2022-02-13, 21:23
Medlem
Frickys avatar
Rask har nu laddat upp stories kring hur duktig han varit idag. Jag låter videon tala för sig själv.

Länk:
https://streamable.com/ou585f
Citera
2022-02-13, 21:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Rask har nu laddat upp stories kring hur duktig han varit idag. Jag låter videon tala för sig själv.

Länk:
Ingen städar i 10 timmar förutom en påtänd person, som vanligt är det alltid lögner och överdrifter.

Fan skaffa dig ett jobb din jävla luffare, även om det där var sant är det EN arbetsdag, du ligger liksom på soffan halva dygnet vanligtvis, imorgon är ungarna i skolan det innebär att du kommer ligga och sova till 1400 som en tonåring. Det är svårt att hitta en mer patetisk människa än Patrask.
Citera
2022-02-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu har han skaffat kettlebells, varför han tränar på den mögelinfesterade toaletten är oklart.

Någon borde lära honom använda dom där innan han skadar sin otränade pommes frites kropp.

https://youtube.com/shorts/uViLUcgCqXg?feature=share
Står fanskapet på toaletten och flexar med ett par 2 kg:s kettlebells?? Just när man inte trodde att det kunde bli mer patetiskt.

Som jag länge har haft på känn...han har betydligt mer gemensamt med magmysmicke än han själv förstår eller nånsin skulle kunna erkänna.
Senast redigerad av Stallhagen 2022-02-13 kl. 21:34.
Citera
2022-02-13, 21:36
Citat:
I en perfekt skulle såna som Rask kastreras, förstår inte hur man kan tillåta dylika avskräden att fortplanta sig.

Angående hans mammas cancer låter det jättepositivt, det sjuka i det hela är hur många gånger luffaren försökt tillskansa sig sympatier genom hennes sjukdom.

Skulle inte förvåna mig om han använde det som ursäkt till att inte börja jobba heller. Fattar inte Thessan vilken luffare han är? Hoppas soc gör något drastiskt snart, den där miljön är allt annat än bra för små barn, BB hör hemma på en låst Institution, frågan är bara om det blir fängelset eller psykvården som får ta hand om honom.

Har du hört något mer om åtalet? Om detta går till domslut kan det bli en chans för Therese att starta om på ny kula.
Jag tror hon stänger av om jag ska vara ärlig. Sopar banan för curlingklotet, minimera hans utbrott och psykiska ohälsa.
Hade hon inte blivit gravid, skulle rasken fått bo med farsan och apan. Tre generationer..

Tessan är medberoende och jag tycker det verkar som om hon gett upp. Häller i sig nocco och sockerfri läsk.

Hittade ett inlägg i bloggen, där rasken i skrattande ton, deklarerade att T åkt till sina föräldrar för att få sova ut, eftersom han stör hennes nattsömn när han är vaken..
Hennes mammadagar bör ha tagit slut, pappaledigheten blev det inget med.

Det kliar i kroppen av frustration över oviljan, passiviteten hos föräldrarna. Att ligga i soffan hela dagen, med tvn som barnvakt, grabbarna har tvspel i cellen, det är tragiskt. Missär.
Socialtjänsten har inte tagit anmälningarna på allvar. Jag kan förstå om de inte vill ha med rask att göra, när han kommer skrikande med sina prints om pattknullaren och allt trams. Han tycker att han är en cool kille, men han är en patetisk gubbe som vägrar ta ansvar.
Hade inte frivården fått en orosanmälan också i förra vändan? Får kolla i hans smiskpåstjärteninlägg från när han ägde sin tråd 😂😂😂😂

Åtalet är på gång, som jag förstod det.
Kan tänka mig att de kanske utreder lite mer grundligt.
Det blir ju mer allvarligt då det är precis samma sak som han dömts för.
Dessutom så ljög han ju om corona stoppade honom från att ta sig till tingsrätten. Han ska fan hämtas och forslas med poliseskort så det blir ett slut på fjanterierna
Citera
2022-02-13, 21:37
Avstängd
Citat:

Länk:

Ja. Latmasken kan faktiskt lägga ned tid på saker, men aldrig på saker som kan hjälpa att minska familjens skuldberg.

