2021-12-11, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Vad är rask mentala ålder? Fysisk 31 men mentalt. Dagens live döps till sprutgrädde och analsex, glöm inte att de här är hans jobb, kuk låten behöver vi inte gå in på. Man märker kvällar som t kör live så blir många irriterade när rask kommer in och börjar med sitt barnsliga beteende, det är inte kul längre.

Alex är en sån människa som tycker/tror att allt vulgärt = roligt. Baronen på hans engelska fiaskokanal: ’People lajk for it to be a SHOW, to see a persona, high-energy’. Hans ”show” var att säga vidriga saker, det blev ju vääääääldigt lyckat

Precis som någon nämnde så verkar ju t.o.m cykelhjälmarna börja tröttna på honom, och det säger en del.

EDIT: Det var för fan du som nämnde det haha, sorry, trött hjärna.
Senast redigerad av Froge 2021-12-11 kl. 18:15.
Citera
2021-12-11, 18:24
Medlem
Nivån är ju inte jättehög på Baronen just nu. Skämmigt minst sagt.

Hoppas han kommer in och besvarar saker de närmsta dagarna. Jag skulle gärna vilja få klarhet i hans senaste lögner om bilen.
Senast redigerad av Froge 2021-12-11 kl. 18:43.
Citera
2021-12-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Alex är en sån människa som tycker/tror att allt vulgärt = roligt. Baronen på hans engelska fiaskokanal: ’People lajk for it to be a SHOW, to see a persona, high-energy’. Hans ”show” var att säga vidriga saker, det blev ju vääääääldigt lyckat

Precis som någon nämnde så verkar ju t.o.m cykelhjälmarna börja tröttna på honom, och det säger en del.

EDIT: Det var för fan du som nämnde det haha, sorry, trött hjärna.

Spot on, problemet för rask är att det inte är roligt längre. Det är kul när en gamling som man inte förväntar sig ska säga fitta, men att han just gör det blir det roligt. Rask är bara en förvuxen tonåring som även hans trogna fans börjar tröttna på. Och helt jävla ärligt så har jag börja föredra när t streamar, tycker det är nice att ha bakrunden, sen när rask kommer tillbaka så dör typ hela stämningen och lajven hamnar på snoris nivå.
Citera
2021-12-11, 20:38
Medlem
Är inte Alex mer sjuk än vad vi tidigare trott?

Bara den här idén att han ska satsa på musiken säger inte det ganska mycket om hur dålig koll han har på sig själv och sina kunskaper?

Vi alla härinne kan nog vara överens om att artist är något Rask aldrig kommer bli.
Citera
2021-12-11, 20:41
Medlem
Jag blir jättenyfiken på varför han sålde mercan med 90k i förlust. Jag orkar dock inte läsa hela tråden, kan någon tipsa på ett ungefär där det avhandlas?
Citera
2021-12-11, 21:00
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag blir jättenyfiken på varför han sålde mercan med 90k i förlust. Jag orkar dock inte läsa hela tråden, kan någon tipsa på ett ungefär där det avhandlas?
För att han fes i bilen 3-5 gånger. Inte ens en doftgran kunde hjälpa honom.
Citera
2021-12-11, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Jag tycker Tessan ska göra reklam för sin egna kanal och flytta sina Lives till den kanalen istället, och där banna BB från att komma in och störa..
Där kan hon sakta men säkert sen bygga upp en skara som uppskattar hennes lives och inte bara husera en massa snälltroll, belackare, och moderatorer från den yttersta begåvningsreserven som det är på Baronens kanal..

Uppskattning på BB:s mentala ålder? Jag skulle vilja säga tidig tonåring, typ tretton eller fjorton.. Och det säger jag utan någon som helst illvillig mening annat än min sanna och uppriktiga åsikt..

Den dagen Tessan lämnar sin förvuxna jättebäbis kommer han stå fullständigt handfallen och inte veta vad han ska ta sig till ....

