2022-10-21, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Och jag håller med om det du säger också, det är bara det att jag inte riktigt vet om jag tror på Rask när han jiddrar om att det där har hänt. Vilket gör att jag har lite svårt för den, eller vad man ska säga.

Och sedan håller jag det inte alltför otroligt att offren i Rasks historia, utsatt andra för liknande saker vid andra tillfällen. Vissa grabbgäng är väldigt gränslösa. Jag har till och med varit med om att ett killgäng jag varit tvungen att gå i samma klass med lekt "runkbulle".

Precis, det är just sådant beteende som gör att Carl-Fredrik förtjänar att bli bankad sönder och samman, så han lär sig någon gång.

Till sist: Tänk er Carl-Fredrik med avslaget näsben, så blod forsar. Vilken underbar tanke!
Citera
2022-10-21, 15:31
Medlem
Idag är det fredag och då är man på extra bra humör om man som jag jobbat hela veckan och vad passar då inte bättre än en riktig klassiker?

https://www.bitchute.com/video/34zqhLwcTHjO/
Citera
2022-10-21, 20:21
Medlem
I senaste videon, det är två barn på E skola som inte får ha TikTok på mobilen. Det är E och en annan unge i parallellklass. Tror ni det är för att pappa rask vill skydda sitt barn på nätet eller är det så att han inte vill att E ska se pappa ”på jobbet” ligga och åla sig i sängen med sin mammas leggins och dra dåliga skämt. Eller att E skulle råka komma in på en live på rasten och där sitter pappa rask och säger att det är en bra dag och att han precis knullat på T för tredje gången idag. Nej inte är stackars e förbjuden från TikTok pga rask överbeskyddande.
Citera
2022-10-21, 20:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
I senaste videon, det är två barn på E skola som inte får ha TikTok på mobilen. Det är E och en annan unge i parallellklass. Tror ni det är för att pappa rask vill skydda sitt barn på nätet eller är det så att han inte vill att E ska se pappa ”på jobbet” ligga och åla sig i sängen med sin mammas leggins och dra dåliga skämt. Eller att E skulle råka komma in på en live på rasten och där sitter pappa rask och säger att det är en bra dag och att han precis knullat på T för tredje gången idag. Nej inte är stackars e förbjuden från TikTok pga rask överbeskyddande.
Rask är inte överbeskyddande - han försöker skydda sig själv från sonens kritik.

I senaste videon räknar han då upp hur många barn som har TikTok?
Hur vet han vad E:s skol/klasskamrater har på sina mobiler?

Nej, jag tänker inte bidra till hans usla liv genom att titta på videon. Jag hoppas kraschen kommer snart - både den ekonomiska och den psykiska. Han behöver vård.
Citera
2022-10-21, 22:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rask är inte överbeskyddande - han försöker skydda sig själv från sonens kritik.

I senaste videon räknar han då upp hur många barn som har TikTok?
Hur vet han vad E:s skol/klasskamrater har på sina mobiler?

Nej, jag tänker inte bidra till hans usla liv genom att titta på videon. Jag hoppas kraschen kommer snart - både den ekonomiska och den psykiska. Han behöver vård.
Hur ska man vårda honom då?

Enligt Carl-Fredrik själv har han aspberger på sin höjd för det har hans förebild Jockiboy.
Citera
2022-10-21, 22:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur ska man vårda honom då?

Enligt Carl-Fredrik själv har han aspberger på sin höjd för det har hans förebild Jockiboy.
Jag kan se att ha behöver vård, precis som jag kunde göra den bedömning på intagna som jag mötte i min yrkesutövning.
Jag är inte skickad att bedöma vilken vård han behöver -- men vård behöver han om inte annat så för sina barns skull...
Citera
2022-10-21, 23:16
Medlem
Vet inte om jag fått en psykos eller hörselskada men i hans senaste video speciellt första minuten vill jag tycka att det låter som att han spolat så rösten går snabbare.

https://youtu.be/DGXHhm0hKYs

Säg vad ni tycker, jag kanske är dum i huvudet men tycker att det låter väldigt konstigt hela ljudet.
Citera
2022-10-22, 00:00
Medlem
Alltså va fan gör karln på youtube? Sålde inte han sin jävla kanal och skulle lägga ner hela youtubekarriären för sjuttielfte gången?

