2021-11-30, 02:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Det spelar ingen roll för någon annan än mig själv.
Samma sak gäller utredningen.
För mig behöver du inte säga, jag vet redan.

Du kommer väl en video senare när utredningen är klar.
Citera
2021-11-30, 02:32
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Nej Alex, dom jämför sig med dig. Tänk istället "kan dom kan jag". För oss är det helt obegripligt hur du som förälder inte har tagit tag i din ekonomi för familjens skull för länge sedan.
Du har stort ansvar när du blir förälder och ligga och lata sig är det sista man ska göra.
Du är lat, kort och gott!

Nej, det är inte obegripligt, jag är en trasig person drabbad utav svår psykisk ohälsa som jag nyligen har accepterat och skall nu hitta hem i mig själv efter att ha förnekat mitt eget mående för mig själv i alla år, det är fullt logiskt.
Enda skälet till att det är helt obegripligt för dig och dina kamrater är för att ni vägrar tro på ett enda ord jag säger, men varför diskuterar ni ens med mig om ni redan på förhand "vet" att det jag kommer svara är lögner och skit osv?
Inget ni säger eller gör hänger ihop, ni alla är precis som jag, många värre, ändå häcklar ni istället för att försöka se det fina i andra och enas över det man kan enas om istället för att medvetat aktivt leta saker att hata på.
puss, idiot.
Du vet att jag lider utav psykisk ohälsa, du shame'ar mig med avsikt när du säger att så, och det gör dig till en vidrig person.
Citera
2021-11-30, 02:36
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Du, varken du eller jag har en stor Youtube-kanal, om vi ska vara helt ärliga... 142 tusen prenumeranter, jo tjena, 80% av dem sitter väl på nåt Internet-café i Bangladesh.

Jo, det är ett konstaterat faktum att jag har enstor youtubekanal, det är även ett faktum att det är organisk tillväxt på min kanal och inte frågan om några köpta följare, och jag kan bevisa det.
För det första så känner youtubes system av hur följare hittar till kanaler, vägar osv, dyker det bara upp tusentals följare från bangladesh över en natt eller dyl granskas kanalen direkt.
Jag har även varit med i stora nätverk sedan första början på youtube, dom följer upp din analytics och ser att kanalen växer som den skall osv.
Har du köpta följare är du inte välkommen i något nätverk, jag har varit med i flera stycken.
Det du ägnar dig åt är vidrigt, du försöker ta precis allt ifrån mig och förminska och reducera mig i allt, youtubekanalen tex, vad du tror och fantiserar om är inte sanning, förstå detta någon gång?
Citera
2021-11-30, 02:36
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror du att du kommer tagit dig in på arbetsmarknaden innan 2025?
Nej, då sitter jag nog med en filt utanför konsum och säljer videohälsningar och smörknivar.
Citera
2021-11-30, 02:37
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
För det första är inte 10 000 personer samma sak som 10 000 visningar, bara så att vi har rett ut den saken. För det andra så är det inte mycket, typ alls, men allt är ju relativt. Videon med Jewels som ränner runt på Arlanda har fått över 10 000 visningar. Magmysarn själv brukade ha flera inne i sin live än vad du brukar ha och då bannlyste han än 95% av alla som vågade skriva nånting.

"För det första är inte 10 000 personer samma sak som 10 000 visningar"
Korrekt, men i analyticsappen kan man klart och tydligt se att folk sällan ser en video 2 gånger, väldigt sällan fakiskt.
Jag kan inte svara för dom, jag varken jämför mig med dom eller andra, jag kör mitt race.
Citera
2021-11-30, 02:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Nej, då sitter jag nog med en filt utanför konsum och säljer videohälsningar och smörknivar.
Tror du verkligen det finns en efterfrågan på det? Trosa är väldigt litet.

Skulle du inte börja sälja smycken också, hur gick det med det?
Citera
2021-11-30, 02:45
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och din mamma och mormor bara "här Alex använd det som content i tråden .. .då kommer du få sympati och alla tycker synd om dig" ???

För de håller väl med dig om att det skall ut till alla ... ?

