2021-11-27, 01:02
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej men ursäkta, coronarestriktioner ska självklart tas hänsyn till, besök skogen och leta kottar, där det lämpar sig.

De flesta har tagit ansvar, men inte rasken, han vågar inte ta vaccin, eller? Han är ju så sjuk hela tiden..

Förresten, när han petade och gnälkde över vageln i ögat, så drog han med handen vid näsan, petade ögat, samtidigt som han gör reklam för den ultimata skäggoljan som kan bota allt.
Den oljan står han och öppnar, super in doften och ber alla trånande att skynda sig att beställa! Senare blev det gos med A inför kameran, "e du gullig?"🙄

Vem köpte den besudlade oljan? A blev sjuk, så dålig att tessan åkte in till akuten, vilken hjälte han är, mr family fist!🤜

" samtidigt som han gör reklam för den ultimata skäggoljan som kan bota allt."
Detta har jag ALDRIG någonsin ens kommit i närheten av att påstå, det är ord du lägger i min mun och sedan hånar mig för.

-"Senare blev det gos med A inför kameran, "e du gullig?"🙄 "
Frlåt, jag skall inte älska mina barn.
Citera
2021-11-27, 01:03
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Du skulle ju inte prata om ditt privatliv din jävla sopa.
Men det är väl bra nyheter för dig, då kan du göra ett par videos likt när du satt och klämde fram tårar vid din farmors grav.

Du är ju ingen främling inför att utnyttja döda personer.

Jag klämde inte fram dom, hon stod mig lika nära som min egen mamma.
Tonen, arg, så arg...
Citera
2021-11-27, 01:10
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Det privatliv som diskuteras är alltid sånt som du själv initierat.
Varför tror du att vi garvar åt din ekonomi? Det är just för att du presenterar dig som en krösus och det är bara en av alla sidor som du själv diskuterat.
Hur i helvete kan inte tid med familjen vara privatliv? Det finns väl ingen annan i hela världen än du som har den uppfattningen.
Och jag tycker det är så sorgligt att den där ovärt dyra trippen till highchaparall var det enda som blev till på en hel sommar.

"Det privatliv som diskuteras är alltid sånt som du själv initierat."
På tiden då jag satt med fejkkedjor runt halsen i en krockskadad plåtburk och försökte vara allt jag inte är, tar ni idag, då jag är ärlig med ta mig fan allt, även när det är genant och trots att det ligger mig i fatet, och menar att jag fortfarande ljuger.
Så ni menar alltså att jag till och med ljuger i förklaringarna till mina lögner då eller?
Varför? hahaha?
För vem?
-"Det är just för att du presenterar dig som en krösus och det är bara en av alla sidor som du själv diskuterat."
Nej, jag PRESENTERADE mig som en krösus, nu är jag öppen och ärlig med att jag är dirt whore poor och kör en v70 ist för en krockskadad estnisk s-klass med kattguld runt halsen.
Men detta blundar ni inför.
Nej, det var inte allt som blev denna sommar, det var typ allt som jag vloggade och laddade upp på hela sommaren, det innebär inte att vi inte gör något bara för att vi inte filmade det åt dig.
Jag värderar tid med familjen och tycker för det mesta att kameran och insta storys är en pärs eller ett nödvändigt ont, och skiter mer än gärna i det så ofta och så mycket jag kan.
Bara för att du inte ser det betyder det inte att det inte finns.
Ni verkar tro att det enda jag är är mina videos, att det finns en person bakom och en framför kameran
Citera
2021-11-27, 01:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Jag klämde inte fram dom, hon stod mig lika nära som min egen mamma.
Tonen, arg, så arg...
Hur mycket pengar är du skyldig din familj?

Tror du att du i framtiden kommer kunna bli en nettoförtjänst för samhället eller ska du föralltid vara en amöba på andra människor?

Är du inte orolig för framtida utgifter eftersom du har så låg lön? Har du funderat på om din låga lön är orsaken till din ångest? Du säger ju att du jobbar på dig själv men det händer ju inget?
Citera
2021-11-27, 01:11
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, någon annan arbetslös förälder får väl starta en youtubekanal där denne berättar vilken hårt arbetande skattebetalare man är, som bär upp samhället på sina axlar, trots att det inte är sant. Då kan vi ta och diskutera denne på forumet, jag lovar. Tills dess är det helt irrelevant.

