2021-11-25, 18:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror knappast att ”offren” har det jobbigt och tänker på vad han utsatt dem.
Fast jag har ju kontakt med flera av dem och vet att flera har det eftersom de tvingas bemöta hans lögner. Jag vet att att till och med ett par av småbarnen drabbas för ofta och ifrågasätts på grund av hans lögner.

Hans lögner försvann inte för att han fälldes - de drabbade måste leva med dem.

Edit
Han har blivit ombedd att gå ut dementera ett par lögner som särskilt drabbar barnbarn till ett par av målsägarna ... men han anser inte att han ljugit.
Citera
2021-11-25, 18:35
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast jag har ju kontakt med flera av dem och vet att flera har det eftersom de tvingas bemöta hans lögner. Jag vet att att till och med ett par av småbarnen drabbas för ofta och ifrågasätts på grund av hans lögner.

Edit
Han har blivit ombedd att gå ut dementera ett par lögner som särskilt drabbar barnbarn till ett par av målsägarna ... men han anser inte att han ljugit
.
Nehe, det menar du inte?

Känns som jag hört det förr.
Citera
2021-11-25, 18:37
Medlem
Citat:

Edit
Han har blivit ombedd att gå ut dementera ett par lögner som särskilt drabbar barnbarn till ett par av målsägarna ... men han anser inte att han ljugit.

Nej att skriva om ”falukorv i grishålet” är viktigare för Narcisisten Alex av Trosa. Vad nu det är arbetslös white trash slang för vet jag inte, någon som kan översätta?
Citera
2021-11-25, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Min sjukdomsbild?
Jag har ännu inte fått en diagnos ännu, och var det inte ni som nyss gav mig skit för att ha "tryckt på" Therese en diagnos fast jag inte ens har det?
Sedan så dår jag en stämpel i pannan av samma personer och när man själv gör exakt samma sak som man kritiserar bajsbaronen för höjer ingen på ögonbrynet.
Detta har blivit en infekerad skithåla, en tråd som varit aktiv i 3 år och fortfarande diskuteras det som var på tapen då, flitigt i nutid.

"Det hör till din sjukdomsbild att inte förstå det, du sa nyss att du inte ens gillar dig själv=du kan inte empatisera, varken med dig själv eller andra, det är därför du har behov av att varje dag gå runt och filma dig själv för att du behöver näring för att upprätthålla en person som du vet inte existerar och så kommer det vara för dig hela livet. "

Alla som lider av självhat saknar inte empati för andra, och nej, jag har inte ett behov utav det, det är något som konstateras av dig, fast du inte har en aning ens om du vill om vad som händer i mitt huvud, faktum är att det gör er lika pissiga som baronen själv.
Ni menar ju att jag är hemsk för att jag tidigare "satt diagnoser på andra", att jag tror mig veta precis hur det ligger till osv, fast ni själva gör samma sak i precis varje inlägg?

