2024-04-28, 18:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hela familjen har verkligen lämnat honom vind för våg, jag är tämligen säker på att han är en oerhört jobbig människa att ha att göra med, tänk 5 årstrotsen, lyssnar inte på någon samtidigt som han tror han vet allt.

Rask säger själv att han är en människa som mäste lära sig själv den hårda vägen, problemet är att äggskallen aldrig lär sig något då hans handlingar aldrig har gett honom några riktiga konsekvenser.

Han pratar ofta hur mycket han jobbat med "inre & yttre faktorer" och att han har "kommit så långt i sin personliga utveckling och sin spiritualitet", är det någon som ser det? För jag ser bara samma gamla skithög som svinar runt som han alltid gjort.

Jag kollade nyss på klockan och då var den 13:13, samtidigt fick jag en tanke om att ett ägg ramlar till marken och krossas, det måste betyda att slutet är nära för Skäggbaronen.

Glöm inte ”shadow work”

Sen detta med klockslaget..
Han är så jävla falsk och ogenuin att han sätter garanterat larmet på klockan för han ska kunna skryta om det.

Sen är det så här, att är han så jävla spirituell , så har jag att tro det spirituella skiter högaktningsfullt i vad klockan är.

Det är bara ett jävla tönteri!

” å klockan är 14:14! Den spirituella världen snackar med mig genom en klocka”

Äckliga jävla löskokta tönt!

Han skrev i tråden i början att han inte har några vänner så därför finns det ingen som kan hänga ut han. Eller han hade 3 vänner.

Nä , är man ett jävla ufo som han uppenbarligen utger sig för. Så vill folk inte ha med en att göra.
Så att han säger det är hans val att inte ha fler vänner, är bara en efterhandskonstruktion för att det inte finns någon som vill vara vän med han.
Citera
2024-04-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hela familjen har verkligen lämnat honom vind för våg, jag är tämligen säker på att han är en oerhört jobbig människa att ha att göra med, tänk 5 årstrotsen, lyssnar inte på någon samtidigt som han tror han vet allt.

Rask säger själv att han är en människa som mäste lära sig själv den hårda vägen, problemet är att äggskallen aldrig lär sig något då hans handlingar aldrig har gett honom några riktiga konsekvenser.

Han pratar ofta hur mycket han jobbat med "inre & yttre faktorer" och att han har "kommit så långt i sin personliga utveckling och sin spiritualitet", är det någon som ser det? För jag ser bara samma gamla skithög som svinar runt som han alltid gjort.

Jag kollade nyss på klockan och då var den 13:13, samtidigt fick jag en tanke om att ett ägg ramlar till marken och krossas, det måste betyda att slutet är nära för Skäggbaronen.

Så är det. Det som kommer upp i minnet är någon gammal video där slashasen ligger i sängen i bar överkropp och ringer upp farfar och försöker uppmana honom att ta avstånd från sin son. Farfar säger något i stil med "Du måste tänka på ditt eget, Alexander, och komma in på arbetsmarknaden i någon form". Carl-Fredrik ville inte hänga sig upp sig på det ämnet. Det gick in i det ena och ut från det andra örat. Åren gick, och Carl-Fredrik stannade hemma. Det farfar tyckte var inte viktigt. Det viktigaste var att bli en kändis, och eftersom han suger på allt var det enda sättet att bli det genom att exponera sig själv på Youtube.

Farfar hade garanterat kunnat stå för hela Baronens uppehälle, så han slapp gå på CSN om han satsade på att bli, t.ex, läkare. Så bortskämd var Baronen. Men istället stod han för hela uppehället medan Baronen byggde upp en kändispersona på internet, något som garanterat endast kommer vara en röd flagg hos en arbetsgivare med tanke på vad det gjort för hans anseende. Det enda som finns för Rask är att vara en offentlig person, och det spelar ingen roll vem som ifrågasätter honom. Alla som inte tycker han ska bli det, de har fel.

Konsekvenserna kommer, och de kommer vara överväldigande när de väl dyker upp, eftersom han aldrig behövt rusta sig för dem innan.

Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Nu har Magmysmicke tröttnat på Rask.

https://youtu.be/j-YcvbyhyrM?si=jypBaVfMoBNRa9QU

Här berättar Micke vad han fått genomgå pga Rask och hans följare.
Om jag minns rätt så har Rask förvarnat om att han ska göra ny video om Magmysmicke? Det kan vara orsaken till att det har runnit över för Micke.

I grund och botten en träffsäker analys av Baronens beteende från Mickes håll. Carl-Fredrik är en kriminell dåre, som endast ger sig på psykiskt sjuka och handikappade människor som inte kan försvara sig, samt personer på botten förstås. När en person som inte är handikappad är slagen till backen och har massa skrubbsår överallt, då är Carl-Fredrik framme, och sparkar på personen medan den ligger mest av alla, och strör salt i deras sår. Det visar sig i hela det här Chrippa-drevet. När Chrippa pikade honom vågade han aldrig säga något, för då uppfattade han honom som överlägsen. Så fort han uppfattade att alla hatade honom, då började han pumpa ut videor, mest av alla som snackar om det.

Noterade dock tre felaktigheter i Mickes analys.

Han sa att Rask har:

1. En fin fru

2. En villa

3. Vänner

1. Visst, Rask har en fru, men hennes ungdomliga skönhet hon en gång hade är nu ett minne blott, och till och med Micke själv har en bättre fysik än henne.

2. Rask har ingen villa, han bor i en hyresrätt, och det är inte han som ordnat kontraktet. Han bor hemma hos sin fru, som också är som hans mamma. Skulle frugan tröttna har Rask ingen bostad överhuvudtaget. Micke har ändå en bostadsrätt i en Stockholmsförort, som är värd några miljoner. Han har mycket bättre förutsättningar än Rask på boendefronten.

3. Rask har inga vänner. Han har en samling falska människor runt sig, som spelar att de är hans vän så att han kan springa deras ärenden åt honom. I verkligheten är det hans fiender, som ser till att Rasken begår brottslighet åt dem och som riskerar den största smällen för det. Att Rasken riskerar fängelsestraff är ingenting som de har några problem med, annars hade de bett honom att sluta. Det är inga vänner, riktiga vänner sätter inte varandra i skiten.
Citera
2024-04-28, 18:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Glöm inte ”shadow work”

Sen detta med klockslaget..
Han är så jävla falsk och ogenuin att han sätter garanterat larmet på klockan för han ska kunna skryta om det.

Sen är det så här, att är han så jävla spirituell , så har jag att tro det spirituella skiter högaktningsfullt i vad klockan är.

Det är bara ett jävla tönteri!

” å klockan är 14:14! Den spirituella världen snackar med mig genom en klocka”

Äckliga jävla löskokta tönt!

Han skrev i tråden i början att han inte har några vänner så därför finns det ingen som kan hänga ut han. Eller han hade 3 vänner.

Nä , är man ett jävla ufo som han uppenbarligen utger sig för. Så vill folk inte ha med en att göra.
Så att han säger det är hans val att inte ha fler vänner, är bara en efterhandskonstruktion för att det inte finns någon som vill vara vän med han.

Haha ja det är tönteri
Om det nu finns en spirituell värld så finns det INGEN klocka där. Det finns bara i denna världen.
Men det är sådant vissa tror på.
Citera
2024-04-28, 18:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Haha ja det är tönteri
Om det nu finns en spirituell värld så finns det INGEN klocka där. Det finns bara i denna världen.

Jag läser detta kl 18:29!
Fatta hur spirituell jag är !!!
Citera
2024-04-28, 18:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Fnask ska fixa ett cv…

https://youtu.be/jVZK0D1bArM?si=r3cvInKaOKvVx0cR
Citera
2024-04-28, 18:38
Medlem
GreenBatterys avatar
Ett foto på cv:t är väl kanske inte det bästa.”

Nej, inte när man ser ut som ens fyllekompisar gått lös med spritpennor i ansiktet på dig.
I den riktiga världen är det självklart med en bild i ett cv. Än en gång visar Äggskallen hur totalt insnöad i kojan han är.

