2023-04-02, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Hoppas verkligen du har gjort det utan att vara anonym. Socialtjänsten m.m är lätt manipulerade när en Youtuber enkelt kan vinna med ”Jag är youtuber och har en del hatare som ringer in anonyma” Det är valid point.

Man kan vara anonym vilket IVO kommer att förstå när dom fått underlaget.. Det som används i processen är grismunnens egna tidigare videos, bilder, mm allt som hänvisas till hans psyksjuka tendenser.
Då Rask kommer bli klassad som en farlig individ..

Allt från han skryter om sexuella övergrepp på sina kompisar, avrättar sin pappa offentligt, hoppar & stampar på människor som är mer handikappade än han själv, uthängningar av oskyldiga människor han ej känner, när Jesus frälser idioten, när han gapar på barnen, när inte barnen eller Tessan vill vara med i kameran, sen alla dessa psyksjuka förlåt videos.
Sen bombas socialtjänsten med lite av filmerna, då blir kärringarna nervösa samtidigt som IVO hör av sig.
När IVO hör av sig, så går det med blixtenshastighet upp till socialnämnden i Trosa.

Barnen omhändertas, slussas vidare till fosterhem under utredningen, där dom får kärlek & mat & kläder. ❤🙏

Sen är det upp till Grismunnen att visa motsatsen mot alla hans filmer & underlag.. Det är inte "jag" just nu så är jag Rask den gode & omtänksamma 😂😂.

Black Jim dyker upp, kanske det blir lite kändis gangbang med grismunnen, denna gång utan att barnen är hemma..
https://youtu.be/1KkS8jrLVhg

Tessan drar i väg & tröstar sig med arabiska & Somaliska karlar, vilket hon självklart är värld 😍
Senast redigerad av Dirtyone 2023-04-02 kl. 14:28.
Citera
2023-04-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vad är det som gör DIG bättre än Rask?

Försöka göra livet surt för människor anonymt bakom datorn genom diverse förtal & barnslig spekulation. Vilken tuffing. Du ÄR verkligen en feg liten jävel, inte ett dugg bättre än den person du väljer att angripa.

Vad vill DU uppnå med att skilja far & barn åt? Vad vill DU uppnå genom att förtala? Vad är din agenda?

Rädda samhället , men framförallt rädda & skydda oskyldiga barn 😭 😍🙏❤

Undrar om han kallar sina barn för framstjärtar oxå😭😭
Fattar du inte att han är inte värld att kallas pappa??
I min & mångas världar så anses han att vara en psykisk sjuk människa..

Hur kan du blunda för allt, tycker du verkligen att barn ska behöva växa upp på detta sättet??
Skäms på dig!!
Senast redigerad av Dirtyone 2023-04-02 kl. 14:30.
Citera
2023-04-02, 14:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone

Hur kan du blunda för allt, tycker du verkligen att barn ska behöva växa upp på detta sättet??
Skäms på dig!!
Ser verkligen fram emot den videon, den dagen socialtjänsten kommer på besök i sällskap av polisen för omhändertagandet, då kommer vi se en påtänd och svettig Bajshög springa runt med livestream i ena handen och batongen i andra medans han gormar NI RÖR INTE MINA FUCKING BARN och JAG ÄR EN KICKASSFARSA JAG HAR JOBBAT MASSOR MED MIG SJÄLV, GÅR TILL TVÅ PSYKOLOGER SAMTIDIGT
Citera
2023-04-02, 14:57
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Man kan vara anonym vilket IVO kommer att förstå när dom fått underlaget.. Det som används i processen är grismunnens egna tidigare videos, bilder, mm allt som hänvisas till hans psyksjuka tendenser.
Då Rask kommer bli klassad som en farlig individ..

