Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Nej, det var garanterat inte mer pengar, jag drog redan på den tiden in mer pengar på en vanlig live för en kväll en vad jag gjorde under hela veckan.
Men eftersom att du tydligen vet bättre ber jag dig visa mitt kontouddrag, annars ber jag dig vänligen vara tyst.
Mm, fungerar inte så. Det är DU som har påstått att du fick in mellan 10k-15k och det är det vi går på. Att du sedan likt klockan ändrar dig är av mindre vikt.
Grandiosa självbilden du vet!
Att du nu kryper till korset och försöker få till en nyanserad bild blir ju väldigt svårt då ingen har något större förtroende för dina påståenden då dessa ändrad i tid och minut.[/quote]
"Men eftersom att du tydligen vet bättre ber jag dig visa mitt kontouddrag"
Jag minns inte månad elelr ens exakt år, 2017? 2018?
SommarA? vår? höst?
Ge mig ett datum och du skall få =)
"Det är DU som har påstått att du fick in mellan 10k-15k och det är det vi går på. Att du sedan likt klockan ändrar dig är av mindre vikt.
Grandiosa självbilden du vet! "
Jag förstår inte hur det går ihop?
Vad har det med en grandios självbild att göra?
"Att du nu kryper till korset och försöker få till en nyanserad bild blir ju väldigt svårt då ingen har något större förtroende för dina påståenden då dessa ändrad i tid och minut."
Må så vara, men tidens vindar blåser och det är ett nytt kapitel för mig nu, och då menar jag verkligen för mig, och vad det innebär fullt ut vet bara jag, men det jag kan säga är att jag har inget att bevisa för någon längre, jag har ingen anledning att ljuga om något för någon längre, jag har inte längre skäl att försöka vara någon jag inte är.
Jag vet vem jag är, och om andra sedan väljer att misstro mig eller genuint i sitt hjärta inte tror mig får stå för dom, det är jag som är i mig själv, att jag vet är det enda som spelar någon roll.
Däremot köper jag inte lögner, påståenden som blir sanningar och rena påhitt.