2024-02-29, 18:10
Medlem
Liam M säger i början av videon att han har haft kontakt med Chrippas barn's mamma som bett henom att inte nämna dottern vid namn.
Liam M respekterar självklart det som vilken vettig människa hade gjort.

Klipp till att Rask reagerar (och närmast snor i mina ögon) på hela Liam M's video och nämner SÅKLART dottern vid namn flera gånger.
Citera
2024-02-29, 18:38
Alexander rask , dina lärjungar har skrivit , vem är Judas?
Citera
2024-02-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Snart dyker bröllopsbilden upp i vanlig ordning
Du känner igen mönstret.

Stackars kvinna som inte ens har en bröllopsresa att skryta med. Om hon bara visste vilket skitliv hon lever.

Öppen insta och häng med tjejerna ger dock hopp om framtiden. Förut höll hon sig väl mest hemmavid. Att hon utsätts för andra infallsvinklar än narcissistens är förstås positivt, det är bara då det kan ske en förändring till det bättre.

Kämpa Therese! Jag tror på dig

Snart kommer det kärleksförklaringar från Therese insta för att visa oss att vi inte har rätt. Som senare tas bort huxflux

Har paret hunnit hämta ut en ny bil? Undrar vad det blev för fräsig kärra denna gången, Rask kan inte leva utan bil utan måste kunna köra iväg till macken och fem varv runt Trosa när ungarna blir jobbiga.
Senast redigerad av AndersJohanssen 2024-02-29 kl. 23:39.
Citera
2024-03-01, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Du känner igen mönstret.

Stackars kvinna som inte ens har en bröllopsresa att skryta med. Om hon bara visste vilket skitliv hon lever.

Öppen insta och häng med tjejerna ger dock hopp om framtiden. Förut höll hon sig väl mest hemmavid. Att hon utsätts för andra infallsvinklar än narcissistens är förstås positivt, det är bara då det kan ske en förändring till det bättre.

Kämpa Therese! Jag tror på dig

Snart kommer det kärleksförklaringar från Therese insta för att visa oss att vi inte har rätt. Som senare tas bort huxflux

Har paret hunnit hämta ut en ny bil? Undrar vad det blev för fräsig kärra denna gången, Rask kan inte leva utan bil utan måste kunna köra iväg till macken och fem varv runt Trosa när ungarna blir jobbiga.

Är rätt tid att lämna, nu när parasiten betalat av hennes skulder till fogden, skulder som Baronen garanterat varit med och bidragit till. Ypperligt tillfälle att börja om på grön kvist, och inte behöver hon känna någon skam för det. Tittar man på deras gemensamma inkomster sedan de bott tillsammans så har hon alltid dragit det största lasset, och ibland tjänat så mycket som 5 gånger mer pengar än hennes äkta hälft dragit in på ett år. Så de där 300 nånting som Skithögen betalat av hennes skulder med är en piss i havet. Det enda hon är för Baronen är en garanti för att han ska ha ett tak över huvudet, så han kan fortsätta leka hemma i leopardkojan i sin ensamhet på dagarna.

När det kommer till Baronens s.k analyser, så säger jag utan att veta vad idioten säger i den senaste, för en timme i sträck med Rask är outhärdligt, att det inte handlar om analyser enligt ordets rätta bemärkelse. Det är tvärtom bara den sedvanliga parasitismen. Där Rask tar något någon annan gjort och sedan pausar och ger ifrån sig läten stup i kvarten och sätter sin egen signatur bredvid. Det handlar bara om att någon gör videor för egen maskin, och Rask åker snålskjuts på dennes arbete, utan att egentligen tillföra någonting. Visningarna kommer eftersom det finns en jävla massa idioter som finner ett stort intresse i Chrille och hans flickvän för tillfället, och de följer precis allt som händer samt ser på allt som släpps om hela cirkusen. Baronen ser bara till att utnyttja algoritmen till max. Går han utanför ämnet så blir visningarna kassa, vilket bevisar vilken irrelevant och tråkig kreatör han är för egen maskin.