Det är en speciell sorts smuts som söker medlidande by proxy ,, en speciell sort.
Skadeglädje är faktiskt sundare,

Vet inte vad det handlar om här, om ignoransen och nonchalansen är total, om blodet i dina ådror ersatts utav castillo de gredos eller om du drabbats utav aggressiv demens, men jag har flera gånger skrivit till dig att du inte ens behöver bemöda dig att skriva till mig om tonen inte är trevlig.
Du är argsint och jävlig i alla trådar, som en riktig liten pitbull som hugger och snäser, är spydig och otrevlig mot precis allt och alla hela tiden i alla trådar.
Så fram tills dess att du börjar bemöta inlägg på ett lite varmare och trevligare sätt kan du skita i att skriva och hålla det för dig själv, du blev too much för länge sedan, vi fattar, du har en personlig agenda och vendetta, absolut.
Men vill du ha svar ifrån mig så är det trevlig ton som gäller, sedan kan vi snacka, inga onödiga spydigheter bara för att eller snäsighet osv, ananrs behöver du inte skriva till mig.
Citera
2021-11-30, 02:46
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Bajsbaronen söker medlidande eller att få axla rollen som offer i exakt allt han gör! O gör han ingenting beror det på att det är så synd om honom att han inte orkar göra nånting! Ja annat än all den skit han sysslat med på youtube och armbåga sig fram som nån jävla allvetande greve det orkar man… suck! Att alla förutom Baronen själv begriper att hans lögner och skådespeleri är genomskådat av alla är så löjligt att man skäms

"]Bajsbaronen söker medlidande eller att få axla rollen som offer i exakt allt han gör!"
HÄVDAR du, men så är det inte, detta är din egen tro, var noga med det också då.

Hela inlägget är skitsnack.
Citera
2021-11-30, 02:48
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Höll på att missa detta, det är alltså någon som kontaktat övervakarna? Om vad du sysslar med? Känner sossetanterna till att krimvården fått egna orosanmälningar?

Kriminalvården har inte fått några orosanmälningar då de inte tar emot sådana, de är inte en myndighet som ägnar sig åt sådant och inget lagbrott elelr något fel har begåtts, vilket socialen understrykte när de var här.
Era fantasiproblem är bara på riktigt i era fantasier och inte i verkligheten, beviset kom när soc droppade allt efter att ha varit här och valde att inte inleda en utredning då de ansåg att vi var fullt dugliga föräldrar, kapabla till att försörja och ta hand om våra barn.
Kvinnan hade aldrig varit med om detta förrut och tyckte det var jättekonstigt.
Däremot har frivården skyldighet att anmäla till socialen om dom misstänker något, men det gör de inte, detta är som sagt i eran fantasi och inte i verkligheten.
Citera
2021-11-30, 02:50
Avstängd
Citat:
Jag kan inte svara för dom, jag varken jämför mig med dom eller andra, jag kör mitt race.

Inte mycket till race ärligt talat, mer en avåkning med sned AMG-merca rakt ut i en gödselstack pga kass förare.

Förutom dina 15-20 retardstammisar så är visningarna bara såna som gillar att se tågkrascher och puckon som gör bort sig.

Fortsätt schavottera så kommer du nog upp i magmysarns division småningom.
Citera
2021-11-30, 02:52
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kunde inte hålla mig. Måste bara bemöta ditt skitsnack.

LIDER av psykisk ohälsa. För ett år sedan så gjorde du en video där du spelade in en månad typ, när du "tog paus" från youtube. Du pratar i videon om att du nu börjar ta ansvar för ditt mående och din psykiska ohälsa.

Ett helt jävla år och du LIDER fortfarande av psykisk ohälsa. Vad i helvete är det du har gjort under det gångna året? Om man lider så mycket av något så tar man tag i det. Man går inte och lider ett år till utan att göra något åt saken. Vad fan har du gjort? Fortsatt gått runt hemma i lägenheten och scrollar ändlöst på telefonen och laddat upp video efter video med ett rent ut sagt katastrofalt dåligt innehåll. Psykisk ohälsa är just det, psykisk. Det är inget medfött jävla handikapp som du alltid kommer att leva med. Du kan göra något åt saken. Men har du det? Var är medicineringen? Varför har du inte lagt om ditt liv om du lider så mycket av ditt psykiska mående?

Det finns tonvis med studier som visar att fysisk aktivitet är bättre än SSRI. Att börja löpträna och lyfta skrot är en ren hälsokur. Men har vi sett Baronen tagit sig ut i joggingspåret under det gångna året, när han haft fullt upp med att ta ansvar för sitt mående? Nej. Det har vi inte. Baronen har fortsatt gått hemma och beklagat sig över att det är så synd om honom för han har ångest.

Fatta att när man skyltar med något så mycket som du gör så blir det tandlöst. Ingen känner sympati med en fitta som bara gnäller, slår ifrån sig, skyller ifrån sig och måste trycka i ansiktet på alla att jag har minsann såna fruktansvärda psykiska problem att jag klarar inte av ett skit. I synnerhet inte när fjanten inte gör någonting åt saken annat än att oja sig.