Samhall nästa (om de tar emot honom, absolut inte säkert!).
Citera
2024-04-28, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Haha ja det är tönteri

Man lägger märke till det man letar efter. Det är lite så det funkar. Baronen har gjort det till en grej att han ser jämna klockslag, och då känns det som att han ser det ofta när det väl händer. De allra flesta gångerna han kollar är den förstås inte ett jämnt klockslag, men detta är ingenting han lägger märke till, för man kollar den ju hela tiden utan någon tanke bakom. Sedan, med tanke på att han sitter och scrollar på luren i stort sett hela sin vakna tid är hur mycket klockan är konstant framför hans ansikte.
Citera
2024-04-28, 18:46
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Man lägger märke till det man letar efter. Det är lite så det funkar. Baronen har gjort det till en grej att han ser jämna klockslag, och då känns det som att han ser det ofta när det väl händer. De allra flesta gångerna han kollar är den förstås inte ett jämnt klockslag, men detta är ingenting han lägger märke till, för man kollar den ju hela tiden utan någon tanke bakom. Sedan, med tanke på att han sitter och scrollar på luren i stort sett hela sin vakna tid är hur mycket klockan är konstant framför hans ansikte.
Han ställer klockan …
Citera
2024-04-28, 18:55
Medlem
Citat:
Han ställer klockan …

Kanske, men spontant så tror jag att han kollar klockan i stort sett hela sin vakna tid, och nu när han gjort det till en grej att han ser jämna klockslag, då blir han lite uppe i varv när han ser att klockan är 18:16 eller 20:19, och sitter och sneglar lite extra mot klockan när han ser att det är nära. Det är inte svårare än så.

EDIT

Nu fortsätter uthängningarna, Jackes svärmor är nästa person som blir uthängd i drevet. Förtalsoffren blir fler och fler, Baronens fall kommer bli desto hårdare.
Citera
2024-04-28, 19:07
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Kanske, men spontant så tror jag att han kollar klockan i stort sett hela sin vakna tid, och nu när han gjort det till en grej att han ser jämna klockslag, då blir han lite uppe i varv när han ser att klockan är 18:16 eller 20:19, och sitter och sneglar lite extra mot klockan när han ser att det är nära. Det är inte svårare än så.

EDIT

Nu fortsätter uthängningarna, Jackes svärmor är nästa person som blir uthängd i drevet. Förtalsoffren blir fler och fler, Baronens fall kommer bli desto hårdare.

Ska se den nu.
Men gällande detta förtal, så sätter vi klockan på 19:19 och hoppas det spirituella ger han en smärtsam och plågsam död.

Edit: såg han köra upp en liten ” clone a wily” i näsan.
Det är bra. Hans barn kommer bli väldigt stolta.
Sen nu snackar om krippas lön.

Ja, krippa har ju en lön varje fall. Medan baron sneskägg af Värdelösien inte har ett skit och passar på att nämna att krippa har glasögon utan styrka ….

Brukar inte han själv sitta med såna ?
Senast redigerad av Crabby88 2024-04-28 kl. 19:12.
Citera
2024-04-28, 19:19
Medlem
Citat:
Ska se den nu.
Men gällande detta förtal, så sätter vi klockan på 19:19 och hoppas det spirituella ger han en smärtsam och plågsam död.

Edit: såg han köra upp en liten ” clone a wily” i näsan.
Det är bra. Hans barn kommer bli väldigt stolta.
Sen nu snackar om krippas lön.

Ja, krippa har ju en lön varje fall. Medan baron sneskägg af Värdelösien inte har ett skit och passar på att nämna att krippa har glasögon utan styrka ….

Brukar inte han själv sitta med såna ?

Klockan är 19:19, jag ser det som att universum ger mig bekräftelse på att mina teorier om att Baronen kommer stå som tilltalad i ett nytt förtalsmål kommer visa sig vara sanna, och att Gunilla Lindegren kommer stå med som en av alla målsägande när det händer!
Citera
2024-04-28, 19:25
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Klockan är 19:19, jag ser det som att universum ger mig bekräftelse på att mina teorier om att Baronen kommer stå som tilltalad i ett nytt förtalsmål kommer visa sig vara sanna, och att Gunilla Lindegren kommer stå med som en av alla målsägande när det händer!

19:52 säger det spirituella till mig att fnask är en värdelös varelse som inte fyller någon funktion i universum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in