2022-12-31, 18:18
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Vadå tankesätt som dig? När fan har jag sagt att det är ok att vägra arbeta och leva på bidrag? Well det finns bidrag av en anledning för dem som är sjuka på riktigt. Men vanligt folk ska inte arbetsvägra. Jag tycker inte att Rask gör rätt som har tre ungar och sen sitter och rappar på youtube och tramsar runt istället för att söka utbildning som svetsare eller busschaufför. Men sitta och mobba hela ens familj är det rätt?

Hemligheten är väl att folk som lånat pengar av banken har fått pengavärdet att sjunka och lever därför på alla som har pengar som sjönk i värdet när mer pengar blev till.

Rask kan inte få lån dock vilket är tur det.. Men ändå så är nån skyldig till banklån som kostade oss alla genom sänkt värde = högre priser.

Bidrag dock är nog bara statens banklån i grund och botten.

Rask kan knappast jobba me tanke på hur störd man är om man väljer att förtala folk genom videos istället för att ta ett bolån som normalt folk gör när dom vill skapa vinstpengar genom en investering.. Genom att leva på oss alla andra.
Citera
2022-12-31, 19:18
Blir det nyårsfirande hemma hos Baronen? Vilken mat kommer serveras? Blir det denniskorv och Pommac för banen och ett glas halvtaskigt rödtjut för Baronen och Therese? Eller åker de hem till farfar och låter han betala hela kalaset? Hursomhelst har Baronen bevisat under 2022 att han är Sveriges största pissluffare.
Citera
2022-12-31, 23:15
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Blir det nyårsfirande hemma hos Baronen? Vilken mat kommer serveras? Blir det denniskorv och Pommac för banen och ett glas halvtaskigt rödtjut för Baronen och Therese? Eller åker de hem till farfar och låter han betala hela kalaset? Hursomhelst har Baronen bevisat under 2022 att han är Sveriges största pissluffare.
Rask får kanske ärva en gammal nyårsafton från Ludde som Ludde tröttnat på?
Citera
2022-12-31, 23:35
Bannlyst
Ni som följer Rask, är det nått snack om om återbetalningar från hundinsamlingen? Senast jag hörde så påstår Rask att han bara fick in 300? Jag skickade 100:-...
Citera
2023-01-01, 00:43
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborsten
Ni som följer Rask, är det nått snack om om återbetalningar från hundinsamlingen? Senast jag hörde så påstår Rask att han bara fick in 300? Jag skickade 100:-...
Han kräver att folk ska skicka skärmdumpar på sina inbetalningar innan han erkänner nånting alls, för han vet att folk inte orkar gå tillbaka flera år i sin Swish-historik och dessutom outa sina internetidentiteter för Glimrande Sir för nån hundralapp. Han sitter och ”funderar” för att ”komma ihåg” ungefär hur mycket pengar han fick in. Det är bara att ge upp och fortsätta pika honom om Swish-hunden närhelst han dyker upp i lives med mera.
Citera
2023-01-01, 13:14
Medlem
Ännu ett år har passerat i rasande takt. Känns som igår som Baron-året 2022 inleddes. För att friska upp minnet för er som kanske har glömt, så började Skithögen året storslaget: Genom att hota en pensionär inne på matbutiken för att sedan skryta om det i en insta-rant.

https://streamable.com/87gb5n

Vad har Baron-året 2023 i sitt sköte? Den som lever får se.

Till sist: Hade Carl-Fredrik betett sig sådär mot någon äldre släkting jag håller kär hade jag dödat honom.

Gott slut och god fortsättning!
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-01-01 kl. 13:20.
Citera
2023-01-01, 14:54
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ännu ett år har passerat i rasande takt. Känns som igår som Baron-året 2022 inleddes. För att friska upp minnet för er som kanske har glömt, så började Skithögen året storslaget: Genom att hota en pensionär inne på matbutiken för att sedan skryta om det i en insta-rant.

Till sist: Hade Carl-Fredrik betett sig sådär mot någon äldre släkting jag håller kär hade jag dödat honom.

Ahhh så Rask är en utav dem som köper hela Wuhan grejen.... varför jag inte förvånad.
Citera
2023-01-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Ahhh så Rask är en utav dem som köper hela Wuhan grejen.... varför jag inte förvånad.

Precis. Allt utom vaccinet. Det vågade han absolut inte ta. Men han tar sig ändå friheten att läxa upp folk som inte följer rekommendationerna på andra sätt. Men inkonsekvensen är trots allt Carl-Fredriks kanske mest utmärkande karaktärsdrag.
Citera
2023-01-01, 15:13
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han kräver att folk ska skicka skärmdumpar på sina inbetalningar innan han erkänner nånting alls, för han vet att folk inte orkar gå tillbaka flera år i sin Swish-historik och dessutom outa sina internetidentiteter för Glimrande Sir för nån hundralapp. Han sitter och ”funderar” för att ”komma ihåg” ungefär hur mycket pengar han fick in. Det är bara att ge upp och fortsätta pika honom om Swish-hunden närhelst han dyker upp i lives med mera.

Det är precis så det är, kan man ens gå tillbaka 3 år i tiden och kolla ifall man swishade Zigenaren 50:- ? Även ifall han får in de så kallade "Kvittona "så kommer han inte dela med sig den information till allmänheten. Man ser hur näsan bara växer på han när han sitter och ljuger att han bara fick in 300:-. Hans insamling gick från några tusen till ett tusen till 300:-. Vad blir det imorgon 10:-?
Citera
2023-01-01, 15:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Det spelar ingen större roll vilket år det är, personlighetsdraget parasitloser sitter alldeles för djupt integrerat, han har övat på det sen barnsben.

Vad gjorde familjen på nyår, fick barnen smälla några raketer för 300 spänn? Det är väl för dyrt.

Kanske delade man på en flaska pommac och en påse gott och blandat, är det fest så är det!

Satt dom hemma i lådan och tryckte som vanligt eller vågade sig den folkskygge Rask ut i vintermörkret? Han hade säkert på sig den där skitsnygga handduken på skallen.
Citera
2023-01-01, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det spelar ingen större roll vilket år det är, personlighetsdraget parasitloser sitter alldeles för djupt integrerat, han har övat på det sen barnsben.

Vad gjorde familjen på nyår, fick barnen smälla några raketer för 300 spänn? Det är väl för dyrt.

Kanske delade man på en flaska pommac och en påse gott och blandat, är det fest så är det!

Satt dom hemma i lådan och tryckte som vanligt eller vågade sig den folkskygge Rask ut i vintermörkret? Han hade säkert på sig den där skitsnygga handduken på skallen.

Precis.

Ränderna går aldrig ur Skithögen.
Citera
2023-01-01, 15:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Precis.

Ränderna går aldrig ur Skithögen.
Jag hoppas för ungarnas skull att Alf är kvar i livet några år till för när han lämnar jordelivet kommer familjen Rask att rasa ihop fullständigt.

Carl-Fredrik klarar inte av motgångar här i livet, han går aldrig ur sin comfort zone och då kan man inte växa som människa. Det här är en människa som lägger upp en video på nätet där han grinar i 25 minuter om någon ifrågasätter hans karaktär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in