Allt den här charlatanen kan är att sno, kopiera och åka snålskjuts på andra människors hårda slit. Det är trots allt en man som levt på sin fru i flera år, och som ser ärvda pengar från döda släktingar som nyckeln till sin egen ekonomi.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-03-01 kl. 00:23.
Citera
2024-03-01, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Är rätt tid att lämna, nu när parasiten betalat av hennes skulder till fogden, skulder som Baronen garanterat varit med och bidragit till. Ypperligt tillfälle att börja om på grön kvist, och inte behöver hon känna någon skam för det. Tittar man på deras gemensamma inkomster sedan de bott tillsammans så har hon alltid dragit det största lasset, och ibland tjänat så mycket som 5 gånger mer pengar än hennes äkta hälft dragit in på ett år. Så de där 300 nånting som Skithögen betalat av hennes skulder med är en piss i havet. Det enda hon är för Baronen är en garanti för att han ska ha ett tak över huvudet, så han kan fortsätta leka hemma i leopardkojan i sin ensamhet på dagarna.

När det kommer till Baronens s.k analyser, så säger jag utan att veta vad idioten säger i den senaste, för en timme i sträck med Rask är outhärdligt, att det inte handlar om analyser enligt ordets rätta bemärkelse. Det är tvärtom bara den sedvanliga parasitismen. Där Rask tar något någon annan gjort och sedan pausar och ger ifrån sig läten stup i kvarten och sätter sin egen signatur bredvid. Det handlar bara om att någon gör videor för egen maskin, och Rask åker snålskjuts på dennes arbete, utan att egentligen tillföra någonting. Visningarna kommer eftersom det finns en jävla massa idioter som finner ett stort intresse i Chrille och hans flickvän för tillfället, och de följer precis allt som händer samt ser på allt som släpps om hela cirkusen. Baronen ser bara till att utnyttja algoritmen till max. Går han utanför ämnet så blir visningarna kassa, vilket bevisar vilken irrelevant och tråkig kreatör han är för egen maskin.

Allt den här charlatanen kan är att sno, kopiera och åka snålskjuts på andra människors hårda slit. Det är trots allt en man som levt på sin fru i flera år, och som ser ärvda pengar från döda släktingar som nyckeln till sin egen ekonomi.
Ett riktigt guldläge, jag undrar om hon tänkt på detta och förstår det själv.
Jag blev faktiskt överraskad när Rask betalade av skulderna med arvet, iom det så förlorade han den lilla makt han hade. Vad ska Therese med honom nu till? Han är fortfarande bara en belastning för hela familjen det borde hon förstått vid det här laget, till syvende och sist var skulden mest hans ändå.

Dags att dra på sig sina big girl pants och ta kommandot, ska familjen bo kvar i den mycket trångbodda lägenheten om 5 år samtidigt som Rask fortfarande sitter och leker vid datorn på dagarna? Måste vara trångt redan nu när det är en tonåring i huset som ska träna hoppsparkar i vardagsrummet medans Stockholmsnatt rullar på tvn.

Undrar om han utövat våld på någon fler klasskamrat ännu, han kommer nog bli en väldigt stökig tonåring framförallt när drogerna sedan introduceras i hans liv.
Citera
2024-03-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Ett riktigt guldläge, jag undrar om hon tänkt på detta och förstår det själv.
Jag blev faktiskt överraskad när Rask betalade av skulderna med arvet, iom det så förlorade han den lilla makt han hade. Vad ska Therese med honom nu till? Han är fortfarande bara en belastning för hela familjen det borde hon förstått vid det här laget, till syvende och sist var skulden mest hans ändå.

Dags att dra på sig sina big girl pants och ta kommandot, ska familjen bo kvar i den mycket trångbodda lägenheten om 5 år samtidigt som Rask fortfarande sitter och leker vid datorn på dagarna? Måste vara trångt redan nu när det är en tonåring i huset som ska träna hoppsparkar i vardagsrummet medans Stockholmsnatt rullar på tvn.

Undrar om han utövat våld på någon fler klasskamrat ännu, han kommer nog bli en väldigt stökig tonåring framförallt när drogerna sedan introduceras i hans liv.