Synd att inte hemstädning betalar räkningarna, men du har ändå dragit ett hästjobb Rask. 10 timmar? Du ska vara stolt!

Tänk om du faktiskt kunde tänka dig att lägga ned tio timmar två dagar i veckan på något som faktiskt genererade pengar, då hade du varit uppe i en deltidstjänst. Det är väl egentligen det minsta man kan kräva av en trebarnsfar som har en fru med en riktigt dålig ekonomisk situation.

Du kan om du vill, det ser du ju Rasken!
Citera
2022-02-13, 21:44
Citat:

Länk:
10 timmar, fördelat på 68 kvadrat?
Imponerande..
Tror vad jag vill om det.
Antagligen har de fått skadedjur i skafferivarorna, då krävs det städning på det sätt som patrasken hävdar. Jag menar, detta är mr muscle patrask, som städar 2-3 gånger per dag.. enligt honom själv. Den enda som grisar ner är väl han själv med sitt snuskletande som han drar av mot möbler, kläder, bord osv. Spottar ut snuset lite vart som helst, pillar snorbobbor och drar av. Sen peta i alla öppningar, konstigt att han får så mycket öroninflammationer..
Citera
2022-02-13, 21:48
Medlem
10 timmar på 62kvm.

Fattar att du inte starta upp din städfirma, då skulle du behövt en arbetsvecka för städa mitt hus….

Fokusera på ditt mögel istället, hur kan du med att ha 3 barn i den lägenheten?

Du gnäller och tänker tillbaka på din uppväxt, vad tror du dina kids kommer komma ihåg från deras uppväxt? Skärp dig nu för fan! Din YT kollega farsanbaloo har tagit tag i allt, när fan gör du det?
Citera
2022-02-13, 21:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag tror hon stänger av om jag ska vara ärlig. Sopar banan för curlingklotet, minimera hans utbrott och psykiska ohälsa.
Hade hon inte blivit gravid, skulle rasken fått bo med farsan och apan. Tre generationer..

Tessan är medberoende och jag tycker det verkar som om hon gett upp. Häller i sig nocco och sockerfri läsk.

Hittade ett inlägg i bloggen, där rasken i skrattande ton, deklarerade att T åkt till sina föräldrar för att få sova ut, eftersom han stör hennes nattsömn när han är vaken..
Hennes mammadagar bör ha tagit slut, pappaledigheten blev det inget med.

Det kliar i kroppen av frustration över oviljan, passiviteten hos föräldrarna. Att ligga i soffan hela dagen, med tvn som barnvakt, grabbarna har tvspel i cellen, det är tragiskt. Missär.
Socialtjänsten har inte tagit anmälningarna på allvar. Jag kan förstå om de inte vill ha med rask att göra, när han kommer skrikande med sina prints om pattknullaren och allt trams. Han tycker att han är en cool kille, men han är en patetisk gubbe som vägrar ta ansvar.
Hade inte frivården fått en orosanmälan också i förra vändan? Får kolla i hans smiskpåstjärteninlägg från när han ägde sin tråd 😂😂😂😂

Åtalet är på gång, som jag förstod det.
Kan tänka mig att de kanske utreder lite mer grundligt.
Det blir ju mer allvarligt då det är precis samma sak som han dömts för.
Dessutom så ljög han ju om corona stoppade honom från att ta sig till tingsrätten. Han ska fan hämtas och forslas med poliseskort så det blir ett slut på fjanterierna
Jag tror att Thessans ekonomiska katastrof tar upp mycket av hennes tankeverksamhet, på det har hon 3 barn att ta hand om + en jättebebis.

Att han forsätter snusa och att hon dricker nocco+trycker i sig chips var och varannan dag är helt sjukt, båda är medvetna om problemen men gör inte att skvatt till att lösa dom. Det är därför det är så viktigt att soc kliver in här.

