2023-04-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
För mig är följande sexuella övergrepp!
Grismunnen har tidigare stoltserat på sin kanal flera gånger med när hans kompis var utslagen. Så plockade han fram en stor dildo & tryckte in den i analen den sista biten sparkades in i analen...
Kanske någon kan plocka fram något i arkivet?

Pedofili vet jag inget om, så det får du berätta för oss om du vet eller har fakta på det!
Annars så är det bara din fantasi som spårar i väg, vilket kan vara mycket farligt👌. Sånt är inte okey, så ta nu & skärp dig!

Mina analyser & diskussioner här på flashback, är bara kopplat till Rasks filmer, bilder samt information från säkra källor..

Du har uppenbarligen medberoende till fattigstugan & Grismunnen från Trosa, vilket oftast slutar med att du faller hårt oxå😢😭...

Livet handlar om att vara en medmänniska som bryr sig om barn & svaga inte som dig komma med skit utan fakta 🥰❤

Vi är många som håller med om att Rask är vidrig.

Ingen säger emot det fattar du väl?

Men du skriver om saker du själv hittat på.

Sätter kuk i analen på barnen.
Saker han gör med T i duschen när han vaknar.

Det han sa i videos vet vi om då det finns klipp på det… Vart är klippen på att han rövknullat sina barn? Eller stt han stolt säger det?

Du förstår själv att det Aldrig har hänt, han älskar sina barn. Men jsg tycker inte han en bra far för det, nej. Men snälla säg inte han är peddo….
Citera
2023-04-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Ok så dessa insinuationer om sexuella övergrepp mot barnen som du kräkte ut dig då? Säkra källor på det?

Finns inget dokumentärlåten om sexuella övergrepp på barnen, men ju mer man analyserar grismunnen så blir man mer nervös om så är fallet😢.Låtar om sex med nallar mm....
Med tanke på hans sjuka beteende, han skulle ju köra kuken I sin döda farmor gapade han om i en video... Så skrev jag även då till videon att han kanske redan ha gapat om det i hemmet , "köra kuken I barnen" inget förvånar mig när det gäller grismunnen....
Därför anser många med mig att barn inte ska vara i en dyssifuktionell miljö som denna...

Eller din falska ryktesspridning om sexövergrepp mot T?
Han har flera gånger skrattat när han berättade om sin polare som var utslagen & han tryckte in en dildo i röven som dom sedan sparkade in i arslet...
För mig är det sexuella övergrepp..
Sånna störningar brukar sällan växa bort utan eskalera, vilket vi har både sett & hört genom hans filmer mm.

Anser att Tessan är medberoende & utsätts för psykisk misshandel & grova sexuella övergrepp, lika så när han efteråt när han varit ett riktigt svin gör sig till ett offer & bölar ut...

Vad är dina säkra källor här? Ditt uttänjda rövhål?

Du är så jävla bortgjord så bara lägg ner.
Handlar om att analysera & förstå helheten i problematiken, kan du se dig själv i spegeln?
Den dagen grismunnen gått för långt med sin familj.. Närstående kring grismunnen kommer dessvärre bli döda inombords, tänk dig då barnen...
Handlar om att ge dom beröda bättre förutsättningar i livet med kärlek & omsorg ❤💞
För grismunnen handlar det om vård & medicinering 🙏🙏
Citera
2023-04-02, 21:55
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Stämmer ej, han skulle hem idag (Söndag)
Det var det som bestämdes redan i blrjan.

Det var så han framställde det på sin egen instastory idag.
Citera
2023-04-02, 22:01
Medlem
knark-kungens avatar
Tackar alla skattebetalare som går till jobbet imorgon så att Raskens ungar också kan få en skolgång, för om Raskens bodde i USA skulle familjen bo i en trailer park.

Barnen behöver skolan som en fristad från pappa Rasks gaslighting.

