2022-10-20, 16:52
Medlem
Ni kan väl alla ändå medge att han nu blivit betydligt bättre på att göra videos. Oavsett om den är 5 eller 30 minuter så flyter det på jämfört med innan då han pratade i cirklar och ett 30 minuters klipp kunde vara han säga en o samma sak hela tiden.
Citera
2022-10-20, 17:03
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ni kan väl alla ändå medge att han nu blivit betydligt bättre på att göra videos. Oavsett om den är 5 eller 30 minuter så flyter det på jämfört med innan då han pratade i cirklar och ett 30 minuters klipp kunde vara han säga en o samma sak hela tiden.

Absolut, han videos är som alla dagens Svenska Youtubers i nuläget. Det är inte Rask där han satt och svamla om va fan som helst när han hade sina maniska perioder.
Citera
2022-10-20, 17:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det kan jag ge dig Tanakh, även om jag föredrar gaphalsen Rask kommer jag att se även denna video som den fanboy jag är.

Han är mycket lugnare och strukturerad, påminner lite om Anjo faktiskt.

Jag återkommer med mina synpunkter.
Citera
2022-10-20, 21:03
Medlem
Hur länge ska han pusha podden innan han fattar att den aldrig kommer lyfta?

Hans projekt brukar hålla i 6-12 månader så den sjunger på sista versen..
Citera
2022-10-20, 21:17
Medlem
Finnj-vels avatar
Det var fan den sämsta videon på länge. 2½ minuters intro där han fjantar om sin podd, sedan består hela videon av att Rask läser en mening, tar en paus på 10 sekunder och frågar "Va ÄÄÄre HÄÄÄR?"
Citera
2022-10-20, 21:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Snarkar eller snarkar han inte tror ni?
Hur många stjärtsmulor har han i sängen tror ni?
Med tanke på hur mycket han ligger ner i sängen är det nog mest hudavlagringar och snus.

Jag tror även han lider av liggsår, i dagens video klagade han på dålig hälsa för han är över 30, det har ingenting att göra med att han är en arbetslös dopaminpundare som har gått hemma hela dagarna dom senaste 12 åren.

Jag fattar verkligen inte varför han inte tränar? Han gör ju ändå inget vettigt på dagarna förutom att skämma ut sig själv på nätet. Hans kropp är verkligen skrattretande, har ni sett hans armar? Dom är lika grova som baguetten jag äter till frukost.
Citera
2022-10-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Det var fan den sämsta videon på länge. 2½ minuters intro där han fjantar om sin podd, sedan består hela videon av att Rask läser en mening, tar en paus på 10 sekunder och frågar "Va ÄÄÄre HÄÄÄR?"

Det är galet!
Citera
2022-10-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Vad säger han i videon då? Konstig titel tycker jag: "Dumpen har skördat ännu ett liv?" Orkar inte titta om det inte finns något att analysera.

Till sist: Vad fan menas?

Alltså han stödjer Dumpen "all the way" kan vi väl säga. Själv blir jag förbannad av hans båda filmer, men det blir antagligen inte de flesta andra.

Han tycker dels att det är rätt att pedofiler tar livet av sig, för de har ju begått brott mot barn. Bland hans egna brottsoffer fanns det barn och ungdomar.

Man ska inte fokusera så mycket på förövaren utan på offret. Hur mycket har Rask tänkt på sina offer.

Egentligen så störde jag mig så jävla mycket på filmerna, eftersom det var precis så, Rask tyckte att pedofiler är hemska, och själv funderade jag på "men du då, dina brottsoffer som är barn".

Det var helt enkelt dubbelmoral all the way. Hans egna brott kunde man glömma bort, eftersom pedofiler är så mycket hemskare än han.
Citera
2022-10-20, 23:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Alltså han stödjer Dumpen "all the way" kan vi väl säga. Själv blir jag förbannad av hans båda filmer, men det blir antagligen inte de flesta andra.

Han tycker dels att det är rätt att pedofiler tar livet av sig, för de har ju begått brott mot barn. Bland hans egna brottsoffer fanns det barn och ungdomar.

Man ska inte fokusera så mycket på förövaren utan på offret. Hur mycket har Rask tänkt på sina offer.

Egentligen så störde jag mig så jävla mycket på filmerna, eftersom det var precis så, Rask tyckte att pedofiler är hemska, och själv funderade jag på "men du då, dina brottsoffer som är barn".