Fast jag gör ju inte ens det?
Citera
2021-11-27, 01:14
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
2019 är inte gammalt för mig alls faktiskt. 2 år är ingenting.
Prova 3, det ligger närmre än 2 med tanke på att det nya året bara ligger ca 34 dagar fram i tiden.
3 år år en längre tid i min mening iaf, någon som nyss fötts ligger på rygg och skiter och skriker, en 3-åring kan prata och interagera, det hinner hända mycket på 3 år, detta är bara du som försöker med illaluktande skitknep, haha.
Citera
2021-11-27, 01:19
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Du har varit och rotat i hans inlägg där han påstår sig ha suttit på kåken. Grejen med dig är att du tror att jag fördömer dig för brottsligheten du är dömd för. Det är inte det det handlar om. Jag kan låta många brott passera. Det handlar om ditt beteende i största allmänhet. Det är ditt arroganta sätt, dina bortförklaringar och ditt ansvarslösa skitbeteende jag tycker är otrevligt. Där ingår t.ex att hänga ut andra människor för deras fel och brister, där ingår att du stoltserar med att du är en skattebetalare när det knappast stämmer, där ingår när du sitter och pratar om politik och samhället utan att vara påläst, där ingår när du går hem till pensionerade grannar till din mormor och gapar och skriker, där ingår när du går hem till din missbrukare till pappa och mobbar honom och hotar honom med stryk, där ingår att du sätter barn till världen utan att ge dem försörjning, och mer därtill.
Det spelar ingen roll om du upphört med en och annan sak. Det är en helhetsbild av allt du gör som gjort att jag kommit fram till att du är helt makalöst odräglig.

Jag talade om Knark-kungen och att denne fördömer det, inte dig, men det skulle ju iofs inte förvåna mig dock.
Mitt beteende i största allmänhet?
Det har du väl ändå inte en aning om?
Har du ens växlat ett enda ord med mig någonsin eller baserar du detta på vad du sett på youtube och sociala medier, eller finns det något seriöst som faktiskt backar upp skiten du kommer dragandes med?
"där ingår att du stoltserar med att du är en skattebetalare när det knappast stämmer"
"Knappt stämmer"?
Antingen stämmer det väl, eller så stämmer det inte?
Det är ett faktum att jag betalar skatt, även om du vill reducera mig och påpeka "nästan".
Fast precis allt skit du skriver om är ju år och åter år gammert?
Citera
2021-11-27, 01:21
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Yes. Men det du drar upp är OT och hör inte till diskussionen. Tråden handlar om dig och ingen annan.

Vad är din poäng?

Nej, jag drar inte upp någonting som inte är on-topic, det är raka bemötanden ifrån mig,
Min poäng?
Det är ingen poäng, jag gjorde som ni och bara hux flux konstaterar skit mitt ifrån ingenstans bara sådär, jag trodde det var så vi gjorde här?
Citera
2021-11-27, 01:32
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Jag måste ju dock säga att man har ett ansvar att stå till svars för saker man mot sin familj på video till offentlig beskådning 🤔 Det krävs det inte särskilt mycket för att begripa. Tex som när youtube fakriskt fick bra och din fru satt i skulder upp över öronen som försörjt dig och barnen i åratal, då bränner du dom pengarna på en idolbil halva Sverige talade om för dig att inte köpa för att försöka hjälpa dig, du skrek då i kameran som vanligt att du minsann visste dina rättigheter som konsument och ignorerade exakt alla varningsingnaler som vanligt. Poff där var som pengarna, hade lika gärna kunnat elda med dom och grillat korv över dom och din fru sitter med lika mycket skulder om inte mer. Då har man fan ett ansvar när man gör såna sviniga saker mot sin egen fru offentligt att svara för sig när man fortfarande går hemma o drar fötterna efter sig och hon är den som får betala ditt snus. Samtidigt som du pratar om vilka parfymer som luktar manligt 😂 Det är ju så patetiskt att man smäller av. Du gör det mest omanliga man kan göra men ditt huvudbry är vad som är så manligt som möjligt! Skärp dig för helvete din dagdrivare… Mår psykiskt dåligt jo tacka ja… Vafan tror du din far inklusive alla du sabbat för minst 10år framöver när dem ska söka jobb etc genom att hänga ut människor med lögner etc på youtube? 🤔 Nej just ja ditt spektra av conpassion börjar o slutar vid dig själv

-" Tex som när youtube fakriskt fick bra och din fru satt i skulder upp över öronen som försörjt dig och barnen i åratal,"
Gick bra?
Se min deklaration, youtube har aldrig gått bra, det vet ni ju eller?
Therese skulder är mina skulder då vi har gemensam ekonom och dessutom är gifta, hur vi dock fördelar vår ekonomi skall väl du skita i även om DU tycker det är fel, det drabbar inte dig, haha.