Vad ska hon ha lives om menar du? Hon har åstadkommit noll av allmänt intresse eller underhållning och är för dåligt allmänbildad för att lyckas hålla i en live som är det minsta underhållande. ”Oj min tampong har åkt snett” ”Leif GW öhhhhh vadå hehe vem är det”
Folk hade möjligtvis tittat på henne för att skratta åt henne tyvärr. Säkert jättesnäll men ett vedträ är smartare än henne 😂
Citera
2021-12-11, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Nivån är ju inte jättehög på Baronen just nu. Skämmigt minst sagt.

Hoppas han kommer in och besvarar saker de närmsta dagarna. Jag skulle gärna vilja få klarhet i hans senaste lögner om bilen.

Vart kan man ta del av hans senaste lögner ang bilen? 🤔
Citera
2021-12-11, 21:16
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Är inte Alex mer sjuk än vad vi tidigare trott?

Bara den här idén att han ska satsa på musiken säger inte det ganska mycket om hur dålig koll han har på sig själv och sina kunskaper?

Vi alla härinne kan nog vara överens om att artist är något Rask aldrig kommer bli.
Nu raggar han efter en vhs-spelare så han kan överföra sina hemmavideos från när han fick en videokamera, det ska finnas så mycket att dela.. från replokaler mm, så spännande...han hade alltid kameran med, enligt honom själv.
Hans tanke är att lägga upp och kommentera på kanalen.

Jag undrar,
Vem har intresse av det? Är det hans sleepovers med sprutavslut?

Han är så jävla dum i hela huvudet, grandios och verklighetsfrånvänd.

Han försöker hitta snabba lösningar, vill man nå framgång måste man lägga arbete bakom.

Vad har han gjort för världen? Kanske lite att ta i, men vad har han gjort för sin familj? Han fortsätter utsätta dem för kränkningar, jävla snack om mys och family is everything.
Såg att han också har en ny hoodie, vem betalade den? Ligger och myser i soffan, med fötterna på bordet, dricker något ur en 50cl pet, julmust? Cola? Och glor på tv.
Är det är så livet ska levas?
Citera
2021-12-11, 21:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu raggar han efter en vhs-spelare så han kan överföra sina hemmavideos från när han fick en videokamera, det ska finnas så mycket att dela.. från replokaler mm, så spännande...han hade alltid kameran med, enligt honom själv.
Hans tanke är att lägga upp och kommentera på kanalen.

Jag undrar,
Vem har intresse av det? Är det hans sleepovers med sprutavslut?

Han är så jävla dum i hela huvudet, grandios och verklighetsfrånvänd.

Han försöker hitta snabba lösningar, vill man nå framgång måste man lägga arbete bakom.

Vad har han gjort för världen? Kanske lite att ta i, men vad har han gjort för sin familj? Han fortsätter utsätta dem för kränkningar, jävla snack om mys och family is everything.
Såg att han också har en ny hoodie, vem betalade den? Ligger och myser i soffan, med fötterna på bordet, dricker något ur en 50cl pet, julmust? Cola? Och glor på tv.
Är det är så livet ska levas?
Ja konstigt att inte ha pengar till julklappar och räkningar för att i nästa andetag gå ut och vilja köpa en VHS ... Dock enbart från Trosa - eftersom han behöver den pronto, nu, ikväll..

Känns ju stabilt.
Citera
2021-12-11, 21:25
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja konstigt att inte ha pengar till julklappar och räkningar för att i nästa andetag gå ut och vilja köpa en VHS ... Dock enbart från Trosa - eftersom han behöver den pronto, nu, ikväll..

Känns ju stabilt.
🤣🤣nej, inte mycket. Det handlar om att prioritera.. för tänk om han skulle kunna bli en superrik kändis iom vhs-banden?!
Frågan är om "alla polarna" uppskattar att bli uthängda? Om det nu ens kommer hända. Som sagt, en vhs-spelare till Caaal, någon? Hoho, livsviktigt, för det är kanske nu det händer, han ska bli juckibajs 2.0🤜
Citera
2021-12-11, 21:45
Medlem
knark-kungens avatar
Vad säger ni folks, ska vi klippa en vhs till bajskungen i julklapp? Bara 2 lax.

https://www.tradera.com/item/170204/...xoCP94QAvD_BwE

Jag vill se det där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in