Allt från han skryter om sexuella övergrepp på sina kompisar, avrättar sin pappa offentligt, hoppar & stampar på människor som är mer handikappade än han själv, uthängningar av oskyldiga människor han ej känner, när Jesus frälser idioten, när han gapar på barnen, när inte barnen eller Tessan vill vara med i kameran, sen alla dessa psyksjuka förlåt videos.
Sen bombas socialtjänsten med lite av filmerna, då blir kärringarna nervösa samtidigt som IVO hör av sig.
När IVO hör av sig, så går det med blixtenshastighet upp till socialnämnden i Trosa.

Barnen omhändertas, slussas vidare till fosterhem under utredningen, där dom får kärlek & mat & kläder. ❤🙏

Sen är det upp till Grismunnen att visa motsatsen mot alla hans filmer & underlag.. Det är inte "jag" just nu så är jag Rask den gode & omtänksamma 😂😂.

Black Jim dyker upp, kanske det blir lite kändis gangbang med grismunnen, denna gång utan att barnen är hemma..
https://youtu.be/1KkS8jrLVhg

Tessan drar i väg & tröstar sig med arabiska & Somaliska karlar, vilket hon självklart är värld 😍

Black Jim är ju 100 ggr bättre än Rask.
edit:
(snyggare också)
Han jobbar ju iaf.
Verkar vara en fin kille.
Tror inte dom har någon kontakt längre?
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-04-02 kl. 14:59.
Citera
2023-04-02, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
edit:
(snyggare också)
Han jobbar ju iaf.

Black jim är inte en elak & dum människa som grismunnen, han har ett ❤🙂.
Black jim är en en fin kille, han förstod som alla andra att vara nära herr Grismunn alltid Slutar illa....
Citera
2023-04-02, 15:19
Medlem
Citat:

Skäms på dig!!

Denna är fin, rask håller på och pajsar sig framför kameran när E försöker äta, T ber då rask att låta E äta i fred vilket på rask svarar frugan ”käften fitta” framför sitt barn!

https://streamable.com/73vkdi
Citera
2023-04-02, 15:21
Medlem
storpikens avatar
Citat:
edit:
(snyggare också)
Han jobbar ju iaf.
Rask lovade ju å köpa en kamera åt Black Jim för Swish donationer.
Självklart blev det inge av det.
Tror att Black Jim fick nog av Rask då, eftersom folk hade ju Swishat pengar för Jims endamål.
Citera
2023-04-02, 15:21
Medlem
Och rask undrar varför tråden blivit så stor, han kan inte hålla nått han säger

https://streamable.com/7a0fsv
Citera
2023-04-02, 15:25
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Denna är fin, rask håller på och pajsar sig framför kameran när E försöker äta, T ber då rask att låta E äta i fred vilket på rask svarar frugan ”käften fitta” framför sitt barn!

https://streamable.com/73vkdi
Men vad i helvete, vem fan kallar sin käraste för "fitta" bara för hon kritiserar hans ifrågasättande handling.
Kanske var dagen efter Ålandsfärjan🤫
Skämt å sido, han är ju sjuk på riktigt.
Citera
2023-04-02, 15:37
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Rask lovade ju å köpa en kamera åt Black Jim för Swish donationer.
Självklart blev det inge av det.
Tror att Black Jim fick nog av Rask då, eftersom folk hade ju Swishat pengar för Jims endamål.

Mmm.. Hjälp med hyra och tänder mm.
Dom startade väl en gofundme?

Naja.. Gud som haver. Jim klarar sig nog bäst utan Rask.
Citera
2023-04-02, 15:48
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:

Snart vrålar idioten att han ska köra kuken i sina barn🤬🤬 Om han inte redan har gjort det😢,

Lägg av med sånt här har jag sagt till dig din idiot. Du är fan mer föraktansvärd än Rask din pinsamma skit och det säger en del.
Citera
2023-04-02, 15:49
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Mmm.. Hjälp med hyra och tänder mm.
Dom startade väl en gofundme?

Naja.. Gud som haver. Jim klarar sig nog bäst utan Rask.
Ja precis, efter han sa upp kontakten med energislukaren så fick han ett nytt jobb och är idag platschef där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in