2024-05-19, 13:59
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Kom ihåg att du nu argumenterar med raskens målgrupp 😄

Ja, det tag lite tid. Trodde först inte dom var kapabla att skaffa ett konto på FB.

Men mamma kanske har hjälpt?
Citera
2024-05-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hahaha du är lite komisk . Rätt udda att autister kan vara det.

Har inte ens autism! Återgå till vad tråden handlar om!!!
Citera
2024-05-19, 14:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Har inte ens autism! Återgå till vad tråden handlar om!!!

Du Lill-fisen.
Återkom med dessa hundratusen tals offer han lagt sin hand över och healat.

Vidare så vill jag även du bevisat hur du vet att han förbättras som människa dag för dag.
Citera
2024-05-19, 14:35
Medlem
Citat:
Du Lill-fisen.
Återkom med dessa hundratusen tals offer han lagt sin hand över och healat.

Vidare så vill jag även du bevisat hur du vet att han förbättras som människa dag för dag.

Lill-fisen???? Jag är faktiskt över 20!

Han har inte räddat personer (såvitt jag vet!!!!)

Ska jag bevisa något som är MIN åsikt?!
Bevis bevis bevis. Kanske du som har autism? Du påminner mig om pappegoja så som du upprepar dig! Gå läs hans kommentarer eller knop igen!
Citera
2024-05-19, 14:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Lill-fisen???? Jag är faktiskt över 20!

Han har inte räddat personer (såvitt jag vet!!!!)

Ska jag bevisa något som är MIN åsikt?!
Bevis bevis bevis. Kanske du som har autism? Du påminner mig om pappegoja så som du upprepar dig! Gå läs hans kommentarer eller knop igen!
Men sluta simpa så mycket då?? Du är ju värre än Volbeat_Laxen
Citera
2024-05-19, 15:32
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Hahaha du är lite komisk . Rätt udda att autister kan vara det.

Det är ett tråkigt troll, bara att ignorera idioten.
Citera
2024-05-19, 19:41
Medlem
Någon youtuber kallad Motvikt skulle tydligen intervjua uslingen, men på något sätt har han övertygat honom att han har "många bollar i luften" och lever ett väldigt innehållsrikt liv.. så dem kunde inte få till det...

Antar att uslingen är rädd att han ska få uthärda kritik och mothugg där han inte kan tänka ut ett svar i förtid och då kommer hans pajasar till följare inse vem han egentligen är.
Citera
2024-05-20, 11:04
Medlem
knark-kungens avatar
Tunt med videos på sistone, har sektledaren aka gamnacken slutat läcka classified information?

Det var kul så länge det varade Rask, vad ska du göra nu? En vlogg? Lol

Minns ni vloggåret? Haha, så kass människa
Citera
2024-05-20, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tunt med videos på sistone, har sektledaren aka gamnacken slutat läcka classified information?

Han kan ju skaka liv i sin poddkääst som han gjorde tillsammans med fru gubbansikte?
Citera
2024-05-20, 11:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hahahahahaha, när han sitter och smaskar, luftar och funderar i typ två minuter för att recensera saker han inte har en aning om.

Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
"Det är såhär livet ska levas" - i en skokartong, arbetslös, med tre barn, svartmögel i badrummet och lakan i taket.

Jävlar, vilket liv!

Citat:
Något av det pinsammaste jag sett . Herregud

Det är precis som det alltid varit. Han tar nya grepp och sett nån video där någon provar ostar och ba "Shit! Det där kan jag också göra!" men nej, det kan du inte för du har inget genuint intresse.

Jag med flera har sagt det så många gånger, han vill bara göra YT för att slippa jobba och tro att man kan bli känd bara genom att gapa, skrika och visa upp sig. Jag skulle säga att de som lyckas och lyckas vara kvar som relevanta YT'ers är de som hade en plan, en hobby eller ett brinnande intresse för något från början. YT var sekundärt och man startade det för att visa sin hobby eller vad man nu pysslar med.

Ett bevis på det är ju Rasks otaliga försök inom olika nischer. Snus, hårdrock, skvallerbytta, podcast... Allt går åt pipan...
Citera
2024-05-20, 11:50
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Det roliga är att han fått ett brev med kallelse till förhör Minns när det var förtal på gång, radiotystnat i... Vad var det? Nästan en månad? Sen kom videon där han satt med mössan i hand med förtalsänmälningarna
Citera
2024-05-20, 12:08
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Någon youtuber kallad Motvikt skulle tydligen intervjua uslingen, men på något sätt har han övertygat honom att han har "många bollar i luften" och lever ett väldigt innehållsrikt liv.. så dem kunde inte få till det...

Antar att uslingen är rädd att han ska få uthärda kritik och mothugg där han inte kan tänka ut ett svar i förtid och då kommer hans pajasar till följare inse vem han egentligen är.

Jag hade en konversation med Motvikt-killen under hans live-sändning om att han till varje pris skulle undvika en intervju. Motvikt-killen hade dock en annan åsikt och hävdade att Sne-skägg Af Ordförråd visst skulle medverka. Jag hoppas att detta får Motvikt att vakna och inse att han har ignorerat Herr Äggskaft, och att han nu använder sin kanal för att ifrågasätta honom och de tusentals lögner han har spridit genom åren, bara för att varna andra. Kom igen nu Motvikt, nu har du chansen att avslöja Svinpälsen och krossa Anjos falska påståenden om Herr Analysrövhatt. Informera den okunniga massan om att: Rövhattens analys egentligen inte ens vet vad en analys är.

Till sist: Den okrönte kungen av projektion: Carl Fredrik Alexander Rask
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in