Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Tack för garvet! Den där videon är Förnekelsebaronen i sitt absoluta esse, påtänd & förbannad ska han minsann visa att det är HAN som har rätt och Chrippa fel, för Chrippa säger bara hur han Tror att det är medans Rask vet.
När man tänker på hur Bajsbaronen står och tjackstädar en tisdagsförmiddag och har behovet att stå och vråla in i en kameralins för att bevisa sin oskuld blir det bara så förbannat komiskt, hämta honom psyk, han har tappat det totalt, pluspoäng för dom inklippta svarta rutorna med tillhörande ljudklipp från en något lugnare Bajsbaron.
Jag vill också ge en shout out till Baronens axlar och armar.
Angående Baron-året 2023 misstänker jag att en ny företagssatsning brainstormas just nu, hemsidan har legat nere alldeles för länge nu och som många vet är det en företagare eller artist han verkligen vill vara och det sistnämnda är mer avlägset.
Ett av Baronens största problem i livet tycks vara att folk själva bildar sin egna uppfattning om honom. Det är väldigt jobbigt för Carl-Fredrik att man inte gör det baserat på vad han själv säger och förmedlar. ”Ni sätter er över MIN EGEN VERKLIGHET, HUR SKA JAG KUNNA VÄRJA MIG MOT DET?”
Det är så ironiskt att hans syfte med videon är att visa att han inte är en manipulativ lögnare, men det enda han gör i videon är att visa upp precis hur manipulativ han är.
Man får visst dra slutsatser om hur han fungerar som person, och helt lämna hans egna uttalanden utan avseende.
Hur jag uppfattar dig, Rask, det har du inte ett skvatt med att göra faktiskt. Att du gör en 40 minuters video där du ska berätta hur det ligger till, bara förstärker min tes att du är en djupt störd och manipulativ människa.
Tror du har helt rätt angående företagssatsningen. Sånt där verkar gå i cykler för Baronen. Till följd av hans totala avsaknad av självinsikt så är det här någonting han kommer komma tillbaka till gång på gång, med samma misslyckade resultat.