Det hade sett så dåligt ut för Carl-Fredriks image om han inte betalade. Han hade ju fått kommentarer om det både här och av Chrippa. Genom att betala så slapp han få en hatstorm på internet. Han är ju en person som går runt och tänker på potentiella hatkommentarer redan innan han fått dem, och kan börja försvara sig mot kritik han ännu inte fått. Han var helt enkelt tvungen att betala av det, för han hade fått så mycket kritik om han avstod, och kritik är det värsta han vet.

Ja, nu när Edward är stor så kan han börja avlasta henne på ett annat sätt. Han kommer väl närsom överta rollen som mannen i huset, jag menar, han är förmodligen redan idag mer kapabel att försvara sin mor än vad skelettet med lakan i taket är. Så snart kan hon skicka ut skinnhögen med huvudet före och låta grabben göra småsysslor åt henne som att hämta lillasyster på dagis när hon inte har tid. Han kan vara barnvakt etc.

Tror också att han kan bli en riktigt urspårad tonåring vad det lider. Generna talar inte till hans fördel, en narcissistisk psykopat till pappa, förhoppningsvis har han inte ärvt störningarna själv. På det har han ADHD, och han har våldskapacitet. När han börjar på högstadiet är det som upplagt för katastrof. Det är en tid när andra grabbar hela tiden ska testa en och där hormonerna börjar sprudla i kroppen. Det kan gå för sig att nita andra grabbar på skolgården när man är 12, när man börjar närma sig 14-15 så är det inte lekstuga längre. Det räcker bara med att en annan förälder anmäler grabben till polisen för misshandel, och sedan kopplas socialen in. Fortsätter man med beteendet sedan soc blivit inkopplade är placeringar på behandlingshem inte långt borta, och det är inte lätt att tygla sig när man är ett dampbarn. Föräldrarna måste försöka arbeta bort det där beteendet väldigt snart, men med tanke på vilken galenpanna till far som grabben fått så lär det inte hända.
Citera
2024-03-01, 02:47
Medlem
Krakatoas avatar
"Jag analyserar"

Nej,

"Jag gottar mig att någon jag tycker illa om råkar i klistret".

I början av hans videos så var det en hel del "Tar han hand om xx om han har en spruta i stjärten? Tar han hand xx om han gör si och så, nej! Det är en dålig pappa!"

Och DETTA är enbart för att Chrippa har påpekat att Rask var och är en usel farsa.
Men nu får Rasken vatten på sin kvarn och de första videorna i det här jävla TÖNTDRAMAT över F-kändisar som tror att de är något, så var det typ 20 min "analys" varpå han pausade hela tiden och upprepade "ÄR DET HÄR EN BRA FARSA..... SOM TAR SPRUTOR I STJÄRTEN..... STOPPAR DICOPULVER I NÄSAN..."

Nej, han är bara så jääävla skadeglad att det går liiite sämre för någon annan som kritiserat honom.

BTW, Rask, den där sängen till dotra i din koja? Mjaaaa. Snart dags för eget rum åt henne?

NEJ VÄNTA, det går ju inte för du jobbar ju inte, förlåt!
Citera
2024-03-01, 11:42
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
"Jag analyserar"

Nej,

I början av hans videos så var det en hel del "Tar han hand om xx om han har en spruta i stjärten? Tar han hand xx om han gör si och så, nej! Det är en dålig pappa!"

Och DETTA är enbart för att Chrippa har påpekat att Rask var och är en usel farsa.
Men nu får Rasken vatten på sin kvarn och de första videorna i det här jävla TÖNTDRAMAT över F-kändisar som tror att de är något, så var det typ 20 min "analys" varpå han pausade hela tiden och upprepade "ÄR DET HÄR EN BRA FARSA..... SOM TAR SPRUTOR I STJÄRTEN..... STOPPAR DICOPULVER I NÄSAN..."

Nej, han är bara så jääävla skadeglad att det går liiite sämre för någon annan som kritiserat honom.

BTW, Rask, den där sängen till dotra i din koja? Mjaaaa. Snart dags för eget rum åt henne?

https://insta-stories-viewer.com/realrask/
Idag har familjen rask varit och matat fåglar.
Pappa rask kan inte skilja honor från hanar och uttrycker sig sexistiskt vidrogt, otroligt missanpassad skithög.
Sen avslutas "motstod" på pizzerian. En margeritha med extra tomasås under osten, som sig bör🤌
Citera
2024-03-01, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
"Jag analyserar"

Nej,

Väl talat. Han är en mobbare som gillar när offret ligger ned. Ett drev av vädligt stora proportioner, och Baronen går i täten.

