2022-08-02, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Vad innebär "rackabajsare" i Rasks värld? Är det sprit som avses? Sitter spaghettikroppen och dricker sprit framför Gilmore girls medan kidsen är i skolan?

Ganska festligt att denna plats garanterat uppnåtts endast pga att hans belackare härifrån inte kan hålla sig från att lyssna.

För att han skulle ha nåt annat lyssnarklientel än er, bortsett från de 5-10 stadiga mongofansen från hans gamla YTkanal, kan jag verkligen inte tänka mig.

Men vad vet jag.
SSRI-stinna Svensson-zombies i löpspåret lyssnar ju på precis vad skit som helst när det gäller poddar så....Allt för att slippa tänka, ta reda på och uppleva nåt själva.

Han är väl troligen inte så mkt sämre än allt annat true crime-mög som pumpas ut i poddväg i parti och minut.
Det är den här korven som avses, fint ska det vara när Rasken sätter guldkant på tillvaron, priset spelar ingen roll, det är ju ändå farfar som betalar.

https://percys.se/products/rackebajsare
Citera
2022-08-02, 06:23
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ja han ligger på plats 20 inom "verkliga brott" på poddtoppen.se.

Det är nog lite närmare verkligheten.

Svårt att säga, bror. Men Rask är en unik & kreativ innovatör. Det får man ge honom. Han ger iaf inte upp, en riktig kämpe. Nya projekt hela tiden. Han lever sin dröm. That's for sure.
Citera
2022-08-02, 08:18
Medlem
jomennogardetsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Det är den här korven som avses, fint ska det vara när Rasken sätter guldkant på tillvaron, priset spelar ingen roll, det är ju ändå farfar som betalar.

https://percys.se/products/rackebajsare

Han verkar besatt av bajs, rumphål etc. Han tillochmed köper en ölkorv bara för att den heter bajs.
Citera
2022-08-02, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Han verkar besatt av bajs, rumphål etc. Han tillochmed köper en ölkorv bara för att den heter bajs.
Man kan tro vid en första anblick att CFAR fastnat i kiss & bajsåldern.

Personligen tror jag han använder dessa uttryck för att skapa reaktioner.

Att han har någon sjuklig fetisch gällande fekalier håller jag med om, det har vi alla fått höra genom åren, han har både stekt och smörjt in ansiktet med bajs.
Citera
2022-08-02, 11:31
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Svårt att säga, bror. Men Rask är en unik & kreativ innovatör. Det får man ge honom. Han ger iaf inte upp, en riktig kämpe. Nya projekt hela tiden. Han lever sin dröm. That's for sure.

Nu vet ju alla normalbegåvade att du bara tramsar men vad fan svamlar du om ärligt talat?
Rask ger ALLTID upp direkt utan undantag, därav nya projekt hela tiden. Han är själva antitesen till kämpe.

Lever sin dröm? Snarare mardröm, därav svart bälte i ångest, missbruk av medicin med mera. Idiot.
Citera
2022-08-02, 14:22
Medlem
Asså han ska få skadestånd för nån skitunge hotat honom. TjackBaronen är patetisk, ska detta bli hans nya inkomst? Få skadestånd av minderåriga, kan han inte bara skita i vad folk skriver på nätet. Finner det bara sjukt att man ska anmäla folk för att dem skrivit tomma hot på nätet. Men han ser väll det som en vinst att få ut pengar. Han har anmält ungen igen.
Citera
2022-08-02, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Man kan tro vid en första anblick att CFAR fastnat i kiss & bajsåldern.

Personligen tror jag han använder dessa uttryck för att skapa reaktioner.

Att han har någon sjuklig fetisch gällande fekalier håller jag med om, det har vi alla fått höra genom åren, han har både stekt och smörjt in ansiktet med bajs.

Sen vet vi inte hur mycket som är sant. Förmodligen påhitt så att folk ska prata om honom.
Citera
2022-08-02, 17:47
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Asså han ska få skadestånd för nån skitunge hotat honom. TjackBaronen är patetisk, ska detta bli hans nya inkomst? Få skadestånd av minderåriga, kan han inte bara skita i vad folk skriver på nätet. Finner det bara sjukt att man ska anmäla folk för att dem skrivit tomma hot på nätet. Men han ser väll det som en vinst att få ut pengar. Han har anmält ungen igen.
Han tycker att det är moraliskt riktigt att utsätta en stackars tonåring som redan har det tufft..

Idag har han roat sig i sin koja, ser det ut som..
https://streamable.com/xkjuat
Citera
2022-08-02, 18:10
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Nu vet ju alla normalbegåvade att du bara tramsar men vad fan svamlar du om ärligt talat?
Rask ger ALLTID upp direkt utan undantag, därav nya projekt hela tiden. Han är själva antitesen till kämpe.

Lever sin dröm? Snarare mardröm, därav svart bälte i ångest, missbruk av medicin med mera. Idiot.

Denna person svarar på allt som jag postar. Detta pga jag har bestämt att jag inte tänker kommentera honom mera, pga major troll-varning. Så ligger det till.

On topic: Varför envisas han med sin peddoröst i varje avsnitt av podden? Dessutom tycker jag han behandlar varje ämne väldigt kortfattat. Han skulle tjäna på att ge lite mer kött på benen och ge lite egna reflektioner istället för att bara läsa upp fakta rätt upp och ner.
Citera
2022-08-02, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Denna person svarar på allt som jag postar. Detta pga jag har bestämt att jag inte tänker kommentera honom mera, pga major troll-varning. Så ligger det till.

On topic: Varför envisas han med sin peddoröst i varje avsnitt av podden? Dessutom tycker jag han behandlar varje ämne väldigt kortfattat. Han skulle tjäna på att ge lite mer kött på benen och ge lite egna reflektioner istället för att bara läsa upp fakta rätt upp och ner.

För att det är Rask, och han vet bättre än alla andra enligt sig själv 😅 Antingen det eller något vi inte kommer veta helt säkert ändå
Citera
2022-08-02, 19:03
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
För att det är Rask, och han vet bättre än alla andra enligt sig själv 😅 Antingen det eller något vi inte kommer veta helt säkert ändå
Sååååå ääääär deẗ
Citera
2022-08-02, 19:57
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Sååååå ääääär deẗ

Han är så jävla tjockskallig. Det bästa är när folk kommer med musiktips till honom. Då kan han inte ens lyssna på det för att det inte kommer från han själv. Kiss däremot kan han lyssna sig till leda på. Hur vore det att vidga vyerna och ta emot lite tips?

Just det han kan ju inte ta emot tips för övrigt heller. Ger man honom tips eller kritik om YouTube så går han i totalförsvar och ältar om att det är hans kanal osv osv.

Fy fan har aldrig varit med om en odrägligare person. Annars brukar folk vara tacksamma för tips och råd. Inte ens musiktips går hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in