Citat:
Ursprungligen postat av
abv
Jag har gjort en design med mitt förslag
https://ibb.co/HGrCqMY
edit: om plats finns kan man kanske klämma in swishnumret i slutet också
Så jävla klockrent.
Tänk er att den självgode Carl-Fredrik suttit där och formulerat den där texten om sig själv, och även läst igenom det och tyckt att det här är lämpligt att publicera.
"Carl Fredrik Alexander Rask brinner tack vare sin barndom för maskrosbarn och missbruksfrågor"
Först och främst, ska man ha koll på barndomen? För det andra, tack vare låter som att barndomen, som vi vet kantades av missbruk, var positiv.
"Han har även medverkat i SVT-programmet "Helt Ärligt" tillsammans med sin far där de öga mot öga diskuterar Rask's uppväxt och hans fars missbruk"
Vem har lärt den kriminella skithögen att man använder " 's" i det svenska språket? Den amerikaniserade skitpersonen borde verkligen överväga att läsa upp sina gymnasiebetyg, i vart fall svenskakurserna, och endast för att slippa att framstå som en idiot. För på dessa kurser hade han fått formulera egna texter, som hans lärare sedan totalt hade sågat och berättat på alla sätt han skriver fel. Men jag tror det är en av anledningarna till att han inte fullföljt gymnasiet. Han kan ju verkligen inte ta kritik för fem öre, och hela utbildningskedjan bygger på att man gör ett arbete som man sedan kritiseras för. Det där hade nog inte Rask kunnat ta:
"Fan, kärringen hade en så tråkig ton när hon berättade att min text var dålig och innehöll massa felaktiga uttryck och stavfel. Jag har faktiskt fått jättemycket beröm för mitt vokabulär av hundratals följare på Youtube. Det är fler än som sagt att jag skriver dåligt. Det är bara läraren som vrider och vänder det till att jag inte skriver bra och vill få det att lukta illa och framställa mig i dåliga dager, och hon hävdar sin egen åsikt som fakta!",
Sedan hade det väl blivit en följetong på tuben där han i flera videor drar upp grejer ur lärarens privatliv och anonyma mail från tidigare elever som haft henne innan. Det är så Bajsmannen svarar när han känner sig förnärmad, och all kritik betraktar han som personliga påhopp.
Tänk er att han ens kommer på tanken att skriva en sån där text om sig själv, där han höjer sig själv till skyarna och verkligen tycker att han är så viktig för att han varit med i riktiga TV-program. Det är inte helt otänkbart att han skulle kunna göra någon liknande tatuering. Vi pratar trots allt om en man som skrivit sitt efternamn i pannan.