Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Är ofattbart att han inte sitter på psyket. Detta är inte friskt.
Hans grej är att driva andra till psyket och när de är där så startar han en nu buhää så synd om honom session.
Han är inte skrämmande - däremot är han en ynkedom som uppfattas som tärande och äcklig.
Citat:
Jag har många gånger undra över vad Trosaborna tänker när de ser spektaklet komma vandrande med armen utsträckt, med kameran riktad mot sig själv, skrikandes, gapandes, svärandes, som om han är en reporter som måste ta chansen att snabbt få till ett klipp om någon sällsynt händelse. Det är inte jättevanligt där jag bor att människor sitter och pratar med sig själva, skriker och är upprörda, i sin bil på uppfarten.. alla olika utstyrslar, rosa, guld, med risk för att jag minns fel men visst gick han i rosa myggjagare i otmskinnslook?! Stor efterfrågan på såna? Det är patetiskt.
De flesta uppfattar honom nog som udda och konstig - och ingen människa de vill ha att göra med.
Jag vet att sonen är utsatt ibland i skolan på grund av sin pappa -- och hans försvar är att det beror på att hans pappa är känd.
Citat:
Han är oförmögen att förstå, han vet bäst, fast ibland vet han inte, men då spelar det ingen roll? Videon med AMG! verkligen nära orgasm över äkta orginal amg, amg, analog klocka, amg vad står det för? Säger han, och fortsätter sin njutningspunkt, som tar slut när däcket spricker... alltså han är en fara för sig själv. Han går runt och skriker in i sin kamera om alla fittor och pissiga jävlar som inte gör rätt för sig..
Hans bil var före vi ens brydde oss -- men jag håller med, det är patetiskt.
Citat:
Det är fullständigt vidrigt att han inte kan göra en video, han som gillar det och be om ursäkt och dementera de vidrigheter han spridit ut.
Ja det är vidrigt. Trots att han till och med erbjöds att få se släktskapsutredning så ville han inte ta tillbaka sina lögner
om han inte fick visa pappret i bild .. Den biologiska pappan är av goda skäl -- så goda så målsägarna levde i många år med skyddade identiteter -
ingen man vill hänga ut på nätet.
Incest handlar det inte om.
Han är helt enkelt ett narcissiskt svin som skiter i alla utom sig själv. Därför spyr jag lite varje gång han drar på sig offerkoftan och bölar lite i bild.