Det var helt enkelt dubbelmoral all the way. Hans egna brott kunde man glömma bort, eftersom pedofiler är så mycket hemskare än han.
Dubbelnoggen Rask gör bara såna här videos för att öka sin egna självkänsla, han skiter fullständigt i offren, han vill bara visa att det finns personer som är värre än han själv.

Han kanske inte begripit sig på några barn men har begått andra typer av övergrepp (kuk i munnen och dildo i röven) men det var ju bara ett skämt, vem vill inte ha en discokuk i munnen liksom?
Citera
2022-10-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Dubbelnoggen Rask gör bara såna här videos för att öka sin egna självkänsla, han skiter fullständigt i offren, han vill bara visa att det finns personer som är värre än han själv.

Han kanske inte begripit sig på några barn men har begått andra typer av övergrepp (kuk i munnen och dildo i röven) men det var ju bara ett skämt, vem vill inte ha en discokuk i munnen liksom?

När det gäller det där med dildon och kuken så vet vi inte att det var övergrepp. Finns grupper där sånt kan vara okej.

Men i domen så finns det barn som är med. Issy är ett exempel, men det fanns ju även barn i Trosa familjen. Och misstänker att det inte är så kul att få höra att ens morfar är ens far, och inte heller att ens brorsa brukar jucka den andra brorsan på skolgården. När man också är medveten om att resten av landet/svensktalande delar av världen får höra samma sak, då jävlar har vi ett offer, i det här fallet precis i den åldern som Rask nu tycker så jävla synd om.

I det här fallet kan jag själv tycka att det inte finns så många olika alternativ för Rask. Det ena är att han gör som han tycker pedofilerna ska göra, ta livet av sig (tycker inte han ska göra det), det andra är att sitta ner och hålla käften jävligt noga när det gäller att barn är offer, alternativt sitta och visa lite jävla ödmjukhet.
Citera
2022-10-21, 00:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
När det gäller det där med dildon och kuken så vet vi inte att det var övergrepp. Finns grupper där sånt kan vara okej.

Men i domen så finns det barn som är med. Issy är ett exempel, men det fanns ju även barn i Trosa familjen. Och misstänker att det inte är så kul att få höra att ens morfar är ens far, och inte heller att ens brorsa brukar jucka den andra brorsan på skolgården. När man också är medveten om att resten av landet/svensktalande delar av världen får höra samma sak, då jävlar har vi ett offer, i det här fallet precis i den åldern som Rask nu tycker så jävla synd om.

I det här fallet kan jag själv tycka att det inte finns så många olika alternativ för Rask. Det ena är att han gör som han tycker pedofilerna ska göra, ta livet av sig (tycker inte han ska göra det), det andra är att sitta ner och hålla käften jävligt noga när det gäller att barn är offer, alternativt sitta och visa lite jävla ödmjukhet.
Jag har svårt att tro att en människa som däckat av för mycket substanser skulle vilja uppleva en bukkake i ansiktet och en dildo i röven. (Om det inte är ett skämt som det var för Rask för då är övergrepp ok).

Det här hände visserligen innan lagen om oaktsam våldtäkt trädde i kraft, jag skulle dock utan att veta vilja säga att få människor vill bli utsatta för detta när man sover.

Det resterande i ditt inlägg håller jag 100% med om.
Citera
2022-10-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag har svårt att tro att en människa som däckat av för mycket substanser skulle vilja uppleva en bukkake i ansiktet och en dildo i röven. (Om det inte är ett skämt som det var för Rask för då är övergrepp ok).

Det här hände visserligen innan lagen om oaktsam våldtäkt trädde i kraft, jag skulle dock utan att veta vilja säga att få människor vill bli utsatta för detta när man sover.

Det resterande i ditt inlägg håller jag 100% med om.

Och jag håller med om det du säger också, det är bara det att jag inte riktigt vet om jag tror på Rask när han jiddrar om att det där har hänt. Vilket gör att jag har lite svårt för den, eller vad man ska säga.

Och sedan håller jag det inte alltför otroligt att offren i Rasks historia, utsatt andra för liknande saker vid andra tillfällen. Vissa grabbgäng är väldigt gränslösa. Jag har till och med varit med om att ett killgäng jag varit tvungen att gå i samma klass med lekt "runkbulle".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in