Idag, 00:21
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Radiotystnad på baronens insta efter att skilleras lagt ut att han och medviktarna minsann ska till trossen imorgon, kommer uslingen låtsas som att han inte visste om detta och var upptagen?

Genomskinligt av uslingen, han borde haka på och bli bjuden på gratis mat som lovats. Hela familjen skulle visst bli bjudna om de dök upp, då kan ju snålbaronen skippa kvällsmaten och lägga undan en hundring till sin fina utbildning.

Måste vara jobbigt i skrubben när han inte kan lägga upp snusklådor och inte kan fantisera om alla heta följare.

Baronen är modig så länge han sitter bakom sin skärm. På internet vrålar han, poserar som en hårdför sanningssägare, spottar ur sig förolämpningar om folk och deras utseende. Men i verkligheten är det en annan historia.

Om någon höjer rösten mot den anorektiska byfånen på stan börjar svetten genast pärla på flinten och plötsligt är hela översittar-attityden borta. Han skulle mumla något osammanhängande, sedan fly rakt in i sitt runkbås, där han gömmer sig bland denniskorv, trumpinnar och självömkan.

Dagen efter däremot kommer videon “Jag konfronterade mina haters!” med dramatisk thumbnail och hånleendet på läpparna. För på nätet vågar Baronen, där kan byfånen spela tuff.
Citera
Idag, 00:39
Medlem
knark-kungens avatar
Ser ut som T är ute och letar araber ikväll, allt enligt överenskommelsen.
Citera
Idag, 02:38
Medlem
Privattaxins avatar
Minns ni när Rask gjorde narr av Chrippa för att Chrippa inte ens kan stå på ett abonnemang? Ja det här manifesterade du ju riktigt bra...
Citera
Idag, 03:11
Medlem
Pallals avatar
Rask pratar om mitt konto igen i sin nya video. Jag är inte Linnea och jag känner i henne inte. Ifall nån berättar för mig när Linnea lajvar ska jag skriva här så det jag kan bevisa att dom ljuger och hittar på.

Jocke, Anjo och Rask har ljugit om att jag är Linnea länge för att få mig tystad. Det irriterar mig men är samtidigt milt underhållande. Det är underhållande hur lätt det är att förmå sekten att dra slutsatser ur röven och att få dom att göra nästan vad som helst utan eftertanke.

Jag har dyslexi och måste alltid ändra mina inlägg för att dom ska vara läsbara för mina meningar rör alltid ihop sig. Ordet han anmärker på var uppe i 15 sekunder innan redigering. Vi kan kalla det ett misstag, eller ett test. Det enda han bekräftar i sin video är vilka som är så besatta av Chrippa och Linnea att dom sitter hålögda och laddar om Chrippas tråd varje sekund klockan 06 i svensk tid.
Senast redigerad av Pallal Idag kl. 03:27.
Citera
Idag, 07:52
Medlem
Om det är något som är provocerande med Den illaluktande bajshögen så är det när han i början eller slutet på ett resonemang skrattar hånfullt samtidigt som han säger någonting.

”Det här är bla bla bla….. För att!” Samtidigt som han liksom skrattar när han säger ”för att”.

Man vill bara hoppa och stampa på den glänsande äggskallen.
Citera
Idag, 08:07
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Kul att Rask försöker låtsas att någon annan skickar bilderna till honom på flashback inlägget.
7 minuter är det emellan första inlägget och det redigerade inlägget.
Om något så bevisar det att Rask hänger här 24/7, men det var väl ingen nyhet. Dock är det skönt när Rask själv bevisar det.
Normala föräldrar börjar väl göra i ordning sig för jobbet och barnen för skolan kl 06.00. Rask ligger i sängen och läser flashback
Det kan nästan bara vara han som såg det för jag redigerade bort ordet han fastnar på på 15 sekunder sen ändra jag mer i texten efter det.

Alla brukar bli sura för jag alltid ändrar texten många gånger men jag har (som dom flesta kanske borde för länge sen) dyslexi och det är därför det alltid är konstiga fel i texter jag skrivet.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Och sluta redigera dina inlägg 128 gånger per inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Edit: Och även detta inlägg jag svarade på redigerades.
Senast redigerad av Pallal Idag kl. 08:10.
Citera
Idag, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det kan nästan bara vara han som såg det för jag redigerade bort ordet han fastnar på på 15 sekunder sen ändra jag mer i texten efter det.

Alla brukar bli sura för jag alltid ändrar texten många gånger men jag har (som dom flesta kanske borde för länge sen) dyslexi och det är därför det alltid är konstiga fel i texter jag skrivet.

Intressant att inlägget var ett svar till 111-111. Den där som har gemensamt med Bajshögen att vara vaken på tidpunkter när vanliga människor sover, och som inte verkar ha ett arbete att gå till.
Citera
Idag, 08:56
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Intressant att inlägget var ett svar till 111-111 111. Den där som har gemensamt med Bajshögen att vara vaken på tidpunkter när vanliga människor sover, och som inte verkar ha ett arbete att gå till.
Så kan det kanske vara.

Rask lyckas få tag på en screen med en en text som låg 15 sekunder på Flashback och han har mage att kalla temu Flashback på youtube.

Dom lever inte normala liv dom där, vissa är inne 18 timmar per dygn och skriver. Jag kan ursäkta att jag är aktiv på er natt med att jag inte befinner mig i samma tidszon som er. Godnatt på dig StorTuffBiker.
Senast redigerad av Pallal Idag kl. 09:29.
Citera
Idag, 14:26
Medlem
Så baronens nemisis står utanför stadens lokala Ica och frågar allmänheten om dom vet vem Carl Fredrik är. Spännande om Bajsbaronen vågar sig dit och konfrontera.
Citera
Idag, 14:45
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
Så baronens nemisis står utanför stadens lokala Ica och frågar allmänheten om dom vet vem Carl Fredrik är. Spännande om Bajsbaronen vågar sig dit och konfrontera.
Han sitter inne i runkbåset med stängd dörr och fyra filtar över sig uppdaterandes Axels IG för att veta när han vågar sig ut!
Citera
Idag, 15:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han sitter inne i runkbåset med stängd dörr och fyra filtar över sig uppdaterandes Axels IG för att veta när han vågar sig ut!
Exakt, som om Bajsbaronen skulle våga konfrontera någon Irl 🤣

Den enda gången han törs höja rösten är framför kameran.

Senaste videon roligaste: När kukbildsbaronen sitter och förklarar vad kärlek är.. Narcissisten som inte har kärlek till någon annan förutom sig själv.
Citera
Idag, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
Vem, var, hur? Jag behöver ett sånt avsnitt idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in