Föga märkligt är ju dock att såfort det påpekas att du inte bidrar ett skvatt till samhället och att din inkomst de senaste 15åren inte ens är högre än en normal arbetares inkomst 1år vilket är ett stort skämt i sig så mår du så psykiskt dåligt. Hur i hela fridens namn fungerar ditt psyke då när du ändå tänker hmmmm jaaa men avla av mig orkar jag ju iallafall och ta hand om en till levande människa som är det hårdaste och mest ansvarskännande arbete i livet man kan göra? Vilket även kräver en inkomst,struktur och ansvar! Inte att man fördriver sina dagar med att förtala människor på internet till den grad att man åtals och döms 🤦‍♂️ Ditt sätt att ursäkta ditt beteende med att du ”hjälper tusentals” genom att offentligt totalt förnedra din egen far på film i hans absolut botten i livet gör friska människor mörkrädda Alex…. Så gör man bara inte! Du har tid att i din värld hjälpa tusentals okända människor genom att offra den lilla värdighet din egen far hade kvar men inte att hjälpa dina egna barn genom att stila dig,sträcka på dig och skaffa ett jobb o sluta bete dig som en självutnämnd greve 🤦‍♂️ Vakna gosse innan det är för sent vakna
Citera
2021-11-25, 19:03
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Du hänger inte med i svängarna alls eller?
Har ju sagt att jag förklarat allt med hunden i detalj, sedan om du inte hänger med kan inte jag svara för.
Jag startade en insamling, drog LEGIT in 200-350:-, men skämdes ihjäl över över det resultatet och sade att pengarna hamnade på ett konto tills det fanns plats för en hund.
Hade jag fått in de 15.000 denna hund kostade så hade den kutat omkring här nu.
Skall jag dra den en gång till? =)
Vad hände med hundrädslan då, lögn?
Senast redigerad av massuppfittaren 2021-11-25 kl. 19:32.
Citera
2021-11-25, 19:21
Avslutad
Citat:
Pga att hon själv i livestreams och frågestunder på sin egen instagram lyft saken och talat öppet om det.
Det är ju ni som själva gjort mig till idioten ni klagar på, sanningen är ju inte ens såhär, inte ens i närheten för fan.
Snälla, är du säker på det? Hur många är det inte som faktiskt undrar hur det står till?
Alla som inte känner dig och din familj, men som halkar in på ett klipp, som leder till ett annat, ja du vet ju hur det fungerar med att skaffa prenumeranter..
Vi känner inte dig, men baserat på precis allt som DU spottar ut, även bortplockade saker, spelar ingen roll när i tid, det som DU vill sprida ut, är ogörbart.
Hur ska de som tittar kunna veta att du bara ljuger och hittar på? Det är ju faktiskt din familj och din släkt, dina prylar, ja allt. HUR ska människor veta vad som är skådespel, eller inte? Att du sitter och förnekar det som finns bevarat, är patetiskt. Du kan inte påstå att skribenterna på flashbacktråden skapat dig? De kommentarer som är mindre smickrande på instagram och youtube, tar du bort.
Citera
2021-11-25, 19:25
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Näe, "GENUIN" är inget ord man kan säga i samma mening som Din långa radda med namn, förresten tror jag även det är ett starkt tecken på svår narcissism, när man förutom för och efternamn presenterar sig med vartenda mellannamn man har, jag svär mig fri från att Just Detta stämmer och är rätt, men jag tror det....
Det stämmer, vetenskapligt bevisat, I’m sure.
Citera
2021-11-25, 19:38
Medlem
.ANDERSs avatar
Citat:
Om dessa ursäkter enbart är inför mig själv, drabbar det då Anders?
Drabbar dina barn men det förstår du inte 😂
Citera
2021-11-25, 19:41
Avslutad
Citat:

Edit
Är ofattbart att han inte sitter på psyket. Detta är inte friskt.
Jag har många gånger undra över vad Trosaborna tänker när de ser spektaklet komma vandrande med armen utsträckt, med kameran riktad mot sig själv, skrikandes, gapandes, svärandes, som om han är en reporter som måste ta chansen att snabbt få till ett klipp om någon sällsynt händelse. Det är inte jättevanligt där jag bor att människor sitter och pratar med sig själva, skriker och är upprörda, i sin bil på uppfarten.. alla olika utstyrslar, rosa, guld, med risk för att jag minns fel men visst gick han i rosa myggjagare i otmskinnslook?! Stor efterfrågan på såna? Det är patetiskt.
Han är oförmögen att förstå, han vet bäst, fast ibland vet han inte, men då spelar det ingen roll? Videon med AMG! verkligen nära orgasm över äkta orginal amg, amg, analog klocka, amg vad står det för? Säger han, och fortsätter sin njutningspunkt, som tar slut när däcket spricker... alltså han är en fara för sig själv. Han går runt och skriker in i sin kamera om alla fittor och pissiga jävlar som inte gör rätt för sig..

Det är fullständigt vidrigt att han inte kan göra en video, han som gillar det och be om ursäkt och dementera de vidrigheter han spridit ut.
Citera
2021-11-25, 20:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hans grej är att driva andra till psyket och när de är där så startar han en nu buhää så synd om honom session.
Han är inte skrämmande - däremot är han en ynkedom som uppfattas som tärande och äcklig.

