Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Jag måste ju dock säga att man har ett ansvar att stå till svars för saker man mot sin familj på video till offentlig beskådning 🤔 Det krävs det inte särskilt mycket för att begripa. Tex som när youtube fakriskt fick bra och din fru satt i skulder upp över öronen som försörjt dig och barnen i åratal, då bränner du dom pengarna på en idolbil halva Sverige talade om för dig att inte köpa för att försöka hjälpa dig, du skrek då i kameran som vanligt att du minsann visste dina rättigheter som konsument och ignorerade exakt alla varningsingnaler som vanligt. Poff där var som pengarna, hade lika gärna kunnat elda med dom och grillat korv över dom och din fru sitter med lika mycket skulder om inte mer. Då har man fan ett ansvar när man gör såna sviniga saker mot sin egen fru offentligt att svara för sig när man fortfarande går hemma o drar fötterna efter sig och hon är den som får betala ditt snus. Samtidigt som du pratar om vilka parfymer som luktar manligt 😂 Det är ju så patetiskt att man smäller av. Du gör det mest omanliga man kan göra men ditt huvudbry är vad som är så manligt som möjligt! Skärp dig för helvete din dagdrivare… Mår psykiskt dåligt jo tacka ja… Vafan tror du din far inklusive alla du sabbat för minst 10år framöver när dem ska söka jobb etc genom att hänga ut människor med lögner etc på youtube? 🤔 Nej just ja ditt spektra av conpassion börjar o slutar vid dig själv
-" Tex som när youtube fakriskt fick bra och din fru satt i skulder upp över öronen som försörjt dig och barnen i åratal,"
Gick bra?
Se min deklaration, youtube har aldrig gått bra, det vet ni ju eller?
Therese skulder är mina skulder då vi har gemensam ekonom och dessutom är gifta, hur vi dock fördelar vår ekonomi skall väl du skita i även om DU tycker det är fel, det drabbar inte dig, haha.
"du skrek då i kameran som vanligt att du minsann visste dina rättigheter som konsument och ignorerade exakt alla varningsingnaler som vanligt."
Stämmer, patetiskt, jag insåg att jag blivit blåst och kunde inte erkänna det för mig själv eller palla förödmjukelsen utåt så förnekade allt till den grad att det blev patetiskt, men detta vet bokstavligen alla vid detta laget, det har diskuterats i detalj i flera år här, är det onanimaterial eller varför är ni ständigt kvar i gammal skit när ingen annan är det?
Vad är grejen, jag förnekar inte detta, jag är den första att tala om det?
Det är 3 år sedan, det är snart 2022, varför ens diskutera något som helt saknar signifikans och betydlese för allt och alla?
Vad skall det tjäna till?
"Poff" var pengarna slut?
Hur vi hade löst finansieringen och hur allt klarades ut har du väl inte den blekaste aning om?
Jag har som sagt absolut förstört för folk förr som än idag ligger dom i fatet, men hur mycket du, jag eller dom (hur fan du nu hör hit) än vill så kan ingen göra det ogjort.
Man kan bara lära sig av misstaget och se till att det inte händer igen, vilket det inte har vad ni än menar då jag varken är dömd, misstänkt eller åtalad för något nytt och inte heller har gjort en video på någon där privatliv blandas in, hur långt ni än försöker sträcka er efter vad som är privatliv.