Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Ja, varför ursäkta sig och dessutom byta swishnummer mitt i?
Åjnevåjne, han kan inte äta eller dricka, har inte gått i sig någonting på en vecka, senare kommer han på att han åt tacos till middag, och tacochips innan läggdags, räkmackan då? Tänker jag? Kom han på efter att ha fått kommentarer om det märkliga i att sitta och smörja kråset, vlogga om det, söka stöd? När mamma ligger på operation.. operation, det var väl snarare biopsi?
Men han vet bäst, söker inte sympati, det är psykiskt, se så jag skakar.. jag glömde riskudden i mammas bil, vetekudde, vad är det? Vad innehåller en sån? Jag har gjort min riskudde själv, för jag ville ha en stor, jag har aldrig sett en så stor, den går knappt in i micron, jag tog ett örngott och fyllde med flera kilo jasminris, in i micron i 10 minuter...någon påpekar att fukt behövs, för att inte bränna, varför det...
Att titta/lyssna på honom, där han säger emot sig själv konstant, svarar på hur barnen tar det, då är E orolig fuck cancer, vad gör barnen, de spelar, tessan kollar serier..
Finns ingen ände på rasks lidande, dessutom vad är oddsen på att två människor får cancer med en månads mellanrum, precis innan jul?
Enkelt svar: det kallas livet.
Sen är han förundrad över att när han kollar klockan är den alltid 21:21 eller 11:11, eh
Vad fyller han dagarna med? Nada. Klart att klockan visar likadana siffror, återkommande? Tiden går framåt, det är rasken som vägrar göra någonting för att må bättre.
Härlig helg för grabbarna, pappa vid datorn, mamma i sängen med seriemaraton, killarna spelar.. A då?
Kan det vara så att raskens cbd är slut nu igen?