Citat:
Hela familjen har verkligen lämnat honom vind för våg, jag är tämligen säker på att han är en oerhört jobbig människa att ha att göra med, tänk 5 årstrotsen, lyssnar inte på någon samtidigt som han tror han vet allt.
Rask säger själv att han är en människa som mäste lära sig själv den hårda vägen, problemet är att äggskallen aldrig lär sig något då hans handlingar aldrig har gett honom några riktiga konsekvenser.
Han pratar ofta hur mycket han jobbat med "inre & yttre faktorer" och att han har "kommit så långt i sin personliga utveckling och sin spiritualitet", är det någon som ser det? För jag ser bara samma gamla skithög som svinar runt som han alltid gjort.
Jag kollade nyss på klockan och då var den 13:13, samtidigt fick jag en tanke om att ett ägg ramlar till marken och krossas, det måste betyda att slutet är nära för Skäggbaronen.
Rask säger själv att han är en människa som mäste lära sig själv den hårda vägen, problemet är att äggskallen aldrig lär sig något då hans handlingar aldrig har gett honom några riktiga konsekvenser.
Han pratar ofta hur mycket han jobbat med "inre & yttre faktorer" och att han har "kommit så långt i sin personliga utveckling och sin spiritualitet", är det någon som ser det? För jag ser bara samma gamla skithög som svinar runt som han alltid gjort.
Jag kollade nyss på klockan och då var den 13:13, samtidigt fick jag en tanke om att ett ägg ramlar till marken och krossas, det måste betyda att slutet är nära för Skäggbaronen.
Glöm inte ”shadow work”
Sen detta med klockslaget..
Han är så jävla falsk och ogenuin att han sätter garanterat larmet på klockan för han ska kunna skryta om det.
Sen är det så här, att är han så jävla spirituell , så har jag att tro det spirituella skiter högaktningsfullt i vad klockan är.
Det är bara ett jävla tönteri!
” å klockan är 14:14! Den spirituella världen snackar med mig genom en klocka”
Äckliga jävla löskokta tönt!
Han skrev i tråden i början att han inte har några vänner så därför finns det ingen som kan hänga ut han. Eller han hade 3 vänner.
Nä , är man ett jävla ufo som han uppenbarligen utger sig för. Så vill folk inte ha med en att göra.
Så att han säger det är hans val att inte ha fler vänner, är bara en efterhandskonstruktion för att det inte finns någon som vill vara vän med han.