Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Ja Rask har ju näsan så djupt borrad upp i Anjos röv så han har nog bett sin idol om råd. Vägrar se Rasks videos sedan allt det där med att han fann Jesus i köket och fick "kraft", "VAD ÄÄR DET SOM HÄÄÄNDER?! JAG HAR SÖKT TVÅ JOBB!!!"
För min egen hälsa fick jag sluta se skiten.
Men om ni orkar svara. Är det samma som alltid? Luffar runt, peddoröstpoddar, tjackpundar, Alf bidrar, T också arbetslös, bor kvar och har yngsta sovandes i vardagsrummet? Och att absolut inget kul händer för barnen..?
Ja misären är nu värre än någonsin, T är så utbränd efter att ha försökt försörja familjen själv under alla dessa år att hon nu joinat Baronen med att dagdriva.
När ungarna kommer hem från skolan sitter Rask på "kontoret" och antingen filmar sig själv eller läser upp någon författares text. Therese sitter under fläkten, dricker nocco och röker gula blend.
En söndag varje månad när familjen hade kunnat hitta på något roligt tillsammans så väljer Bajspappan att äta Therese adhd medicin för halva månaden och pundstäda i 12 timmar, givetvis dokumenteras allt för att visa hur duktig han är som om det vore någon bedrift att städa med tjack i blodet lol.
Höjdpunkten för föräldrarna är fredagar för då kommer Alf med två kassar mat och Rasks veckopeng på 500:-, den väljer han att köpa snus för och när han får något över klickar han snabbt hem ett nytt klädesplagg, slut med snus i slutet på månaden? Inga problem, vi lägger ut Edwards 4 månader gamla cykel på blocket.
Genom åren har det kommit in ett 10 tal socanmälningar men allt läggs ner, Kickass-farsan vet hur dom ska tas, han drar på sig skjortan, dressmankavajen, dom snygga brillorna sen promenerar han över till sockontoret med ungarna hack i häl med en lunta papper där han bevisar att det är pattknullaren som driver en komplott mot den stackars familjen.