Therese vad tänker du med? Ta ungarna och stick för fan, han suger långsamt livet ur er alla märker du inte det din jävla dumskalle?!
Citera
2023-04-02, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tackar alla skattebetalare som går till jobbet imorgon så att Raskens ungar också kan få en skolgång, för om Raskens bodde i USA skulle familjen bo i en trailer park.

Barnen behöver skolan som en fristad från pappa Rasks gaslighting.

Therese vad tänker du med? Ta ungarna och stick för fan, han suger långsamt livet ur er alla märker du inte det din jävla dumskalle?!

Du tänker logiskt med hjärna & hjärtat förstår problematiken..

Tessan har nog sin sista chans närmaste 2-3 veckorna innan barnen troligtvis blir omhändertagna av socialtjänsten..
Sen kommer det nog att ta tid för Tessan att se sina barn igen..
Allt hänger på om hon använder hjärnan & tar hjälp av socialtjänsten & flyr från narcissisten som plågar familjen ner till mörkaste helvetet..

Tessan du är värd dina barn & ett liv i glädje❤.
Fly rymm med barnen sök hjälp, du får hjälp att lämna narcissisten var inte orolig...
Samhället förstår din situation, du behöver inte skämmas.. Dom hjälper dig med lägenhet & tryggheten, du får nog utan problem kontaktförbud att grismunnen inte får vara nära dig & barnen💞
Citera
2023-04-02, 23:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Du tänker logiskt med hjärna & hjärtat förstår problematiken..

Tessan har nog sin sista chans närmaste 2-3 veckorna innan barnen troligtvis blir omhändertagna av socialtjänsten..
Sen kommer det nog att ta tid för Tessan att se sina barn igen..
Allt hänger på om hon använder hjärnan & tar hjälp av socialtjänsten & flyr från narcissisten som plågar familjen ner till mörkaste helvetet..

Tessan du är värd dina barn & ett liv i glädje❤.
Fly rymm med barnen sök hjälp, du får hjälp att lämna narcissisten var inte orolig...
Samhället förstår din situation, du behöver inte skämmas.. Dom hjälper dig med lägenhet & tryggheten, du får nog utan problem kontaktförbud att grismunnen inte får vara nära dig & barnen💞
Jag hoppas hon är stark nog att kämpa för en framtid med sina barn och samtidigt bryta all kontakt med narcissisten.

Hon har nämligen sagt att hon kommer ta livet av sig vid ett omhändertagande, nu gäller det bara att berörda myndigheter får henne att förstå att bajshögen inte kan vara med i den framtidsbilden, för hennes men framförallt barnens bästa.

Rask kan bli en person ungarna kan träffa en gång i månaden på en fika (om dom vill) och självklart med både mamman och socialtjänsten närvarande så att dom är med och säger till när han passerar gränsen för vad som är okej att göra och säga eller inte.

Lämna en narcissist är inte lätt och det är någonting Therese måste ha mycket hjälp med hon skulle aldrig klara det själv, det vet vi eftersom hon redan försökt flera gånger, hon är inte stark nog, sista försöket slutade det med ett tredje barn, det är ett utfall vi alla måste försöka undvika.
Citera
2023-04-03, 00:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Seriöst.
Tycker ni överdriver nu.
Visst. Han har sina sidor men så illa är han inte.
Dom har nog pengar så dom klarar sig.
Inte många idag har råd med resor eller att köpa spel för flera tusen.
Tycker ni det skulle vara bättre om hon går till en gangster blatte?
Hon verkar ju gilla sådana.
Neh.. Då är nog Rask bättre.
Han drar ju in ca 8000 på sin podd.
Det är bättre än inget alls. Sedan har väl även hon en inkomst.

Ge er lite nu.

