2022-09-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Hur VEET du det, har du några BEVIS?

Hade du skrivit likadant om någon hävda att det 100% var stöld?
Citera
2022-09-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den stora frågan om boendet... hur var det med svartmöglet? Det var lort.
Feastarna kom med fuktmätare som gav utslag vid/under diskmaskinen. Har raskarna åtgärdat det?
Det är mycket snack men ingenting händer.

Hans påståenden om alla anmälningar till socialen, jag har svårt att tro att socialtjänsten inte har återkommande besök hos familjen, särskilt med tanke på familjens utsatta hotfulla situation, där "karln från LSS i Kungsängen" ska komma och knu**a rasken och T...och döda dem allihop eller vad som hävdades...

Det tar inte slut, Alex kommer inte "mogna".
Han har gjort sitt för mänskligheten, reproducerat sig..

W hade fått ett husdjur, en vandrande pinne...
Lever den?

Problem med sköldkörteln, men ingen medicinering eller kontroller..
Han är så full av skit.
Caalfredrikalexanderrask tillhör samma kändisklass som @nna Took och ensammammaMYtomanen
Kan det vara så att golvet i köket ska rivas upp och renoveras? Då måste familjen flytta, kommer inte gå att bo där då, då kan hyresvärden höja hyran och bli av med problemet en gång för alla, så skulle iaf jag göra om man sitter där med svarte petter.

Det här är Alexander i sin absoluta peak som människa och jag tror han vet om det, därför han drömmer sig tillbaka till sitt liv som tonåring när han hade lika mycket smink på sig som en clown.

En vandrande pinne, vilken omtänksam "familjemedlem", vad glada barnen vart, blev lovade en stor hund av kickass-farsan och fick en pinne i en skokartong, det var väl det enda husdjuret Rasken hade råd med, kan inte kosta mer än 5 kronor i inköp och en halv äppelskrutt i månaden som mat.

Hur gick det med rättegången? Skulle bara ta några veckor den här gången, då får han dra på sig offerkoftan igen, all eyes on me.
Citera
2022-09-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Rask har sagt att han skulle rösta blått, så han är nog nöjd

Bajskungen röstar SD, det har han väldigt tydligt signalerat under det senaste året.

Han tycker Sverige är ett dåligt samhälle, där kriminaliteten är skyhög, och likt det får han är så upprepar han att det är Morgan Johanssons fel, vilket han har hört andra säga att det är.

Bajshögen tror att det finns ett "högerblock". Som kommer regera utan några krusiduller kommande 4 år. Eftersom idioten inte är så hemma i samhällskunskap och hur det parlamentariska styrelseskicket fungerar, så förstår han inte att det även ska förhandlas mellan dessa partier innan man har en regering. Det kan bli oerhört underhållande för det fall man inte kommer överens.

Minns i fjol när Stefan Löfvén avsattes, bara för att få komma tillbaka några dagar senare. Rask tyckte det var orättvist att KD, SD, M och L inte fick regera efter det, trots att inget nyval skett och trots att det parlamentariska läget var exakt samma som innan. Man hade alltså inte över 50 % stöd i kammaren, då C vägrade stötta en regering som stöddes av SD. Det här menade Skithögen var ett bevis för att Sverige inte är en demokrati.

Nu ser man hur L vägrar att släppa in SD i en regering, uppenbarligen tar man likt 2018 avstånd från SD:s värderingar alltjämt. Det finns alltså uppenbara anledningar att befara att det finns en lång rad frågor de båda partierna inte är överens om. Så vad det lider kanske L går över till S och släpper igenom deras regering istället, om man får behålla friskolorna eller liknande. Då kommer vi sannerligen få en favorit i repris om hur SvErIgE iNtE äR eN dEmOkRaTi!!!!!

Oavsett vad, så hänger inte kriminaliteten på att Morgan Johansson är justitieminister. Det kommer fortsätta skjutas, fortsätta sprängas, fortsätta våldtas, fortsätta knivas, även med en M-ledd regering. Jag spår att det är då vi ser hur Bajshögen totalt radikaliseras. Kanske börjar han bära hakkorsbeprydda tröjor i videor, men samtidigt fortsätta hålla benhårt i att han vägrar säga vad han röstar på för att det bara blir tråkig stämning när folk ska börja diskutera politik?
Citera
2022-09-12, 16:55
Medlem
Miys avatar
Citat:
Caalfredrikalexanderrask tillhör samma kändisklass som @nna Took och ensammammaMYtomanen

Jag tycker han mer påminner om Fredrik Mikael Holmberg, en 51 årig knivgalning/youtuber från Salem.