Baronen påstår ofta i dagsläget att det han gör inte är förtal, för han pratar bara om saker som redan är "out there". Att något har ett allmänintresse menar han betyder att det är fritt fram att förtala personen ytterligare. Något som tåls att tänka på, bara för att personen redan blivit förtalad innan betyder inte det att man får fortsätta. Den s.k Näthatsgranskaren Tomas Åberg har med framgång drivit ett flertal processer mot personer som sprider samma anklagelser mot honom, uppgifter som har varit "out there" i flera år. Kända profiler som Joakim Lamotte och Lennart Matikainen har blivit dömda för att framställa Tomas Åberg som brottslig och klandervärd.

Nu senast, chefsredaktören för Samnytt, Mats Dagerlind, blev dömd för att publicera samma uppgifter i sin tidning. Fängelse blev domen:

https://www.youtube.com/watch?v=8DGfArHg65o

Det finns ingenting i straffbestämmelsen om förtal som säger att man får sprida uppgifter om att någon är brottslig eller klandervärd om det har ett allmänintresse. Det står att man kan få sprida det om man antingen är skyldig att göra det, eller om det var försvarligt att göra det om man visar att uppgiften var sann eller att man hade skälig grund för den.

När Baronen sprider uppgifter om att Chrille trycker testosteron i skinkan och drar kokain på krogen så sprider han återkommande samma uppgifter om Chrilles brottslighet och klandervärda leverne, och det spelar ingen roll att det inte var han som spred uppgiften från början, det är fortfarande ett förtal. Är man oroad för hans barn så tar man det via socialtjänsten, är man bekymrad över att han begår brott ringer man till polisen. Man bedriver inte en folkdomstol på sociala medier. Det kommer aldrig att betraktas som försvarligt.

Så om Chrille ser det här. Jag råder dig att dra Skithögen inför rätta för hans upprepade förtalande av dig i sina videor. Med tanke på den omfattande spridningen så skulle jag bli förvånad om en åklagare inte väljer att ta i det. Du kan få höga skadestånd utbetalade, och med tanke på alla pengar, lägenheter och fritidshus som Baronen fått så finns det inga hinder mot att få dem utbetalade också. Det är ett ypperligt tillfälle att få lite skulder du har reglerade, utan att det innebär något vidare arbete från din sida.
Citera
2024-03-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så om Chrille ser det här. Jag råder dig att dra Skithögen inför rätta för hans upprepade förtalande av dig i sina videor. Med tanke på den omfattande spridningen så skulle jag bli förvånad om en åklagare inte väljer att ta i det. Du kan få höga skadestånd utbetalade, och med tanke på alla pengar, lägenheter och fritidshus som Baronen fått så finns det inga hinder mot att få dem utbetalade också. Det är ett ypperligt tillfälle att få lite skulder du har reglerade, utan att det innebär något vidare arbete från din sida.
Jag ber dig Chrille, det hade varit guld värt för oss på flashback om du anmäler Baronen och låter honom svettas lite.
Citera
2024-03-01, 16:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://insta-stories-viewer.com/realrask/
Idag har familjen rask varit och matat fåglar.
Pappa rask kan inte skilja honor från hanar och uttrycker sig sexistiskt vidrogt, otroligt missanpassad skithög.
Sen avslutas "motstod" på pizzerian. En margeritha med extra tomasås under osten, som sig bör🤌
Pizza är gott ibland men långt ifrån en näringsrik och hälsosam kost. Varför ger man inte ungarna bättre mat än korv & mjöl?
Tror ni äggskallen får igen på skatten eller blir han sköntaxerad även detta år?
Citera
2024-03-01, 16:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
Jag ber dig Chrille, det hade varit guld värt för oss på flashback om du anmäler Baronen och låter honom svettas lite.
Problemet är att komma fram till Chrippa han får så mycket dms, jag har prövat tro mig.

Kanske bättre lycka på mailen?

m1n1_cs@hotmail.com. ungdomlig mail...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in