Men det var ruttet av han att själv sticka på semester utan Tessan och barnen
Och lägger han pengar på någon fet tatuering kan jag även det tycka vore fel.
Lägg dom pengarna på barnen ist.
Citera
2023-04-03, 00:41
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Seriöst.
Tycker ni överdriver nu.
Visst. Han har sina sidor men så illa är han inte.
Dom har nog pengar så dom klarar sig.
Inte många idag har råd med resor eller att köpa spel för flera tusen.
Tycker ni det skulle vara bättre om hon går till en gangster blatte?
Hon verkar ju gilla sådana.
Neh.. Då är nog Rask bättre.
Han drar ju in ca 8000 på sin podd.
Det är bättre än inget alls. Sedan har väl även hon en inkomst.

Ge er lite nu.

Men det var ruttet av han att själv sticka på semester utan Tessan och barnen
Och lägger han pengar på någon fet tatuering kan jag även det tycka vore fel.
Lägg dom pengarna på barnen ist.
Vi som följt Rask länge vet, då hans deklarerade inkomst lagts upp i tråden att Carl-Fredrik tjänar 85000 per år oavsett hur det går för hans misslyckade kändisprojekt. Hans podd och kanal genererar max någon tusenlapp om ens det.

Om det var oklart sätter hans farfar in sina privata pengar i företaget så att hans misslyckade barnbarn kan leka kändis på dagarna, snacka om kapitalförstöring.

En lön på 4700:- efter skatt räcker knappt till en månads mat för han och barnen och nästan halva den summan stoppar han upp under läppen.
Citera
2023-04-03, 02:04
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Om det var oklart sätter hans farfar in sina privata pengar i företaget så att hans misslyckade barnbarn kan leka kändis på dagarna, snacka om kapitalförstöring.

Fast det ÄR ju då farfars privata pengar och dom har väl varken du eller jag eller nån annan ett skit med å göra ärligt talat eller va?
Just farfar Alfs pengar och vad dom används till är det väldigt många i tråden som är jävligt bittert avundsjuka på och det klär er fan inte.
Citera
2023-04-03, 02:16
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Fast det ÄR ju då farfars privata pengar och dom har väl varken du eller jag eller nån annan ett skit med å göra ärligt talat eller va?
Just farfar Alfs pengar och vad dom används till är det väldigt många i tråden som är jävligt bittert avundsjuka på och det klär er fan inte.
Själv har jag försörjt mig sedan tonåren så att jag skulle vara avundsjuk på att en luffare får 4000 i månaden av sin farfar är skrattretande.

Däremot tycker jag det är viktigt att trycka fram den här faktan då han just nu är under utredning.

Sen var det inte det som var poängen med mitt inlägg heller utan jag svarade på en person som trodde Rask tjänade 8000:- på sin podd vilket han uppenbarligen inte gör.
Citera
2023-04-03, 02:25
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Själv har jag försörjt mig sedan tonåren så att jag skulle vara avundsjuk på att en luffare får 4000 i månaden av sin farfar är skrattretande.

Däremot tycker jag det är viktigt att trycka fram den här faktan då han just nu är under utredning.

Sen var det inte det som var poängen med mitt inlägg heller utan jag svarade på en person som trodde Rask tjänade 8000:- på sin podd vilket han uppenbarligen inte gör.

Tja, du är ju långt ifrån den enda i tråden som ständigt gnäller som en osmord kärring om vad Alf har mage att göra med SINA pengar.

Tycker det är fint att han finansierar sophögen så soc slipper.
Citera
2023-04-03, 02:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Tja, du är ju långt ifrån den enda i tråden som ständigt gnäller som en osmord kärring om vad Alf har mage att göra med SINA pengar.

Tycker det är fint att han finansierar sophögen så soc slipper.
Måste även erkänna att jag tycker det är förbannat roligt hur en människa kan tjäna så pass lite i ett land som Sverige där alla har tillgång till gratis utbildning.

Soc skulle aldrig ge honom pengar sådär utan motprestation, han kommer inte skriva in sig på arbetsförmedlingen och aktivt söka jobb så den möjligheten går bort, däremot kan man också få ersättning om man har ex en npf diagnos på pappret. Det blir då ganska tydligt varför han jobbade så hårt för att få sin aspiediagnos som vi sen aldrig fick svaret på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in