Det enda som skiljer dem åt är att den ene är fixerad vid magar och den andre av att slappa sig genom livet, annars är de exakt lika blåsta.
Citera
2022-09-12, 17:39
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Hade du skrivit likadant om någon hävda att det 100% var stöld?

Det behöver jag inte för det gjorde ju idioten Krecik om du tar och är lite uppmärksam.

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

En vandrande pinne, vilken omtänksam "familjemedlem", vad glada barnen vart, blev lovade en stor hund av kickass-farsan och fick en pinne i en skokartong

Fyy fan. Han borde piskas vid en påle på torget.

Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag tycker han mer påminner om Fredrik Mikael Holmberg, en 51 årig knivgalning/youtuber från Salem.

Det enda som skiljer dem åt är att den ene är fixerad vid magar och den andre av att slappa sig genom livet, annars är de exakt lika blåsta.

Haha ja, dom är faktiskt mkt lika i beteendemönster, begåvningsutmaning och annat.
Citera
2022-09-12, 17:55
Medlem
Miys avatar
Citat:
Haha ja, dom är faktiskt mkt lika i beteendemönster, begåvningsutmaning och annat.

På jobbet har vi en teori om att anledningen till att han verkar njuta av att hänga ut lågbegåvade (som tex. Mikael) egentligen bottnar i ren och skär avundsjuka.

De lever livet, på skattebetalarnas bekostnad.
Uppbackade/Ompysslade av LSS lagen.

Baronens absoluta drömlösning på livspusslet.
Citera
2022-09-12, 18:11
Medlem
Citat:
Det behöver jag inte för det gjorde ju idioten Krecik om du tar och är lite uppmärksam.

INTE ALLS!!!! Jag skrev det INTE var stöld och det är tramsiga hittepå!! Så det då!
Citera
2022-09-12, 18:46
Medlem
Citat:
Han har säkert använt den där pinnen som förhandlingsmedel flera gånger redan, -Edward gå och städa förrådet!

-Nej jag vill inte

-Du har faktiskt fått ett husdjur av mig, har du redan glömt det? Visa lite tacksamhet mot din far nu, hur många av dina kompisar tror du blivit bortskämda med en vandrande pinne egentligen?
Citera
2022-09-12, 20:36
Bannlyst
Har tjockisen gått ut med att han röstat SD än? Hans följare verkar inte reagerat på hans SD t-shirt.
Skulle inte förvåna mig om han fick en donerad, och inte fattar vad det är.
Skulle man stoppa sosseriet som hans tshirt säger så skulle han redan stått och sorterat myrornakläder tillsammans med mongoloids för att förtjäna sina bidrag.
Citera
2022-09-12, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Har tjockisen gått ut med att han röstat SD än? Hans följare verkar inte reagerat på hans SD t-shirt.
Skulle inte förvåna mig om han fick en donerad, och inte fattar vad det är.
Skulle man stoppa sosseriet som hans tshirt säger så skulle han redan stått och sorterat myrornakläder tillsammans med mongoloids för att förtjäna sina bidrag.
Jo, men sosseriet t-shirten är en present från en tittare. Han har fler t-tröjor som han fått av sina "fans"
Citera
2022-09-12, 20:57
Bannlyst
Citat:
Jo, men sosseriet t-shirten är en present från en tittare. Han har fler t-tröjor som han fått av sina "fans"

Det var det jag skrev och trodde. Vilken idiot han är.
Citera
2022-09-12, 21:01
Bannlyst
Citat:

Önskar att hans "beundrare" kunde donera saker till barnen istället.
Känns lite som nån gjort så med blöjorna,oavsett, så lär väl sakerna säljas till förmån för mysiga rökelser och oljor.
Bajsbaronens mys är viktigare än saker till barnen, som leksaker och egna rum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in