Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-19, 23:32
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Vad är det ens för utbildning han skall gå? Med tanke på att han inte vill avslöja det så är det förmodligen någon meningslös skit som inte leder till jobb.

Vi vet redan hur det slutar. Han kommer hoppa av utbildningen inom en vecka och sedan skylla på att det var för stressigt.

"Jag insåg fort att jag besitter i varje avseende mer kunskap i ämnet än läraren så jag ah ni fattar det är inte kunskap som fattas utan *raaaap* erfarenhet och här kära vänner kommer ni inte i bilden"
Citera
2025-09-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
"Jag insåg fort att jag besitter i varje avseende mer kunskap i ämnet än läraren så jag ah ni fattar det är inte kunskap som fattas utan *raaaap* erfarenhet och här kära vänner kommer ni inte i bilden"

Det här förtäljer liksom historien och sätter hela narrativet.

Fan vad jag stör mig på när han säger fötäljer.
Citera
2025-09-20, 06:39
Medlem
Snusfris avatar
Han har väl inga pengar? Utbildningen kostade ju. Blir väl ännu en insamling. Och får han inte in tillräckligt så är det tittarnas fel att han inte kan studera. Äh, ni fattar. Som dagdrivaren brukar säga.
Citera
2025-09-20, 08:00
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Han har väl inga pengar? Utbildningen kostade ju. Blir väl ännu en insamling. Och får han inte in tillräckligt så är det tittarnas fel att han inte kan studera. Äh, ni fattar. Som dagdrivaren brukar säga.

Han pratade på sin story häromdagen om att han var sååå taggad på att börja plugga men att han inte hade startat utbildningen än för han behövde ”fixa fram finansiering”. De är helt pank. Jävla skräpfamilj.
Citera
2025-09-20, 09:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Svårt att tigga pengar utan att säga vad det är för utbildning.

Antagligen är det (som vanligt) egoistiskt valt och därför förstår även den porrskadade ÄckelBaronen att ingen kommer skänka pengar om de får reda på att han än en gång ska kasta pengar i sjön.

Tror ni han kollat om man får pengarna tillbaka om man avbryter utbildningen? Jag tror han (som vanligt) kastar sig in i något och har noll koll.
Citera
2025-09-20, 11:05
Medlem
Nazbols avatar
Ny video på hårdrockskanalen! 🎸🎵
Citera
2025-09-20, 13:37
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Svårt att tigga pengar utan att säga vad det är för utbildning.

Med kännedom om intelligensnivån hos Rasks följarskara tror jag inte det blir alls svårt, förutsatt att deras bidrag räcker till.
Citera
2025-09-20, 14:25
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Ny video på hårdrockskanalen! 🎸🎵
Varför gör han så här? Han lär få max 1000 views på denna och det är ett evigt svamlande på urdålig engelska. Han ska fira 20 år med sleaze men kan inte gå på evenemanget pga. psykisk ohälsa (har inga pengar) så han sitter och ordbajsar i bästa BajsBaronstil om allt och inget.

Redan gett upp studerandet och satsar istället fortsatt på kajal, bandana och tonåringskläder?

PINSAMT!
Citera
2025-09-20, 15:52
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Varför gör han så här? Han lär få max 1000 views på denna och det är ett evigt svamlande på urdålig engelska. Han ska fira 20 år med sleaze men kan inte gå på evenemanget pga. psykisk ohälsa (har inga pengar) så han sitter och ordbajsar i bästa BajsBaronstil om allt och inget.

Redan gett upp studerandet och satsar istället fortsatt på kajal, bandana och tonåringskläder?

PINSAMT!

Ny sunsetvideo? Förfests-underhållningen är säkrad.

Får väl höra om en anekdot om när han såg Kiss och blev inbjuden backstage.. dom hade hört om att han kunde growlrappa deras låtar. Om man ändå hade en tillstymmelse av hans swag, hans aura ..

Tänk om Rasks själ har ersatts av en vålnad sprungen ur den dödsbejakande mörkerrock han tydligt som en alternativ tonåring skyltat med att han gillar? Kanske att någonting sluppit igenom från andra sidan från hans väns spökjakt?
För likt dom gör med Voldemort i Harry Potter, så behandlar Jocke Rask genom att kalla honom han som inte (får) nämnas vid namn genom att aldrig nämna hans namn.
Citera
2025-09-20, 16:11
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Varför gör han så här?

PINSAMT!

Men ändå, här kan man trots allt skratta högt och hjärtligt åt honom till skillnad från huvudkanalen där man bara vill slå ihjäl honom en sekund efter att han öpnnar munnen.
Detta är lite mer som gamla, feta Glimrande Sir- Rask; nån slags underhållningsvärde iaf!
Citera
2025-09-20, 16:29
Medlem
0.1s avatar
Med tanke på hur starkt han pushade hårdrockkanalen så är det ganska bra gjort att samla ihop nästan 300 subs hahahaha av 158k tycker inte ens 300 att det här var något bra. Han vill så gärna vara rockstar och vänder sig till en internationell publik där alla inte redan vet vilken sopa han är men det går sådär...
Citera
2025-09-20, 17:09
Medlem
Bidens avatar
Är det meningen att se ut som en pimp, en misslyckad pimp? Han ser ut som hur hårspray luktar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in