2023-04-02, 15:51
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Lägg av med sånt här har jag sagt till dig din idiot. Du är fan mer föraktansvärd än Rask din pinsamma skit och det säger en del.
Håller med, det där var långt över gränsen.
Rask må vara sjuk, men pedofil är han inte.
Citera
2023-04-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Man kan vara anonym vilket IVO kommer att förstå när dom fått underlaget.. Det som används i processen är grismunnens egna tidigare videos, bilder, mm allt som hänvisas till hans psyksjuka tendenser.
Då Rask kommer bli klassad som en farlig individ..

Allt från han skryter om sexuella övergrepp på sina kompisar, avrättar sin pappa offentligt, hoppar & stampar på människor som är mer handikappade än han själv, uthängningar av oskyldiga människor han ej känner, när Jesus frälser idioten, när han gapar på barnen, när inte barnen eller Tessan vill vara med i kameran, sen alla dessa psyksjuka förlåt videos.
Sen bombas socialtjänsten med lite av filmerna, då blir kärringarna nervösa samtidigt som IVO hör av sig.
När IVO hör av sig, så går det med blixtenshastighet upp till socialnämnden i Trosa.

Barnen omhändertas, slussas vidare till fosterhem under utredningen, där dom får kärlek & mat & kläder. ❤🙏

Sen är det upp till Grismunnen att visa motsatsen mot alla hans filmer & underlag.. Det är inte "jag" just nu så är jag Rask den gode & omtänksamma 😂😂.

Black Jim dyker upp, kanske det blir lite kändis gangbang med grismunnen, denna gång utan att barnen är hemma..
https://youtu.be/1KkS8jrLVhg

Tessan drar i väg & tröstar sig med arabiska & Somaliska karlar, vilket hon självklart är värld 😍

Men är du anonym visar du inte bara feghet, utan också brist på trovärdighet.

Jag vet om att man kan vara anonym, men som sagt i denna situation blir det svårt att ta dig allvarligt.

Varför vill du annäla anonymt för? Vad är det du är rädd för, genuint nyfiken.
Citera
2023-04-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Håller med, det där var långt över gränsen.
Rask må vara sjuk, men pedofil är han inte.

Det är såna idioter som förstör tråden. Vad fan tänker idiotfan med egentligen?

Tråden har redan tusentals exempel på vad Rask är, måste man hitta på skit är man inget annat än efterbliven. Fyfan vad äcklig människa som ens skriver sådant om hans baen samtidigt som äcklet vill Soc anmäla osv. Samma person vill göra det anonymt 😂😂
Citera
2023-04-02, 15:56
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Men är du anonym visar du inte bara feghet, utan också brist på trovärdighet.

Jag vet om att man kan vara anonym, men som sagt i denna situation blir det svårt att ta dig allvarligt.

Varför vill du annäla anonymt för? Vad är det du är rädd för, genuint nyfiken.

Dirtyone har för längesen bevisat sig vara en uslare, värdelösare och vedervärdigare människa än Kal Fredrik Alexander Rask.

Bra jobbat ändå får man säga, konkurrensen var tung.
Citera
2023-04-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Denna är fin, rask håller på och pajsar sig framför kameran när E försöker äta, T ber då rask att låta E äta i fred vilket på rask svarar frugan ”käften fitta” framför sitt barn!

https://streamable.com/73vkdi

Ännu ett exempel på vilken usling till människa han är, hur mycket mer bevis behövs för att människor ska förstå???
Tar även med denna i min portfölj som redan väller över av galenskap från Grismunnen..
Citera
2023-04-02, 16:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Ja precis, efter han sa upp kontakten med energislukaren så fick han ett nytt jobb och är idag platschef där.

Kul! Verkligen
Citera
2023-04-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Dirtyone har för längesen bevisat sig vara en uslare, värdelösare och vedervärdigare människa än Kal Fredrik Alexander Rask.

Bra jobbat ändå får man säga, konkurrensen var tung.

Bevisen handlar inte om mig, bevisningen handlar om Rask Grismunnen från Trosa.
Att jag som samhällsmedborgare bryr mig om barn & människor som far illa i samhället anser jag som en mycket fin gåva💞

Barn ska inte vara i miljön som hos Rask, det tycker jag vi utan problem kan konstatera!
Pappan i hushållet behöver vård inom LSS samt modern behöver sitta hos psykolog & bearbetas.

Att man har ett hjärta & bryr sig om medmänniskor är en gåva som inte ska motarbetas!

Onda kommentarer som kommer från samhällets avarter som dig, är bara ett bevis på den onska som finns i samhället...

Om nu Rask Grismunnen & Mamma Tessan är lämpliga som föräldrar efter ett omhändertagande av barnen & utredningar .
Utredningar som troligtvis kommer att pågå tills efter sommaren utan kontakt med barnen ❤❤, då får vi respektera det👍
Onskan som grismunnen spridit runt sig i Sverige, börjar sakteliga bli en retur på verkligheten av sitt egna liv😀👍🙏
Citera
2023-04-02, 17:39
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Att jag som samhällsmedborgare bryr mig om barn & människor som far illa i samhället anser jag som en mycket fin gåva💞

Att man har ett hjärta & bryr sig om medmänniskor är en gåva som inte ska motarbetas!

Att sprida falska rykten om pedofili och sexuella övergrepp är bland det lägsta en människa kan sjunka till så grattis - du är ett större as än din kära "grismun"
Citera
2023-04-02, 18:26
Medlem
Har jag missat något?
Hur har rask kunnat fått 138000 följare på youtube?
Har han köpt tillbaka sin gamla kanal?
Citera
2023-04-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Har jag missat något?
Hur har rask kunnat fått 138000 följare på youtube?
Har han köpt tillbaka sin gamla kanal?

Om han har köpt den eller fått tillbaka den är svårt att veta men de är hans gamla kanal.
Citera
2023-04-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Om han har köpt den eller fått tillbaka den är svårt att veta men de är hans gamla kanal.

Vilken jävla pajas han är
Citera
2023-04-02, 20:34
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:

Pedofili vet jag inget om, så det får du berätta för oss om du vet eller har fakta på det!
Annars så är det bara din fantasi som spårar i väg, vilket kan vara mycket farligt👌. Sånt är inte okey, så ta nu & skärp dig!

Mina analyser & diskussioner här på flashback, är bara kopplat till Rasks filmer, bilder samt information från säkra källor..

Ok så dessa insinuationer om sexuella övergrepp mot barnen som du kräkte ut dig då? Säkra källor på det?

Citat:
Snart vrålar idioten att han ska köra kuken i sina barn🤬🤬 Om han inte redan har gjort det😢,

Eller din falska ryktesspridning om sexövergrepp mot T?

Citat:
Tessan står med tårar i ögonen, samtidigt som hon har ont i sitt underliv & anal pga grismunnen lekt med sina nocco burkar & pet flaskor i henne under natten..

Äggskallen ligger & funderar vad han gjorde under natten, gjorde jag sexuella övergrepp på Tessan i natt igen??

Vad är dina säkra källor här? Ditt uttänjda rövhål?

Du är så jävla bortgjord så bara lägg ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in