Narcissit ut i fingerspetsarna. Mår han fortfarande psykiskt dåligt?
Citera
2022-10-22, 00:15
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Alltså va fan gör karln på youtube? Sålde inte han sin jävla kanal och skulle lägga ner hela youtubekarriären för sjuttielfte gången?

Narcissit ut i fingerspetsarna. Mår han fortfarande psykiskt dåligt?
Nej det var bara en ursäkt till att inte behöva jobba. I början av året la han upp en video där han storbölade i bilen och var less på sig själv, han skulle bli en bättre människa, han skulle bli pappan sina barn behövde, han skulle söka ett jobb...

Det blev 1,5 dag sittandes vid datorn hemma där han ringde runt och försökte sälja någon skitprodukt innan han gick in i väggen av den höga arbetsbelastningen.

Nu kan han "nästan" leva på podden, snart släpper det!

Kämpa Carl-Fredrik, nästa år drar du in 100 lax, jag tror på dig!
Citera
2022-10-22, 00:42
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Låter snarare som en dålig ursäkt för att skitfarsan inte ens har råd att köpa mobiler till kidsen, stackars ungar dom måste vara dom enda på skolan som inte har en egen iphone.
Citera
2022-10-22, 00:46
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det kan jag ge dig Tanakh, även om jag föredrar gaphalsen Rask kommer jag att se även denna video som den fanboy jag är.

Han är mycket lugnare och strukturerad, påminner lite om Anjo faktiskt.

Jag återkommer med mina synpunkter.

Ja Rask har ju näsan så djupt borrad upp i Anjos röv så han har nog bett sin idol om råd. Vägrar se Rasks videos sedan allt det där med att han fann Jesus i köket och fick "kraft", "VAD ÄÄR DET SOM HÄÄÄNDER?! JAG HAR SÖKT TVÅ JOBB!!!"
För min egen hälsa fick jag sluta se skiten.

Men om ni orkar svara. Är det samma som alltid? Luffar runt, peddoröstpoddar, tjackpundar, Alf bidrar, T också arbetslös, bor kvar och har yngsta sovandes i vardagsrummet? Och att absolut inget kul händer för barnen..?
Citera
2022-10-22, 01:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja Rask har ju näsan så djupt borrad upp i Anjos röv så han har nog bett sin idol om råd. Vägrar se Rasks videos sedan allt det där med att han fann Jesus i köket och fick "kraft", "VAD ÄÄR DET SOM HÄÄÄNDER?! JAG HAR SÖKT TVÅ JOBB!!!"
För min egen hälsa fick jag sluta se skiten.

Men om ni orkar svara. Är det samma som alltid? Luffar runt, peddoröstpoddar, tjackpundar, Alf bidrar, T också arbetslös, bor kvar och har yngsta sovandes i vardagsrummet? Och att absolut inget kul händer för barnen..?
Ja misären är nu värre än någonsin, T är så utbränd efter att ha försökt försörja familjen själv under alla dessa år att hon nu joinat Baronen med att dagdriva.

När ungarna kommer hem från skolan sitter Rask på "kontoret" och antingen filmar sig själv eller läser upp någon författares text. Therese sitter under fläkten, dricker nocco och röker gula blend.

En söndag varje månad när familjen hade kunnat hitta på något roligt tillsammans så väljer Bajspappan att äta Therese adhd medicin för halva månaden och pundstäda i 12 timmar, givetvis dokumenteras allt för att visa hur duktig han är som om det vore någon bedrift att städa med tjack i blodet lol.

Höjdpunkten för föräldrarna är fredagar för då kommer Alf med två kassar mat och Rasks veckopeng på 500:-, den väljer han att köpa snus för och när han får något över klickar han snabbt hem ett nytt klädesplagg, slut med snus i slutet på månaden? Inga problem, vi lägger ut Edwards 4 månader gamla cykel på blocket.

Genom åren har det kommit in ett 10 tal socanmälningar men allt läggs ner, Kickass-farsan vet hur dom ska tas, han drar på sig skjortan, dressmankavajen, dom snygga brillorna sen promenerar han över till sockontoret med ungarna hack i häl med en lunta papper där han bevisar att det är pattknullaren som driver en komplott mot den stackars familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in