Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelhjelm
Hoppas verkligen du har gjort det utan att vara anonym. Socialtjänsten m.m är lätt manipulerade när en Youtuber enkelt kan vinna med ”Jag är youtuber och har en del hatare som ringer in anonyma” Det är valid point.
Man kan vara anonym vilket IVO kommer att förstå när dom fått underlaget.. Det som används i processen är grismunnens egna tidigare videos, bilder, mm allt som hänvisas till hans psyksjuka tendenser.
Då Rask kommer bli klassad som en farlig individ..
Allt från han skryter om sexuella övergrepp på sina kompisar, avrättar sin pappa offentligt, hoppar & stampar på människor som är mer handikappade än han själv, uthängningar av oskyldiga människor han ej känner, när Jesus frälser idioten, när han gapar på barnen, när inte barnen eller Tessan vill vara med i kameran, sen alla dessa psyksjuka förlåt videos.
Sen bombas socialtjänsten med lite av filmerna, då blir kärringarna nervösa samtidigt som IVO hör av sig.
När IVO hör av sig, så går det med blixtenshastighet upp till socialnämnden i Trosa.
Barnen omhändertas, slussas vidare till fosterhem under utredningen, där dom får kärlek & mat & kläder. ❤🙏
Sen är det upp till Grismunnen att visa motsatsen mot alla hans filmer & underlag.. Det är inte "jag" just nu så är jag Rask den gode & omtänksamma 😂😂.
Black Jim dyker upp, kanske det blir lite kändis gangbang med grismunnen, denna gång utan att barnen är hemma..
https://youtu.be/1KkS8jrLVhg
Tessan drar i väg & tröstar sig med arabiska & Somaliska karlar, vilket hon självklart är värld 😍