2021-12-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Orkar du verkligen fortsätta trots att du blivit avslöjad?🤣

Tänker du på DM bilden? 😂
Citera
2021-12-04, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Det vet han visst! DU vet ingenting!

Du tycker att Rask gör kloka val och har sunda prioriteringar ekonomiskt sett visavi hans familjesituation?
Citera
2021-12-04, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Du tycker att Rask gör kloka val och har sunda prioriteringar ekonomiskt sett visavi hans familjesituation?

Nej det tycker jag INTE! Jag vet att han inte gör bra prioteringar! Jag har studerat ekonomi och vet klart och tydligt att han har jättedåligt ekonomiskt. Men att han inte vet om det stämmer INTE! Rask vet så det så!
Citera
2021-12-04, 19:02
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Nej det tycker jag INTE! Jag vet att han inte gör bra prioteringar! Jag har studerat ekonomi och vet klart och tydligt att han har jättedåligt ekonomiskt. Men att han inte vet om det stämmer INTE! Rask vet så det så!
Jag är övertygad om att Baronen är överlycklig att ha dig på sin sida, bättre wingman kan man nog inte ha utan att betala stora summor i ersättning.
Kämpa på! 💪
Citera
2021-12-04, 19:22
Medlem
knark-kungens avatar
Är det någon som vet när videon med Rask & Anjo har release date? Den ska tydligen vara något alldeles extra.
Citera
2021-12-04, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Vilket jävla sympatitåg?
När jag fick veta detta sade jag utåt att jag skall gå på pappaledighet för att INTE säga något då jag först inte hade tänkt säga något alls, DET var mitt sätt att gå tillväga, inte att kabla ut videos, detta styrker bara vad jag precis skrev om att ni antar utgår ifrån och lägger ord i munnen och målar fan på väggen.
Nu har personen själv valt att gå ut med det och jag behöver inte gå och trycka det inom mig, men det betyder inte att jag kommer göra content av min mammas cancer din idiot.
Men har hon verkligen gått ut med sitt cancerbesked offentligt, på tex youtube? Att hon för sina vänner, bekräftar det, via insta, eller fejjan är inte riktigt samma sak, som det du sysslar med, hur har mamma reagerat på att du outar henne? Eller vet hon inte det ännu?
Citera
2021-12-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Men har hon verkligen gått ut med sitt cancerbesked offentligt, på tex youtube? Att hon för sina vänner, bekräftar det, via insta, eller fejjan är inte riktigt samma sak, som det du sysslar med, hur har mamma reagerat på att du outar henne? Eller vet hon inte det ännu?

Enligt kommentarer på hans live verkar hennes polare veta om det i varje fall. Så skulle bli förvånad om inte någon berättat det för henne.
Citera
2021-12-04, 19:36
Medlem
Citat:
Det vet han visst! DU vet ingenting!

OM han nu vet det varför praktiserar han inte dom kunskaperna då du som verkar veta allt? 🤔 Ganska efterblivet att kunna något som hade kraftigt förbättrat ens liv men göra tvärt om istället hur förklarar du det?
Du kommer aldrig med fakta eller ens tillstymmelse till fakta i dina inlägg endast påståenden som ett barn ”Han är inte dum” eller ”Det kan han visst”
Du kanske har förstått vid detta lag att folk här tar dig ungefär lika seriöst som Bajsbaronen, det vill säga inte över huvud taget
Citera
2021-12-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Tack! Det bästa av allt är att man inte ens behöver vara expert, det räcker med att ha sunt förnuft och förstå begreppet "ekonomi". Det gör man vanligtvis när man har passerat 30, men inte varmvattenbaronen.

Skitsnack, det finns en stor jävla mängd människor, över 30 som sitter i fasen så mycket tuffare sits än Rask med familj. Så det där tugget om sunt förnuft och vanligtvis förstår ekonomi är bland det dummare jag får höra. Det hela bygger på en mycket enkel sak, Rask tjänar alldeles, alldeles för lite. Hans och Ts förståelse för ekonomi har inget med saken att göra.
Citera
2021-12-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
OM han nu vet det varför praktiserar han inte dom kunskaperna då du som verkar veta allt? 🤔 Ganska efterblivet att kunna något som hade kraftigt förbättrat ens liv men göra tvärt om istället hur förklarar du det?
Du kommer aldrig med fakta eller ens tillstymmelse till fakta i dina inlägg endast påståenden som ett barn ”Han är inte dum” eller ”Det kan han visst”
Du kanske har förstått vid detta lag att folk här tar dig ungefär lika seriöst som Bajsbaronen, det vill säga inte över huvud taget

För att han själv sagt det!!! Det som säga en alkoholist vet att han förstör för sin familj! Men varför fortsätter? Jooo för att han fast i skiten!!! Rask är fast i panikångest och gjort dåliga val och hamnat där han är nu! Men jag hejar på fina Rask ändå!
Citera
2021-12-04, 19:55
Medlem
Citat:
För att han själv sagt det!!! Det som säga en alkoholist vet att han förstör för sin familj! Men varför fortsätter? Jooo för att han fast i skiten!!! Rask är fast i panikångest och gjort dåliga val och hamnat där han är nu! Men jag hejar på fina Rask ändå!

”För att han själv sagt det” 😂😂😂
Du trollar bra du…
Men snälla försök va lite mer trovärdigare i ditt trollande än att komma med saker som att vad en mytoman har sagt är något man ska lyssna på! Du avslöjar dig själv så grovt
Citera
2021-12-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Skitsnack, det finns en stor jävla mängd människor, över 30 som sitter i fasen så mycket tuffare sits än Rask med familj. Så det där tugget om sunt förnuft och vanligtvis förstår ekonomi är bland det dummare jag får höra. Det hela bygger på en mycket enkel sak, Rask tjänar alldeles, alldeles för lite. Hans och Ts förståelse för ekonomi har inget med saken att göra.
Det här var det mest korkade jag läst på ett bra tag.

Ska vi ta det från början?

1)Huruvida det finns en "stor jävla" mängd människor som har det fan så mycket värre har inget med saken att göra, och skulle det finnas en sådan mängd så skulle landet känna av det nationalekonomiskt.
2) Hur man inte kan förstå sambandet mellan att tjäna alldeles för lite pengar och sakna förståelse för ekonomi är liksom beyond me.
Du är ju för fan dummare än Raskens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in