"du skrek då i kameran som vanligt att du minsann visste dina rättigheter som konsument och ignorerade exakt alla varningsingnaler som vanligt."
Stämmer, patetiskt, jag insåg att jag blivit blåst och kunde inte erkänna det för mig själv eller palla förödmjukelsen utåt så förnekade allt till den grad att det blev patetiskt, men detta vet bokstavligen alla vid detta laget, det har diskuterats i detalj i flera år här, är det onanimaterial eller varför är ni ständigt kvar i gammal skit när ingen annan är det?
Vad är grejen, jag förnekar inte detta, jag är den första att tala om det?
Det är 3 år sedan, det är snart 2022, varför ens diskutera något som helt saknar signifikans och betydlese för allt och alla?
Vad skall det tjäna till?
"Poff" var pengarna slut?
Hur vi hade löst finansieringen och hur allt klarades ut har du väl inte den blekaste aning om?
Jag har som sagt absolut förstört för folk förr som än idag ligger dom i fatet, men hur mycket du, jag eller dom (hur fan du nu hör hit) än vill så kan ingen göra det ogjort.
Man kan bara lära sig av misstaget och se till att det inte händer igen, vilket det inte har vad ni än menar då jag varken är dömd, misstänkt eller åtalad för något nytt och inte heller har gjort en video på någon där privatliv blandas in, hur långt ni än försöker sträcka er efter vad som är privatliv.
Citera
2021-11-27, 01:38
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Föga märkligt är ju dock att såfort det påpekas att du inte bidrar ett skvatt till samhället och att din inkomst de senaste 15åren inte ens är högre än en normal arbetares inkomst 1år vilket är ett stort skämt i sig så mår du så psykiskt dåligt. Hur i hela fridens namn fungerar ditt psyke då när du ändå tänker hmmmm jaaa men avla av mig orkar jag ju iallafall och ta hand om en till levande människa som är det hårdaste och mest ansvarskännande arbete i livet man kan göra? Vilket även kräver en inkomst,struktur och ansvar! Inte att man fördriver sina dagar med att förtala människor på internet till den grad att man åtals och döms 🤦‍♂️ Ditt sätt att ursäkta ditt beteende med att du ”hjälper tusentals” genom att offentligt totalt förnedra din egen far på film i hans absolut botten i livet gör friska människor mörkrädda Alex…. Så gör man bara inte! Du har tid att i din värld hjälpa tusentals okända människor genom att offra den lilla värdighet din egen far hade kvar men inte att hjälpa dina egna barn genom att stila dig,sträcka på dig och skaffa ett jobb o sluta bete dig som en självutnämnd greve 🤦‍♂️ Vakna gosse innan det är för sent vakna

"så mår du så psykiskt dåligt."
Detta var jag öppen med långt innan ni "läckte" min deklaration, så försök inte med sådant där tack.

"tänker hmmmm jaaa men avla av mig orkar jag ju iallafall och ta hand om en till levande människa som är det hårdaste och mest ansvarskännande arbete i livet man kan göra?"
Hur angår det Fisosgrisos, alls?

Hur du väljer att se på missbruksbloggen skiter jag i, det är din åsikt, vad får dig att tro att jag ens vill höra den, känner vi varandra?
Uppenbarligen gillar du inte konceptet alls, titta inte då?
Ändå är du här och skriver och engagerar dig i mig och skriver i min tråd.
Jag är tex inte ett stort fan av Hoffa, därför ser jag inte hans videos och följer inte honom på nätet.
Vem vore jag om jag satt och skrev i hans flashbacktråd anonymt som en tönt medans jag kallar personen som faktiskt oanonymt har en åsikt för tönt?
Framförallt när man inte kan brösta sin egen utan osynlighetsmantel.
Min far har idag ingenting emot missbruksbloggen och tycker den fyller ett gott syfte, så om inte han har några problem med den, personen det faktiskt handlar om, eller jag, som filmar och redigerar, vem fan är då du att komma här och grina som en idiot?
Vad är det som får dig att tycka att jag beter mig som en självutnämnd greve 2021?
Citera
2021-11-27, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Nej, jag drar inte upp någonting som inte är on-topic, det är raka bemötanden ifrån mig,
Min poäng?
Det är ingen poäng, jag gjorde som ni och bara hux flux konstaterar skit mitt ifrån ingenstans bara sådär, jag trodde det var så vi gjorde här?
Tycker du, med handen på hjärtat, att du är en bra förebild för dina barn? Utveckla ditt svar.

Nämn dina 3 bästa personliga egenskaper och 3 av dom sämsta.
Citera
2021-11-27, 01:39
Medlem
Nu är rasken i farten igen, mitt i natten. Panikångest?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in