2021-12-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
”För att han själv sagt det” 😂😂😂
Du trollar bra du…
Men snälla försök va lite mer trovärdigare i ditt trollande än att komma med saker som att vad en mytoman har sagt är något man ska lyssna på! Du avslöjar dig själv så grovt

Jag syftade på att han själv sagt han är i en svår sits!! Jag trollar inte alls din dummer.
Citera
2021-12-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Orkar du verkligen fortsätta trots att du blivit avslöjad?🤣

Är du efterbliven man ser det är fejkat 😂
Citera
2021-12-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Skitsnack, det finns en stor jävla mängd människor, över 30 som sitter i fasen så mycket tuffare sits än Rask med familj. Så det där tugget om sunt förnuft och vanligtvis förstår ekonomi är bland det dummare jag får höra. Det hela bygger på en mycket enkel sak, Rask tjänar alldeles, alldeles för lite. Hans och Ts förståelse för ekonomi har inget med saken att göra.

Att förstå ekonomi och att kunna hantera den ekonomin man har på bästa sätt har inte ett jävla skit med om man tjänar för lite pengar. Om du så har hundra kronor på en hel månad så är det en väsentlig skillnad på hur en person som kan ekonomi spenderar den hundralappen och på hur Rask skulle spendera den hundringen så det du säger låter ungefär som något Therese i en live hade kunnat säga!

Har du minsta lilla begrepp om vad ekonomi är eller sunt förnuft iallafall så går du inte och köper snus och räkmackor på sjukhuset etc o sen får tigga hundralappar på youtube och gnälla över att du måste sälja bilen för att kunna betala räkningar och fira jul. Ja din jubelidiot den dosan snus och räkmackan du drog i dig idag hade varit en julklapp till ett av barnen, inget stor men något. Med den jämförelsen begriper du då att man inte behöver kunna ett skit om ekonomi utan bara vara normalt funtad för att få saker att gå ihop ekonomiskt iallafall bättre än om man har huvudet långt upp i röven som Rask??? Eller blev det hela för komplicerat?
Citera
2021-12-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Jag syftade på att han själv sagt han är i en svår sits!! Jag trollar inte alls din dummer.

Nej frångå inte sakfrågan! Du påstod nyss att han ”visst kan ekonomi” med motiveringen att ”Det har han sagt”
Är det ditt starkaste argument? Att Rask som ljuger som en häst travar och avslöjats med hundratals lögner har sagt en sak?
Jo du trollar för såhär bäng kan man inte vara 😂🤦‍♂️
Citera
2021-12-04, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Nej frångå inte sakfrågan! Du påstod nyss att han ”visst kan ekonomi” med motiveringen att ”Det har han sagt”
Är det ditt starkaste argument? Att Rask som ljuger som en häst travar och avslöjats med hundratals lögner har sagt en sak?
Jo du trollar för såhär bäng kan man inte vara 😂🤦‍♂️

Jaaaaa jag påstog det.
Sen cuterade jag ditt inlägg och svarade! Det är kanske du som trollar?! Jag gör det inte!!
Citera
2021-12-04, 20:46
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Jag är övertygad om att Baronen är överlycklig att ha dig på sin sida, bättre wingman kan man nog inte ha utan att betala stora summor i ersättning.
Kämpa på! 💪

Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Tack vad snällt! Jag försöker mitt bästa

Jaa han måste ju blivit munter värre när han läste soc-golningen från Kräkik som Mikkka lade ut hahahahaha

Jävla mullvadd att låta Pattknullaren få skyllen.
Citera
2021-12-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Jaa han måste ju blivit munter värre när han läste soc-golningen från Kräkik som Mikkka lade ut hahahahaha

Jävla mullvadd att låta Pattknullaren få skyllen.

Den är fejk dock.
Citera
2021-12-04, 21:17
Medlem
Alltså helt seriöst vem fan skaffar ett tredje barn året man då nästan deklarerar sämst sen man fyllt 18, vem fan skaffar ett tredje barn när man mår så dåligt att man knappt kan ta hand om sig själv och arbeta. vem fan skaffar ett tredje barn när man har ett boende som knappt täcker behoven för nuvarande familj, vem fan skaffar ett tredje barn när man måste sälja saker för att ge julklappar till sina redan befintliga barn, hur fan går tankarna?, det är ansvarslöst det är själviskt det är idiotiskt. antingen så söker du dig ett arbete rask eller så är varenda orosanmälan befogad du visar inte motsatsen. din fru sitter med skulder till öronen du säljer familjens bil allt för att täcka akuta situationer men långsiktigt är det enda att du och frugan jobbar, nu ska hon jobba sent på kvällarna och åka kommunalt medans du sitter i live stream och snackar om att du kör clearmax i anus, du är en patetisk ursäkt till människa.
Citera
2021-12-04, 21:22
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
För att det står så på din cykelhjälm 😂

JA nu såg jag det, tack!

Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Alltså helt seriöst vem fan skaffar ett tredje barn året man då nästan deklarerar sämst sen man fyllt 18, vem fan skaffar ett tredje barn när man mår så dåligt att man knappt kan ta hand om sig själv och arbeta. vem fan skaffar ett tredje barn när man har ett boende som knappt täcker behoven för nuvarande familj, vem fan skaffar ett tredje barn när man måste sälja saker för att ge julklappar till sina redan befintliga barn, hur fan går tankarna?, det är ansvarslöst det är själviskt det är idiotiskt. antingen så söker du dig ett arbete rask eller så är varenda orosanmälan befogad du visar inte motsatsen. din fru sitter med skulder till öronen du säljer familjens bil allt för att täcka akuta situationer men långsiktigt är det enda att du och frugan jobbar, nu ska hon jobba sent på kvällarna och åka kommunalt medans du sitter i live stream och snackar om att du kör clearmax i anus, du är en patetisk ursäkt till människa.

Så ÄR det!
Citera
2021-12-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL FREDRIK ALEXANDER RASK!!!!!!!!!!

jo hela frågan är retorisk då det skrivs i rask tråd , men ja den är nästan riktad till rask då han inte hade fattat, eftersom att han är oförmögen att inta information från utomstående. borde finnas ett kriterium för att få skaffa barn, nu gynnas han av att skaffa fler barn, helt sjukt.
Citera
2021-12-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL FREDRIK ALEXANDER RASK!!!!!!!!!!
Bara det att använda alla sina förnamn, mellannamn och efternamn verkligen osar narcisist. Han är urtypen som skulle köpt en adelstitel om det var möjligt.
Citera
2021-12-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Vilken PAPPA gör SÅHÄÄÄÄÄÄR?

Det är faktiskt helt sjukt. Om inte bilen säljs så blir det väl varsin rubiks kub till julklapp och denniskorvar istället för sill. Livet är tufft i skokartongen just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in