2022-11-13, 15:01
Medlem
Wooqiprwos avatar
Fan vad han är live hela tiden just nu. Behöver han skramla till julklapparna nu eller vad är det frågan om?
Citera
2022-11-13, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tack för garvet! Den där videon är Förnekelsebaronen i sitt absoluta esse, påtänd & förbannad ska han minsann visa att det är HAN som har rätt och Chrippa fel, för Chrippa säger bara hur han Tror att det är medans Rask vet.

När man tänker på hur Bajsbaronen står och tjackstädar en tisdagsförmiddag och har behovet att stå och vråla in i en kameralins för att bevisa sin oskuld blir det bara så förbannat komiskt, hämta honom psyk, han har tappat det totalt, pluspoäng för dom inklippta svarta rutorna med tillhörande ljudklipp från en något lugnare Bajsbaron.

Jag vill också ge en shout out till Baronens axlar och armar.

Angående Baron-året 2023 misstänker jag att en ny företagssatsning brainstormas just nu, hemsidan har legat nere alldeles för länge nu och som många vet är det en företagare eller artist han verkligen vill vara och det sistnämnda är mer avlägset.

Ett av Baronens största problem i livet tycks vara att folk själva bildar sin egna uppfattning om honom. Det är väldigt jobbigt för Carl-Fredrik att man inte gör det baserat på vad han själv säger och förmedlar. ”Ni sätter er över MIN EGEN VERKLIGHET, HUR SKA JAG KUNNA VÄRJA MIG MOT DET?”

Det är så ironiskt att hans syfte med videon är att visa att han inte är en manipulativ lögnare, men det enda han gör i videon är att visa upp precis hur manipulativ han är.

Man får visst dra slutsatser om hur han fungerar som person, och helt lämna hans egna uttalanden utan avseende.

Hur jag uppfattar dig, Rask, det har du inte ett skvatt med att göra faktiskt. Att du gör en 40 minuters video där du ska berätta hur det ligger till, bara förstärker min tes att du är en djupt störd och manipulativ människa.

Tror du har helt rätt angående företagssatsningen. Sånt där verkar gå i cykler för Baronen. Till följd av hans totala avsaknad av självinsikt så är det här någonting han kommer komma tillbaka till gång på gång, med samma misslyckade resultat.
Citera
2022-11-13, 16:57
Medlem
Wooqiprwos avatar
Haha skinnjackan han satt och "pimpade" med nitar från sitt skärp häromdagen är nu till salu via instagram och fy fan vad fult det ser ut, hade hellre velat ha den utan "pimpning". Han har satt dit nitarna helt ojämt fördelat och snett, han måste ju se själv att det ser uffigt ut.
Citera
2022-11-13, 17:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Haha skinnjackan han satt och "pimpade" med nitar från sitt skärp häromdagen är nu till salu via instagram och fy fan vad fult det ser ut, hade hellre velat ha den utan "pimpning". Han har satt dit nitarna helt ojämt fördelat och snett, han måste ju se själv att det ser uffigt ut.
Det kanske är nya företagsiden? Jag tror Doris håller på med något liknande krimskrams, säkert där han snott idén.

Kan du inte lägga upp en bild så vi får garva lite åt hans sämsthet?
Citera
2022-11-13, 17:14
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ett av Baronens största problem i livet tycks vara att folk själva bildar sin egna uppfattning om honom. Det är väldigt jobbigt för Carl-Fredrik att man inte gör det baserat på vad han själv säger och förmedlar. ”Ni sätter er över MIN EGEN VERKLIGHET, HUR SKA JAG KUNNA VÄRJA MIG MOT DET?”

Det är så ironiskt att hans syfte med videon är att visa att han inte är en manipulativ lögnare, men det enda han gör i videon är att visa upp precis hur manipulativ han är.

Man får visst dra slutsatser om hur han fungerar som person, och helt lämna hans egna uttalanden utan avseende.

Hur jag uppfattar dig, Rask, det har du inte ett skvatt med att göra faktiskt. Att du gör en 40 minuters video där du ska berätta hur det ligger till, bara förstärker min tes att du är en djupt störd och manipulativ människa.

Tror du har helt rätt angående företagssatsningen. Sånt där verkar gå i cykler för Baronen. Till följd av hans totala avsaknad av självinsikt så är det här någonting han kommer komma tillbaka till gång på gång, med samma misslyckade resultat.
Det här är kul, om majoriteten har en annan bild av honom än den han vill förmedla så behöver han en reality check.
Citera
2022-11-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

"Det är väldigt jobbigt för Carl-Fredrik att man inte gör det baserat på vad han själv säger och förmedlar. ”Ni sätter er över MIN EGEN VERKLIGHET, HUR SKA JAG KUNNA VÄRJA MIG MOT DET?”"

Det finns inget utrymme för andra tolkningar än hans egna.

Det finns inga nyanser i hans värld, allt är svart eller vitt.
Citera
2022-11-13, 20:17
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det kanske är nya företagsiden? Jag tror Doris håller på med något liknande krimskrams, säkert där han snott idén.

Kan du inte lägga upp en bild så vi får garva lite åt hans sämsthet?

https://pic4net.com/pm-GXGNDF.html

Länken är ok.
Citera
2022-11-13, 21:24
Medlem
Horrorgrams avatar
Vet någon om denna slashas någonsin haft ett riktigt jobb? Eller skyller han på sina psykiska problem bara?
Citera
2022-11-13, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
"Det är väldigt jobbigt för Carl-Fredrik att man inte gör det baserat på vad han själv säger och förmedlar. ”Ni sätter er över MIN EGEN VERKLIGHET, HUR SKA JAG KUNNA VÄRJA MIG MOT DET?”"