Citat:
Jag har många gånger undra över vad Trosaborna tänker när de ser spektaklet komma vandrande med armen utsträckt, med kameran riktad mot sig själv, skrikandes, gapandes, svärandes, som om han är en reporter som måste ta chansen att snabbt få till ett klipp om någon sällsynt händelse. Det är inte jättevanligt där jag bor att människor sitter och pratar med sig själva, skriker och är upprörda, i sin bil på uppfarten.. alla olika utstyrslar, rosa, guld, med risk för att jag minns fel men visst gick han i rosa myggjagare i otmskinnslook?! Stor efterfrågan på såna? Det är patetiskt.
De flesta uppfattar honom nog som udda och konstig - och ingen människa de vill ha att göra med.
Jag vet att sonen är utsatt ibland i skolan på grund av sin pappa -- och hans försvar är att det beror på att hans pappa är känd.

Citat:
Han är oförmögen att förstå, han vet bäst, fast ibland vet han inte, men då spelar det ingen roll? Videon med AMG! verkligen nära orgasm över äkta orginal amg, amg, analog klocka, amg vad står det för? Säger han, och fortsätter sin njutningspunkt, som tar slut när däcket spricker... alltså han är en fara för sig själv. Han går runt och skriker in i sin kamera om alla fittor och pissiga jävlar som inte gör rätt för sig..
Hans bil var före vi ens brydde oss -- men jag håller med, det är patetiskt.

Citat:
Det är fullständigt vidrigt att han inte kan göra en video, han som gillar det och be om ursäkt och dementera de vidrigheter han spridit ut.
Ja det är vidrigt. Trots att han till och med erbjöds att få se släktskapsutredning så ville han inte ta tillbaka sina lögner om han inte fick visa pappret i bild .. Den biologiska pappan är av goda skäl -- så goda så målsägarna levde i många år med skyddade identiteter - ingen man vill hänga ut på nätet.
Incest handlar det inte om.

Han är helt enkelt ett narcissiskt svin som skiter i alla utom sig själv. Därför spyr jag lite varje gång han drar på sig offerkoftan och bölar lite i bild.
Citera
2021-11-25, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

AMG! AMG! AMG! Och den e då i AMG-utförande från fabrik. Harman-Kardon-högtalare. Å de ska tydligen va fett och bra!
Citera
2021-11-25, 21:05
Medlem
Citat:
Man kan göra såhär med sågott som alla, även dig.
Du har skapat en tråd där du skriver:
----------------------------------------------
"Det går knappt att leva i Sverige längre, det är så otryggt och äckligt elände överallt. Bara blattar och kriminalitet. Jag gruvar mig för Arlanda, tar hyrbil och håller mig utanför städerna.
Inga politiska lösningar finns på problemen heller, det blir bara värre och värre. Inget kan hjälpa Sverige, inte ens SD.
Är ni inte arga? Hur orkar ni bo i Sverige? 80% av svenskarna vill ha det så här och förtjänar eländet, hur orkar ni med de? Hade jag bott i Sverige hade jag tillslut blivit massmördare för jag hatar eländet så intensivt. Vad ska ni göra åt saken? Ska ni bara lägga er ner och dö? Ta den i röven av blattarna, politikerna och hjärndöda 80%?"
----------------------------------------------
Här skulle man kunna klandra dig för att du sätter dig över invandrare och drar dom alla över samma kam, generaliserar brett och kallar dom alla för "blattar"
Ifrågasätt inte heller min funktionalitet då du själv säger att du hade blivit en massmördare om du bott i sverige, för märka ord och utgå från allt bokstavligt och bara skita i svaret och köra på, det är du och dina kompisar väldigt bra på.
Jag är helt och fullt bakom de orden. Sverige är helt eländigt och jävligt och det beror på att merparten av svenskarna i Sverige är totalt jävla bombade i huvudet.

Men det ändrar ingenting av det jag skrev om det, det står inte i motsatsförhållande till att du är en helt extrem minusaffär för samhället och ändå slår sig för bröstet och sätter sig över andra på jämn basis. Sänder folk till psyket genom att obetänksamt ta emot lite större summor pengar av människor I utsatt position.

Jag betalar betalar fan mångdubbelt, säkert 3-4 gånger så mycket skratt per år som du har gjort i hela ditt liv. Och du borde ta av dig det där quartz-uret. Det är 100kr med guldfärgat stål på. Det är bara skämmigt. Ge det till sonen din istället och lär han använda den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in