Ni vet det dom säger i lyxfällan ibland, förstår du hur nära det är att ni blir hemlösa? Jag undrar om paret Rask förstår..

Varje månad blöder familjen pengar dom inte har; skulderna hos kfm ökar, skatteverket ska ha sin del, inga inkomster att tala om, boendet är alldeles för litet, 3 ungar i ett rum för 1? come on.

Ska bli spännande att se hur det går med åtalet, hur ska böterna betalas denna gång, han hade ju lärt sig något? Fortfarande inget jobb.. Vad tycker frivården, är han en ny man eller samma gamla skithög han alltid varit?
Citera
2022-02-13, 22:12
Citat:
Jag tror att Thessans ekonomiska katastrof tar upp mycket av hennes tankeverksamhet, på det har hon 3 barn att ta hand om + en jättebebis.

Att han forsätter snusa och att hon dricker nocco+trycker i sig chips var och varannan dag är helt sjukt, båda är medvetna om problemen men gör inte att skvatt till att lösa dom. Det är därför det är så viktigt att soc kliver in här.

Ni vet det dom säger i lyxfällan ibland, förstår du hur nära det är att ni blir hemlösa? Jag undrar om paret Rask förstår..

Varje månad blöder familjen pengar dom inte har; skulderna hos kfm ökar, skatteverket ska ha sin del, inga inkomster att tala om, boendet är alldeles för litet, 3 ungar i ett rum för 1? come on.

Ska bli spännande att se hur det går med åtalet, hur ska böterna betalas denna gång, han hade ju lärt sig något? Fortfarande inget jobb.. Vad tycker frivården, är han en ny man eller samma gamla skithög han alltid varit?
Tessan har ju berättat att hon smygröker i en live, jag tror att det är så att paret har ett dubblettbetalkort som farfar försett dem med, för att lindra samvetet.

Nu fungerar hemsidan igen, fortfarande länkas det till cbd-processen samt organisationsnummer är olof ras*k åkeri, som inte överhuvudtaget har skönhetsvårdsprodukter eller någonting av pajasens hittepålekar. Otroligt att tiden går, får se om farfar lever och abonnerar trostorp i sommar och bjuder hela släkten på mat.. farfar fixar allt..
Citera
2022-02-13, 22:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tessan har ju berättat att hon smygröker i en live, jag tror att det är så att paret har ett dubblettbetalkort som farfar försett dem med, för att lindra samvetet.

Nu fungerar hemsidan igen, fortfarande länkas det till cbd-processen samt organisationsnummer är olof ras*k åkeri, som inte överhuvudtaget har skönhetsvårdsprodukter eller någonting av pajasens hittepålekar. Otroligt att tiden går, får se om farfar lever och abonnerar trostorp i sommar och bjuder hela släkten på mat.. farfar fixar allt..
Rökning? Kan inte säga att jag är förvånad, bara en massa snabba belöningar istället för att jobba mot ett bättre liv på lång sikt. En ask kostar 70:-, det är ju ett bra köp när man har 250.000 hos fogden, dags att börja betala dina skulder Thessan innan soc gör samma bedömning som oss i tråden.

Dessutom lindrar bara rökning stress för stunden, i det långa loppet ökar det stressnivånerna.

Kanske får både Rask och Thessan fortfarande veckopeng från sina föräldrar
Citera
2022-02-13, 23:00
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
10 timmar på 62kvm.

Fattar att du inte starta upp din städfirma, då skulle du behövt en arbetsvecka för städa mitt hus….
Jag bor ensam på 65kvm, menar ni att det bor två vuxna och tre barn hos familjen Rask på 62kvm?

Okej det här blev genast mycket allvarligare för mig.
Citera
2022-02-13, 23:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Jag bor ensam på 65kvm, menar ni att det bor två vuxna och tre barn hos familjen Rask på 62kvm?

Okej det här blev genast mycket allvarligare för mig.
Personen skrev fel, familjen på 5 personer bor på 67kvm, inte för att det är mycket bättre, det är därför vi kallar hemmet för lådan/skokartongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in