Det finns inget utrymme för andra tolkningar än hans egna.

Det finns inga nyanser i hans värld, allt är svart eller vitt.

Det har du helt rätt i. Blir tydligt när han kör någon omröstning om något ämne där han själv redan har en bestämd åsikt. Skulle någon rösta emot vad han tycker tar han det nästan personligt, och börjar förolämpa dem för de tycker fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Vet någon om denna slashas någonsin haft ett riktigt jobb? Eller skyller han på sina psykiska problem bara?

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Förvärvsinkomst:
2006- 0kr
2007- 0kr
2008- 0kr
2009- 6900kr
2010- 85700kr
2011- 18000kr
2012- 90700kr
2013- 215 100kr
2014- 139500k
2015- 100300kr
2016- 58700kr
2017- 52700kr
2018- 88700kr
2019- 250700kr
2020- 83900kr

Varsågoda att ta in siffrorna!

Återigen, ring 077-156 75 67 och kolla upp själva om ni inte tror mina siffror. Det enda ni behöver ange i telefonsamtalet är Alexanders person nummer som ni kan hitta någon googling bort.

// Fiskmasen7

Här har du Carl-Fredriks deklarerade inkomster sedan långt tillbaka. Runt 2015-16 började han med Youtube, innan dess har han jobbat lite. Han har snackat om något tryckeri och olika boenden för äldre och utvecklingsstörda. Tror att det är helt sant.
Citera
2022-11-13, 22:02
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
https://pic4net.com/pm-GXGNDF.html

Länken är ok.
Måste sannerligen vara väldigt tuffa tider för bajsbaronen om han lägger ut skinnjackan till försäljning, det är ju den han har på sig när han står och sjunger detroit rock city framför spegeln.

Funderar på att köpa den för att klä ut mig till luffaren nästa halloween, frågan är om det är en riktig skinnjacka som han påstår? Han har ju en förmåga att tumma lite på sanningen.

Varför lägger han inte ut sakerna på ex blocket istället för större spridning? Kan det vara så att han tror att någon av hans följare kommer betala mer då Mr.Rockstar and entreprenur burit den?

Eller så har han bara 25:- på kontot och har inte råd med annonsen

För er som vill hjälpa Sverige framåt och låta skv få sin beskärda del, gör en GOD gärning. Jag har själv inte yt plus men det är bra om man sparar ner liven på egen sida då han brukar ta bort den.

Lite hjälp på traven.

https://skatteverket.se/omoss/kontak...21e9a9561.html

Live där misstänkt skattebrott begåtts

https://youtu.be/Y1cFAIZ72zE

Bild på den huvudmisstänkta gärningsmannen

https://images.app.goo.gl/GXf7gJGW2y2JVp7i7
Senast redigerad av Kickassfarsan 2022-11-13 kl. 22:18.
Citera
2022-11-14, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Måste sannerligen vara väldigt tuffa tider för bajsbaronen om han lägger ut skinnjackan till försäljning, det är ju den han har på sig när han står och sjunger detroit rock city framför spegeln.

Funderar på att köpa den för att klä ut mig till luffaren nästa halloween, frågan är om det är en riktig skinnjacka som han påstår? Han har ju en förmåga att tumma lite på sanningen.

Varför lägger han inte ut sakerna på ex blocket istället för större spridning? Kan det vara så att han tror att någon av hans följare kommer betala mer då Mr.Rockstar and entreprenur burit den?

Eller så har han bara 25:- på kontot och har inte råd med annonsen

För er som vill hjälpa Sverige framåt och låta skv få sin beskärda del, gör en GOD gärning. Jag har själv inte yt plus men det är bra om man sparar ner liven på egen sida då han brukar ta bort den.

Lite hjälp på traven.

https://skatteverket.se/omoss/kontak...21e9a9561.html

Live där misstänkt skattebrott begåtts

https://youtu.be/Y1cFAIZ72zE

Bild på den huvudmisstänkta gärningsmannen

https://images.app.goo.gl/GXf7gJGW2y2JVp7i7
Det är säkert billigt tunt indiskt getskinn, det syns ju direkt att det är luffarkvalitet.

Jag har en riktig skinnjacka från slutet av 60talet med massa patina; där är skinnet så tjockt att det knappt går att böja och det knarrar som fan, det är meningen att man ska kunna köra motorcykel och skyddas vid fall: en riktig skinnjacka liksom.

Det där är något jävla skit som han har funnit på hennes och Mauritz: en skinnjacka för barn och fejkare.

Jeg finns inget rocknroll med Tattaren Rask. GG Allin skulle ha spottat på idioten.
Citera
2022-11-14, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Det är säkert billigt tunt indiskt getskinn, det syns ju direkt att det är luffarkvalitet.

Jag har en riktig skinnjacka från slutet av 60talet med massa patina; där är skinnet så tjockt att det knappt går att böja och det knarrar som fan, det är meningen att man ska kunna köra motorcykel och skyddas vid fall: en riktig skinnjacka liksom.

Det där är något jävla skit som han har funnit på hennes och Mauritz: en skinnjacka för barn och fejkare.

Jeg finns inget rocknroll med Tattaren Rask. GG Allin skulle ha spottat på idioten.

Heter väl fortfarande skinnjacka, eller vad annars skulle han skriva på annonsen menar du? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in