Citat:
"Hotshotattityd"?
Kan du ge mig exempel i närtid som inte är flera år gammert där jag visat prov på en "hotshotattityd"?
Återigen kommer någon dragandes med en video från 2019 och skall konfrontera mig med den, vad mer kan jag säga?
Tror jag sagt detta flera gånger bara idag nu.
Kan du ge mig exempel i närtid som inte är flera år gammert där jag visat prov på en "hotshotattityd"?
Återigen kommer någon dragandes med en video från 2019 och skall konfrontera mig med den, vad mer kan jag säga?
Tror jag sagt detta flera gånger bara idag nu.
Därför att din historia visar att Det Aldrig Upphör, du lägger upp den ena videon efter den tredje om att Du var si och så Förr, men att du jobbar med dig själv och att du förändrats. Men, sen så är du tillbaka i samma stil direkt igen..
Senast nu där du för inte länge sedan i en video på din Youtubekanal med "hotshotattityd" meddelade oss att du minsann Aldrig gått på bidrag och började jobba och betala skatt direkt efter grundskolan typ.. -Och det efter åtskilliga rannsakelsevideos och argument precis som det nu att det alltid dras upp gamla saker.. Det är precis som någon skrev att det är helt ofattbart att du fortsätter som du gör när DU VET ATT VI VET precis hur allting förhåller sig... Vänder du dig till en eventuell ny publik på din kanal som inte kan din historia överhuvudtaget och njuter av den felaktiga bild som du kan måla upp för dessa få?
Lögnerna enskilt i sig är rätt ovidkommande, det är mängden och kontinuiteten i dem som stör den stora massan..
För att använda Olof Gustavssons språk så är du fruktansvärt Two Faced i många avseenden, du försöker sitta på så många stolar samtidigt s.a.s..
Ena stunden sitter du och garvar åt att du stekt bajs och vält bajamajor med "gamla kärringar i" samt tryckt upp dildos i röven på polare när de legat utslagna ... och stunden senare låtsas du bli upprörd över att en morsa flashar brösten vid något tillfälle på nätet.. Eller att ett par tonårstjejer hukar sig ner och pinkar på en gräsmatta.. Själv visade du upp vad du åstadkommit med arslet i toalettstolen liksom, och visade upp din blekfeta kropp i mankini.. Nigga please..
Sen återigen vad som diskuterats här nyligen om din "tuff attityd" med insinuerat våldskapital du dragits med genom åren, det har skallats telefoner, du har utmanat folk att säga saker i ditt ansikte med tron om att det inte törs göras och sedan när du blir synad och hälsas välkommen så "åker du vilse" till konfrontationen..
Jag citerar dig här på någonting du sa här igår tror jag: "Vaddå ska jag börja boxas som en tok heller?" ... Jaa det måste du faktiskt göra om du bjuder upp som du gjort många gånger och danspartnern tackar ja till erbjudandet, annars blir det bara "two faced shit" mannen, if you talk the talk you have to walk the walk

Hatar våld och slagsmål men än värre posörer som claimar att det är ett område de behärskar och är bevandrade i genom att försöka blåsa upp sig och försöka skrämmas mot motståndare som är dem markant underlägsna men genast lägger sig på rygg om de stöter på patrull. och dessutom vill hävda att de inte alls vill framstå som "stridsmaskiner" bara för att det för stunden passar bättre med vad som diskuteras..
Näe, "GENUIN" är inget ord man kan säga i samma mening som Din långa radda med namn, förresten tror jag även det är ett starkt tecken på svår narcissism, när man förutom för och efternamn presenterar sig med vartenda mellannamn man har, jag svär mig fri från att Just Detta stämmer och är rätt, men jag tror det....
Senast redigerad av 123.... 2021-11-25 kl. 17:12.
Senast redigerad av 123.... 2021-11-25 kl. 17:12.