Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Vi som har något att göra på dagarna har inte tid att följa 75 olika mongon. Men tack för du håller koll på den där storrunkaren, han blir nog en Elliot Rodgers vilken dag som helst nu, håll ut!
Men du har tid att titta på exakt precis allting som Baronen laddar upp på sociala medier och Youtube? Du har även tid att skriva över artonhundra inlägg i Flashbacktråden om Rask? Hade du lagt lite av den fritiden på annat än att stalka en skallig man från Trosa så hade du haft en bredare allmänbildning om nutidsfenomen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Du verkar ha lite svårt att läsa mellan raderna. Jag förmodar att du befinner dig någonstans inom autismspektrat. Sant att ja inte har bra koll på micke. Den lilla varningsflagg ja uppfattat är att han frågat om någon ville låta honom pilla med en kniv på magen. En utvecklingsstörd fetisch som tyvärr inte går att plocka bort eller förbjuda. Länka gärna fler varningsflagg, om det finns några. Han hade förmodligen sätt en skräckfilm kvällen innan och blev lite fascinerad av blod och anatomi. Det finns många med betydligt mer bisarra fetischer än så som inte heller går att göra något åt, alla har rätt till sin fantasi. Iom att micke är utredd och har stöd från LSS har man, per automatik, gjort riskbedömningar på honom och anpassat stödet utifrån det, vilket sannolikt följs upp årligen då stödet omförhandlas. Absolut skulle stödet kunna bli bättre men, åter igen, det vill inte våra politiker lägga mer pengar på.
Varför fortsätter du att göra bort dig i inlägg efter inlägg? Det är tydligt för alla att du är en snackpåse som inte har den blekaste aning om vad du pratar om men försöker dölja detta med antaganden och byråkratsvenska.
Micke tittar inte på skräckfilm. Micke tittar inte ens på kvällens TV4-film. Micke tittar enbart på trettio-fyrtio år gamla humorfilmer och buskis. Jönssonligan. Göta Kanal. Sällskapsresan. Stefan och Krister. Han tittar på samma filmer om och om och om igen på DVD. Till och med särskilda sekvenser ur filmerna stannar han till på och repeterar om och om igen, tjugo-trettio gånger när han äter sin matlåda. Vi vet det för han har ofta kameran på och kör "live" när han äter. Han skrattar varje gång på samma ställe trots att han repeterat sekvensen tiotals gånger. Micke får alltså inte sina mörka morbida fantasier från film och TV. Hans sexualsadism kommer inifrån och eskalerar över tid. Därför är det så viktigt att Micke inte glöms bort och därför tycker jag att det är bra att Rask fortsätter påminna om Micke med jämna mellanrum.
Om du mot förmodan är intresserad av att bilda dig i ämnet så finns det gott om klipp på Youtube. Jag kan framförallt rekommendera Marcus De Mortes kanal som till stor del består av Mickes sinnessjuka ljudklipp. Du får själv leta upp den. Jag är inte din sekreterare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Om du lyfter blicken lite bör du förstå att Rasken är en betydligt större fara för allmänheten. En alkoholist som uppger att han har våldskapital och har hotat andra youtubers och troll med fysiskt våld upprepade gånger.
Så en person som enligt din utsago "hotat youtubers och troll med fysiskt våld" är "en fara för allmänheten" samtidigt som en utvecklingsstörd sexualsadist med smak för blodiga våldsfantasier inte är det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
En person som är dömd för brott i närtid. Visst, inte lika allvarligt som grov misshandel men ändå ett grovt brott som är direkt riktat mot andra människor.
Rask är dömd för förtal, dvs kärringskvaller. Det är vår vice statsminister Ebba Busch också. Anser du att även hon är "en fara för allmänheten" eller är det återigen dina extrema skygglappar när det gäller Rask som drar ner luvan över ögonen på dig och får dig att gravt felvärdera befintlig information?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Efter domen har han dessutom fortsatt hänga ut mänisskor på internet.
Varför har Rask då inte blivit dömd på nytt? Finns det ens en pågående rättssak mot honom? Eller en polisanmälan? Tror du inte att samma människor som försöker få kronofogden att utmäta dirrektörsvagnen hade kastat sig på telefonen till polisen om det funnits minsta chans att få AMG-baronen bakom lås och bom?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Gällande alarmerande fantasier tycks han ha en fäbless för mord och mördare som han gärna pratar om i sin podcäääst.
Då måste du anse att även Leif GW Persson är "en fara för allmänheten" eftersom han spenderat hela sitt liv på att läsa och skriva om mord och annan allvarlig kriminalitet? För vad kan han ha för intresse av sådana saker om det inte är fel i huvudet på honom, inte sant? Eller är det återigen bara när det gäller Rask som omständigheterna ändras för dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Han har aldrig kunnat försörja sig själv och inte heller sökt hjälp av samhället, utan istället parasiterat på närstående genom hela vuxenlivet.
Försöker du på fullaste allvar få det till något NEGATIVT att Rask inte uppburit socialbidrag utan istället lyckats hanka sig fram genom familjen? Hade du föredragit att varje bit bröd Rask äter kommer från dina skattepengar framför Alfs redan skattade privata resurser?
Det är precis sådana här vansinnigheter som gör hela den här tråden djupt oseriös. Det finns skäl att kritisera Rask men att han inte går på socialen är inte ett argument emot honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Där har du aspekter som utgör ett betydligt större hot mot allmänheten.
Varenda en av dina så kallade aspekter har jag smulat sönder och samman. Det finns absolut ingenting i ditt svamliga trams som indikerar att Rask på något vis skulle utgöra en fara för någon. Å andra sidan finns det en person som Rask återkommande gör filmer om som får utlösning i kalsongerna när han kåtviskar i telefonen om att spräcka skallen på unga kvinnor med bandyklubbor. Den här nolifern har dessutom ingenting att förlora på att en dag göra allvar av sina fantasier. Ingen fru, inga barn, ingen framtid, ingen dirrektörsvagn. Bara en outsläcklig kåthet som brinner i honom natt och dag och har brunnit sedan han i tonåren började runka till fantasier om sin storasyster.
Det är för övrigt därför han kallar sig Micke, för systerns make heter Mikael. Magmuppen heter egentligen Fredrik men vill heta som systerns make eftersom han idoliserar den man som får snuska sig med syster Laila. Även det hade du vetat om du på allvar hade haft ett intresse för diskussionen och inte bara varit en radiostyrd drönare med Rask i hårkorset.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Att du inte kan se det är märkligt.
Jag antar att det beror på att jag besitter förmågan att värdera information utan att ta hänsyn till vem avsändaren är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Jag är fortfarande intresserad av att veta vad du anser att Rasken har för negativa egenskaper. Snälla berätta
Även det har jag skrivit om tidigare i tråden så det finns ingen orsak att upprepa mig bara för att du missat även det. För att ha skrivit hälften av din totala posthistorik i den här tråden är du fruktansvärt oinsatt även när det kommer till Rask. Man skulle kunna tro att du upptäckte hela den här cirkusen för ett par månader sedan och nu bara försöker bli en i coola klubben här i tråden.