Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
När rask skriver ”båda får jag arvode för” och lägger till denna emoji 😇. Då vet vi att det är en skit summa, nu erkänner han dock i sin text att det är skit betalt. Och spännande projekt med podden har han sagt i månader nu, det är ännu ett projekt som kommer gå upp i rök. Ska bli kul att ta ut deklaration för 2022 då han nästan uteslutande har haft podden som en inkomstkälla. Ska vi se om det är sådan succé.
Edit: 2021 så omsatte företaget rask får lön ifrån 143k, sen kan man dra av skatt arbetsgivaravgifter inköp etc, så rask lön kan inte varit fet. Hur kan inte T sätta gränser. Min sambo hade kasta ut mig om jag inte hade bidragit.
Men sedan måste du komma ihåg att han köper saker med företaget som han sedan säljer privat, han fuskar på alla sätt som är möjligt att göra.
Bara tänk alla de där oskattade swishintäkterna, det är så mycket mygel runt den herren; inte ens podcasten är genuin.
Han klarar nog fuska ihop 8-10k efter skatt i månaden.
Och det gör han eftersom han har extremt höga tankar om sig själv och skulle absolut aldrig kunna tänka sig en normal tillvaro med jobb. För han är det att sänka sig ned till andras nivå.
Och det kan han inte, då vill han istället vara Sveriges största och mest osköna clown.
Inte konstigt att han mår dåligt.
Och hur gick det med diagnoserna, blev det ett svar som var jobbigt för han att höra?