Du lider inte av psykisk ohälsa. Hade du lidit hade du inte gått ett år och känt samma sak. Lidande är precis just det, obekvämt. Men du är bekväm i din psykiska ohälsa. Du definierar dig till och med med den. Den är en sån stor del av dig att du beskriver dig med den i din insta-bio.

Sluta försök övertyga mig om att du har det. Jag kommer aldrig någonsin tro dig. Du är en luffare som är full av skit och en totalt vedervärdig person, som förtjänar örfil efter örfil och ett fucking uppvaknande. Det är precis det du kommer få också, oavsett om du vill det eller inte. Tessan vill resa till Thailand, Tessan vill ha ett radhus, Tessan vill leva ett svenssonliv som hennes jämnåriga kamrater börjar göra. Du kan inte erbjuda det, och Tessan kommer lämna dig tids nog, där står du själv grabben. Du kan inte klara dig utan henne, ditt välmående baseras på att en empatisk person ger dig uppmärksamhet hela tiden, som den parasit du är, och när din fru får upp sin självkänsla kommer hon kräva någonting bättre och tagga illa kvickt. Det börjar dra ihop sig.

Du pratar alltid om att du inte skyller ifrån dig på din barndom. Men du skyller ifrån din arbetslöshet och ditt dagdriveri på din psykiska ohälsa. Din psykiska ohälsa som du härleder till din traumatiska barndom. Så vad är egentligen skillnaden? Du är så totalt fast i din barndom och du tycker så synd om dig själv för vad du fick utstå. Poängen är att ingen annan bryr sig. Ingen arbetsgivare kommer titta i ditt CV och bli imponerad. Ingen kommer vilja ha med dig att göra när frågan kommer upp, vad i helvete har du sysslat med under de senaste 10 åren? "Jag har haft sådan extrem psykisk ohälsa så jag har inte kunnat göra någonting, min pappa var så dum mot mig när jag var liten." Fatta att ingen bryr sig, det är du som är ansvarig för din situation vid 30 års ålder.

Du bemöter någon med att fatta att du har en lagstadgad skyldighet att försörja dina barn med "men anmäl mig då". Det är inte brottsligt, idiot. Det du inte förstår är att det kommer bli konsekvenser längre fram. Vill Tessan ha vårdnaden själv så kan du inte visa upp att du kan försörja dina barn. Då är dina inkomster relevanta. Det är inget du hamnar i finkan för. Det är saker som tyder på att du är en ansvarslös förälder vilket kommer vara till last för dig i en situation där du riskerar att inte få uppfostra dina egna barn. Men du har huvet för långt upp i din egen röv att du inte tänker så långt.

Ta tillvara på ditt liv Baronen. Du fattar verkligen inte hur jävla mycket ute och cyklar du är och vilket totalt jävla skitliv du går emot. Istället blir du arg på folk som påtalar det. När du väl är där så kommer vi prata psykisk ohälsa på riktigt, sanna mina ord.

Så, du är alltså en notorisk lögnare och en narcissist nu, du sade klart och tydligt att du var klar i tråden, nu är du här bara en dag senare, "skulle inte du sluta med youtube?".
Klockan är snart 03:00, korta ned det där på skitsnack och öknamn så skall jag besvara det.
Detta är ett faktum:
Socialen fick in orosanmälningar härifån, de träffade oss vid 2 tillfällen både hos dom och hemma hos oss, här i vårat hem.
De bedömde att vi är fullt kapabla till att ta hand om samtliga tre barn, att vi kan försörja dom och se till deras bästa och fylla deras behov.
Det var då alltså utbildade yrkeskvinnor med erfarenhet och skyldighet som var här, men stortuffbiker och gänger vet givetvis bättre, alla som inte tycker och tänker som er kör över och svar accepteras inte.
Citera
2021-11-30, 02:53
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Fatta när Trosabaronen blir lämnad av Therese för en bättre snubbe, som är helt kalas. Han anammar Trosabaronens egna barn och ger dem allt det Trosabaronen inte kunde ge dem. Therese söker om ensam vårdnad. Hans egna barn börjar kalla nya gubben för pappa, för man vill inte kännas vid sin egna som svek dem. Trosabaronen har ingen inkomst. Han blir inkvartad i farfars sommarstuga precis som pappsen. Nu kanske det är pappsens sommarstuga. Trosabaronen kanske blir förlåten för snusspottandet och tillåts bo där i sommarstugan. Du får tid att bonda med farsgubben iallafall. Ni kommer ha mycket tid tillsammans där ni kan ägna er åt att dricka Arboga 10,3 och beklaga er över livet.

Sitter du och onanerar medans du fantiserar ihop sådant här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in