peka på det och säga, "Men ni ville ju! Skyll inte på mig!".

Kommer ni ihåg historien om hunden? Grisen gormade alltid ut att om ens en person kan redovisa att de betalade över 500 spänn då ska de bevisa det. Synd bara att hans följare är så korkade att de inte kunde posta en print på flashback eller liknande hade velat se äcklet ställd mot en vägg.

Ett argument som håller bra i rätten. ”Herr domare, jag mördade honom för att någon främling på internet sa att jag skulle göra det. Inte mitt feeel!”
Citera
2024-04-02, 11:33
Medlem
Såg något klipp från Baronen på instagram (Q&A) att hans kanal drar in 75tusen per månad men i januari drog den bara in 10tusen. Hur mycket sanning som ligger i det vet jag inte
Citera
2024-04-02, 12:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Såg något klipp från Baronen på instagram (Q&A) att hans kanal drar in 75tusen per månad men i januari drog den bara in 10tusen. Hur mycket sanning som ligger i det vet jag inte

Var ser du det?

Det går inte att hitta på det här längre. Det var precis sånt här beteende som fick honom att bli föraktad av en stor skara människor, där han skrävlar om hur mycket han tjänar på tal om ingenting.

Det gjorde han ofta 2018-19, och följden blev att folk började kolla upp hans ekonomi. Både företaget och hans förvärvsinkomst. Idioten berättade att han drog in ca 100 000 i månaden under den perioden, gick man sedan in och kollade både firmans omsättning såväl som nollans förvärvsinkomst så gick ekvationen aldrig ihop.

Att han inte lärt sig än är helt otroligt. Han kommer att bli synad i sömmarna och få äta upp sitt skrävlande när faktan finns på bordet.

"Kanalen genererar 75 000 i månaden", sedan brukar han hänvisa till sina beräknade intäkter. Där tar Youtube typ en tredjedel själva, och sedan är det som sagt bara beräknade intäkter, det behöver inte klaffa med vad som betalas ut. Det är aldrig en utbetalning på ett konto som visas upp, det är alltid dessa appar och staplar som idioten är besatt utav. Nu säger jag inte att man bör visa upp utbetalningar heller, MAN BORDE INTE HÅLLA PÅ OCH SKRÄVLA OM SÅNA SAKER ÖVERHUVUDTAGET, DET ÄR PATETISKT, BARONEN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in